lusemus 71
Forumet er livet
Å fy kor blend kvit. Er barre 6 dpo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser veeeeeeeeldig veldig svak strek når jeg prøver veldig hardt. Men du er rundt 10 dpo?
Slenger meg på her jeg. [emoji4]Ny uke og nye muligheter! Siden jeg er så utålmodig så starter jeg IKM-tråden for uke 35 allerede nå [emoji6]
Håper vi får en skikkelig babyboom i mai ♡
Før opp :
Nick - PP - B - EL - IKM
MANDAG 28.8
Snorkfrøkna_90 - PP4 - B1 - EL14.08 - IKM 28.08
smilejenta78 - Pp8 - B3 - ikm 28.08
.Hønepøne. - PP5 - B2 - EL 13.08 - IKM 28.08
TIRSDAG 29.8
Bobla - PP4 (PP2 etter SA) - B1 - EL 16.8 - IKM 29.8
Håpefullmamma - PP10 - B2 - EL 14.08 - IKM 29.08
*Mai11&Nov13og18?*- PP1 - B3 - EL 14.08 - IKM 29.08
Villa.V83 PP1, B2, EL 17/8(?), IKM 29/8
ONSDAG 30.8
Shitpomfritt, pp; usikker, b3, el ca 16/8, ikm 30/8
MissXy85 - PP3 - B2 - EL 18/19.08 - IKM 30.08
Bkno4908682 - IKM 30/8
Piana - PP4 - B1 - EL 15.8 (tror jeg?) - IKM 30.8
TORSDAG 31.8
ØnskermegenlitenGullfu[emoji173] - Pp 10 - b2 - el ca 17/8 - ikm 31/8
Fladen20, pp3, b2, el (ca) 14/8, ikm31/8
fantasi_jente PP2 - B1 - EL ca 17.08.- IKM 31.08.
maiine - PP3 - IKM 31/8
FREDAG 1.9
Ventepus - PP4(denne gangen) - B1 -EL 18.08 - IKM 01.09
Ellemelle1 - PP2 - B1 - EL 17.08 - IKM 01.09
LØRDAG 2.9
Sommerblomst1 - PP2 (BO i april) - B1 - EL 18.08 - IKM 02.09
onskebaby2018 - PP5 - IKM 02.09
SØNDAG 3.9
Lusemus 71 - PP tror 38 - B 6 - EL 20.08 - IKM 03.09
Ønsker en liten en - pp 17- b1- el 21. aug - IKM 3. september.
Fru.reb-pp2-b3-el16.08-ikm usikker
TR [emoji17]
GRAVID ♡
Det er kjempeflott om dere quoter et av mine innlegg dersom jeg skal gjøre forandringer på listen, da er det lettere å holde oversikten [emoji4]
Jeg heier på spire!Cramps!!! Enten kommer tr veeldig før tida, ellers er det noe annet som skjer der ned...
Håper at det blir magisk for oss også, vi har ikke begynt en gang å planlegge. Ja, det håper jeg også.Så koselig [emoji173] jeg skulle nesten ønske jeg kunne giftet meg igjen, det var helt magisk [emoji4] håper du trenger masse mageplass i kjolen din [emoji6]
Jeg heier på spira jeg også.Cramps!!! Enten kommer tr veeldig før tida, ellers er det noe annet som skjer der ned...
Blenda test i dag også, så jeg begynner å gi opp håpet. Blir noen lange dager frem til TR kommer.Hei gjengen, hvordan går det med dere?
Jeg er utrolig trist i dag, uten noen grunn. Jeg gråt istad fordi samboen min sa noe til meg som er ikke ikke å gråte så mye for. Jeg tror at det er tegn at tr kommer snart og da er jeg enda tristere.
jeg tror på spire jeg.. var som du for 2 dager siden. skikkelig trist..er jammen ikke lett dette *klemmepå*Hei gjengen, hvordan går det med dere?
Jeg er utrolig trist i dag, uten noen grunn. Jeg gråt istad fordi samboen min sa noe til meg som er ikke ikke å gråte så mye for. Jeg tror at det er tegn at tr kommer snart og da er jeg enda tristere.
Den nederste ser jo veldig positiv ut gratulererSe hit!!!!!!
12 DPO i dag, og nå har det skjedd litt av hvert her, som jeg ikke vet hvordan jeg skal tolke!
Tempen i dag morges hadde plutselig sunket som den pleier en dag eller to før ikm,og jeg mistet motet totalt. Har gått rundt og vært gretten i hele formiddag.
Grafen min ser lovende ut med en bratt stigning etter EL, og meget høy temp i går, men ble nedbrutt i dag over at den gikk ned såpass fra i går. Selv om hvis man ser det i den store sammenhengen så er det ikke voldsom nedgang. Og jeg var nokså varm den forrige natta. Lå med pysjbukse og ullsokker, fordi jeg først syntes det var kaldt, men det ble jo så klart varmt etter hvert.
Skulle egentlig ikke teste, men ble helt gal og røk på en test i ettermiddag. Den er altså ikke tatt på morgenurin,det var omtrent to timer siden jeg var på do, og jeg drakk en kopp kaffe før testen.
Og jeg ser en strek, som ble sterkere etterhvert!!!
Trodde jeg skulle lese av svaret innen fem minutter, men etter ca. 30-40 minutter så leste jeg bruksanvisningen nærmere og så at du skulle lese den av etter fem minutter og før 30 minutter. Her er bildene etter ca. fem minutter og etter ca. 30-40 minutter. Den første er knapt synlig og den andre er klart synlig(men litt usikker på om den andre er gyldig, siden den nok er litt over fristen). Dette er RFSU da, og har hørt at de ikke er så bra. Men mener jeg da har hørt at de ikke er så sensitive, dvs. ikke viser positivt når det er det.
Hva tror dere??? Jeg skal definitivt teste i morgen tidlig.
Legger til at jeg har liten eller ingen utflod, men når jeg var på do i stad fikk jeg litt "krem" på papiret. Ellers ingen særlige symptomer, men hadde skikkelig mageknip på dagen i går(kan skyldes fordøyelse), og har av og til noe som kan ligne meget svake menssmerter.
Håper så inderlig på at dette stemmer
Vis vedlegget 231229
Vis vedlegget 231230
Den nederste ser jo veldig positiv ut gratulerer
Hei, alt negativt før ikm og etter den er ikke nødvendigvis sant. Det er mange som tester positiv etter ikm. Så, det er litt tid igjen.Blenda test i dag også, så jeg begynner å gi opp håpet. Blir noen lange dager frem til TR kommer.
Håper du bare er litt hormonell på grunn av en liten spire
Krysser fingrene for deg ❤jeg tror på spire jeg.. var som du for 2 dager siden. skikkelig trist..er jammen ikke lett dette *klemmepå*
Det er ikke tvil! Ser den klart! Gratulerer!Se hit!!!!!!
12 DPO i dag, og nå har det skjedd litt av hvert her, som jeg ikke vet hvordan jeg skal tolke!
Tempen i dag morges hadde plutselig sunket som den pleier en dag eller to før ikm,og jeg mistet motet totalt. Har gått rundt og vært gretten i hele formiddag.
Grafen min ser lovende ut med en bratt stigning etter EL, og meget høy temp i går, men ble nedbrutt i dag over at den gikk ned såpass fra i går. Selv om hvis man ser det i den store sammenhengen så er det ikke voldsom nedgang. Og jeg var nokså varm den forrige natta. Lå med pysjbukse og ullsokker, fordi jeg først syntes det var kaldt, men det ble jo så klart varmt etter hvert.
Skulle egentlig ikke teste, men ble helt gal og røk på en test i ettermiddag. Den er altså ikke tatt på morgenurin,det var omtrent to timer siden jeg var på do, og jeg drakk en kopp kaffe før testen.
Trodde jeg skulle lese av svaret innen fem minutter, men etter ca. 30-40 minutter så leste jeg bruksanvisningen nærmere og så at du skulle lese den av etter fem minutter og før 30 minutter. Her er bildene etter ca. fem minutter og etter ca. 30-40 minutter. Den første er knapt synlig og den andre er klart synlig(men litt usikker på om den andre er gyldig, siden den nok er litt over fristen). Dette er RFSU da, og har hørt at de ikke er så bra. Men mener jeg da har hørt at de ikke er så sensitive, dvs. ikke viser positivt når det er det.
Legger til at jeg har liten eller ingen utflod, men når jeg var på do i stad fikk jeg litt "krem" på papiret. Ellers ingen særlige symptomer, men hadde skikkelig mageknip på dagen i går(kan skyldes fordøyelse), og har av og til noe som kan ligne meget svake menssmerter.
Vis vedlegget 231229
Vis vedlegget 231230
Det er ikke tvil! Ser den klart! Gratulerer!
Ja, det ser jo veldig sånn ut. Men den er som sagt lest av etter fristen. Men den kan vel ikke vise sååå feil, selv om det er litt etter fristen
Skal teste igjen i morgen tidlig før jeg slipper jubelen løs
Se hit!!!!!!
Vis vedlegget 231229
Vis vedlegget 231230