❤️ IKM UKE 43 ❤️

Var litt tidlig for festeblødning. Jeg har opplevd positive tester fra 4 dpo men det enda gale på 4+2.

Ja, er nok tidlig for festeblødning ... og spotter videre her ... o_O
Syklusen min har alltid vært på 28 dager. Har omtrent kunnet stille klokka etter den. Men forrige pp var den plutselig på 26 dager, så om den har endret seg for "alltid" liksom, så kan jeg være 6 dpo i dag. Når jeg tenker meg om fikk jeg eggløsningsslim tidligere enn forventet. Sjekker ikke etter EL siden syklusen har vært til å stole på tidligere.
Vel ... er bare å krysse fingrene, vente og se hva som skjer :shy:

Ja, er nok tidlig for festeblødning ... og spotter videre her ... o_O
Syklusen min har alltid vært på 28 dager. Har omtrent kunnet stille klokka etter den. Men forrige pp var den plutselig på 26 dager, så om den har endret seg for "alltid" liksom, så kan jeg være 6 dpo i dag. Når jeg tenker meg om fikk jeg eggløsningsslim tidligere enn forventet. Sjekker ikke etter EL siden syklusen har vært til å stole på tidligere.
Vel ... er bare å krysse fingrene, vente og se hva som skjer :shy:

Skulle du være 6 dpo kan det være festeblødning. Det kan være fra lite blod til mye. Krysser at det er det.

be62d23956257e36995da7823d16221b.jpg

Endelig EL! Litt kort lutealfase på 12 dager, håper det går denne gangen [emoji4]

Kan stryke meg fra lista. El har ikke kommer enda, men tror det blir snart, el. så kommer den når jeg forventer tr.

Lykke til! Håper det blir mange posetive tester her![emoji106][emoji3]

Hurra, enig Max [emoji1319] så ustabile sykluser, sist varte syklusen 27 dager med EL på CD 14. Nå kom Max på CD 21 [emoji28] men usikker når EL er siden monitoren og stripsene viser forskjellig [emoji848]
7d79aed0d4139f2af1d71e6b7cca2c1a.jpg

Her er det murringer og stikninger på begge sider. Kjenner par stikk på venstre og så litt på høyre side, par ganger i dag. Håper det er gode tegn. Alt er vel vekke i morgon når jeg føler noe bra.

4DPO - litt små stikninger og annerledes utflod (hvit, «tykk» og luktfri). Pleier ikke å ha det, men fikk det forrige syklus da jeg hadde kjemisk, så mulig det er et godt tegn? Andre som har opplevd annerledes utflod så tidlig? (Sorry for ekle detaljer)

4 dpo, murrer godt og stikker nedentil. Stikker litt i brystene og de er litt ømme. Spent på om det blir noe denne gangen. Dagene i dpo land går så treigt!

Muligens 2 dpo, har ikke helt kontroll, så henger litt flere plasser[emoji4]ingen symptomer, så da er det bare å vente [emoji4]

5 dpo. Murrer litt, enten skikkelig frysen eller skikkelige hetetokter.. av og på hele tiden. Spiste det samme som jeg alltid spiser på big horn Istad, og jeg klarte ikke spise potetene. Jeg elsker jo de potetene. Nå må det jo ha klaffet. Også trøtt hele tiden

Dpo6, 4 dager igjen til testing. Helt bortkastet å teste, null tro. Men har et lager så det skader ikke å bruke noen[emoji85] [emoji6]

Wææææ, tiden går ikke framover :wtf: bare 5 eller 6 dpo, blenda test idag :angelic: skulle jo prøve og holde meg til torsdag, det er lenge tid det :confused: tror d blir en hver dag bare for å gjøre det!

6-7 dager dpo, og her er det så å si null tegn. Har vondt i bekkenet, men det er nok all løping i trapper og bæring de siste dagene.
Eller er det absolutt ingen symptomer, så ser ikkje helt positivt på denne ppen. [emoji853]
Kan ikke huske om jeg hadde symptomer på de to forrige graviditeten, men de var ikke akkurat planlagt så da kjente jeg heller ikke etter [emoji28]

Back
Topp