Håper den bare blir sterkere når har du tenkt å teste neste gang?Tror ikke jeg fikk med "streken" på bildet heller [emoji28] så svak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper den bare blir sterkere når har du tenkt å teste neste gang?Tror ikke jeg fikk med "streken" på bildet heller [emoji28] så svak
Så spennende med symptomer Har du testet da?Jeg begynner å mistenke at jeg hadde el før jeg begynte å teste etter den. Fordi jeg har sååå vondt i ryggen, er utrolig sliten (kan ikke gå 10 minutter uten å miste pusten og vil sove kl 21), ømme pupper, og det som er rarest er at tannkjøtt er veldig sensitiv og gjør vondt. Stemmer der, da er jeg over 10dpo. Er det for tidlig for sånne symptomer?
Nei, ikke enda fordi jeg er helt forvirret. Jeg tror at jeg inbilder alt og at test blir negativ fordi jeg har bare 20mu tester. Tror du at den vil vise noe hvis det er noe der?Så spennende med symptomer Har du testet da?
Hvis egget festet seg tidlig vil nok testen slå ut, men det er jo vanskelig å si da. Jeg hadde nok testet i morgen tidlig, men jeg er forferdelig utålmodig daNei, ikke enda fordi jeg er helt forvirret. Jeg tror at jeg inbilder alt og at test blir negativ fordi jeg har bare 20mu tester. Tror du at den vil vise noe hvis det er noe der?
Takk for svarene. Det tenkte jeg også å gjøre.Hvis egget festet seg tidlig vil nok testen slå ut, men det er jo vanskelig å si da. Jeg hadde nok testet i morgen tidlig, men jeg er forferdelig utålmodig da
I dag er jeg 5 dpo ut fra Temp men ut fra el tester er jeg 6 dpo.
Det einaste jeg kjenner er murringer.
Har alt fått følelsen ikkje denna gangen heller, og den bruker å stemme. NEI NEI NEI. La det være FEIL.
Håper du tar feil! Jeg har heller ingen andre symptomer enn en del stikkninger i livmorsområdet, men jeg hadde ingen symptomer de to gangene jeg ble gravid heller.No fekk eg eit sug for å teste. Det er jo så bortkasta men du verden kor lyst eg har. Testøse på høyt plan.
Er det barre meg som er heilt på tryne i dag ?
Håper du tar feil! Jeg har heller ingen andre symptomer enn en del stikkninger i livmorsområdet, men jeg hadde ingen symptomer de to gangene jeg ble gravid heller.
I dag føler jeg faktisk ikke noe behov for å teste, men i går var jeg helt ute og kjøre. Måtte forte meg å tisse da jeg sto opp, så ikke testetøsa skulle da overhånd mulig det er bedre i dag fordi jeg vet at jeg skal teste i morgen. Det er jo snaaart.
I følge FF er jeg 9 dpo i morgen, men jeg er sikker på at egget slapp i løpet av natten før (testen var positiv da jeg la meg), så det er nok mer rett å si 8/9 dpo.Kjenner den testetrange i dag men det blir jo ingen strek. Egget har jo ikkje festa seg.
Stygg følelse og den ødelegger mykje av gleden. Håper jeg har totalt feil.
Kor mangen dpo er du når du skal teste i morgon ? Jeg har fått svake svake positive på 6 dpo, er som skuggestrek.
I følge FF er jeg 9 dpo i morgen, men jeg er sikker på at egget slapp i løpet av natten før (testen var positiv da jeg la meg), så det er nok mer rett å si 8/9 dpo.
Første gang jeg ble gravid fikk jeg er kjempesvak strek 8 dpo. Andre gangen var de negative helt fra til ikm. Sluttet å teste, og testet ikke før 9 dager etter ikm, så jeg vet ikke når det ville blitt positiv.
Dagene frem til TR er ulidelig lange når man har gitt opp håpet. Krysser fingrene for at du får to streker i morgenKrysser og håper der er no på testen i morgon. lyser 2 streker. Kleiar i fingran tror det blir svid av med meg i morgon og.
Jeg har altid fått positiv fra 6 og 7 dpo så blir det ikkje positiv da så ser jeg det som løpet kjørt. Blir lange dpo da til heksa kjem.
Jeg også! Jeg har to kollegaer som nettopp gikk ut i mammapermisjon, enda en kollega som er gravid og en bestevenninne som ble gravid ca. en uke etter jeg mistet første gangen. Jeg er veldig glad på deres vegne, men jeg vil også være med i gjengen!Jeg går og kjenner etter og kjenner etter, men jeg kjenner egentlig ingenting. I går hadde jeg litt stikkinger nederst i magen gjennom hele dagen. Det var helt ute på høyre side. I dag synes jeg det murrer litt på motsatt side.. Aner ikke hva det betyr, eller om det betyr noe i det hele tatt?
I dag fortalte en kollega at hun er gravid. Jeg vil også være gravid!
Håper den bare blir sterkere når har du tenkt å teste neste gang?
Da krysser vi fingrene for at det samme skjer denne gangenTror jeg skal prøve igjen på lørdagtestet positivt 9 dpo med de to andre