Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
7 dpo, og tempen gikk litt ned Så nå tenker jeg på neste pp8/9 dpo i dag, og testen var helt blenda
Min temp gikk faktisk en del opp i dag, men det hjelper lite når det bare er én strek på testen.7 dpo, og tempen gikk litt ned Så nå tenker jeg på neste pp
Nja, kanskje.. Har droppa hver eneste pp på 7 dpo.. så ser ut som et "mønster" før trMin temp gikk faktisk en del opp i dag, men det hjelper lite når det bare er én strek på testen.
7 dpo er veldig tidlig da, så tempdropp trenger ikke bety noe. Håper det går opp igjen i morgen
Da skjønner jeg at du tolker det som et negativt tegn ja, men jeg håper for deg likevelNja, kanskje.. Har droppa hver eneste pp på 7 dpo.. så ser ut som et "mønster" før tr
FSH-testene dine var jo så fine, så ikke gi opp håpet enda har du vurdert å få sjekket AMH?Tempen gjekk opp litt til men det er noe som ikkje stemmer. Etter ma/bo har det ikkje vert slik det var før. Såre bryst er borte kommer slik plutselig 10 dpo men før var det 4-5 dpo. Ømhets følelsen som var der nede før er og borte. Det er vel knapt egg igjen da slik blir det barre
8/9 dpo i dag, og testen var helt blenda
Tempen gjekk opp litt til men det er noe som ikkje stemmer. Etter ma/bo har det ikkje vert slik det var før. Såre bryst er borte kommer slik plutselig 10 dpo men før var det 4-5 dpo. Ømhets følelsen som var der nede før er og borte. Det er vel knapt egg igjen da slik blir det barre
Synes jeg ser noe svakt på alle 3, men er vel skygge
Har ikke gitt opp helt enda, skulle bare så gjerne ønske det i det minste hadde vært antydning til strek derJentene, det er fortsatt veldig tidlig. Ikke mist motet. Kroppen tuller med oss noen ganger og det er ikke alltid som vi er vant til, men det betyr ikke noe negativt.
Jeg mener å skimte noe, blir spennende å se om streken blir sterkere
Synes jeg ser noe svakt på alle 3, men er vel skygge
Kan ikke være mulig å få strek på så mange tester, så jeg har troen. hvor mange dop er du?Det er litt vanskelig å se pga lys, men jeg skimrer litt. Vanskelig å si, men er det mulig å få skygge på 4 tester?
Endret det nåSå spennende med streker her! 11 dpo idag, de magiske 3 dagene igjen før mens.[emoji13] testet blendahvitt idag også, men det som er spennende er om jeg begynner å spotte.. hvis jeg ikke har spottet i løpet av morgendagen er det håp! (ps: slo ikke ut på billigstrimmel med vesla før 2-3dager over mens. ) Men igjen, har ikke helt truen denne mnd heller.
sympt: mye utflod, mensmurring, pmshumør
til trådstarter: skrev feil på prøveperiode.. pp8 skal det stå
Er det spørsmål til meg?Kan ikke være mulig å få strek på så mange tester, så jeg har troen. hvor mange dop er du?
vår vel egentlig håpefullmamma, quotet litt feil[emoji12]Er det spørsmål til meg?
FSH-testene dine var jo så fine, så ikke gi opp håpet enda har du vurdert å få sjekket AMH?
Jeg kan veldig lite om dette med eggreserver, men så lenge du finner EL må det vel være egg igjen?For ca 4 år siden var den på 7 og rekner med den er kjempe lav nå.