lusemus 71
Forumet er livet
Jeg kan veldig lite om dette med eggreserver, men så lenge du finner EL må det vel være egg igjen?
Ja det er egg da men kvaliteten er så som så. Krysser for at det er eit som vil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan veldig lite om dette med eggreserver, men så lenge du finner EL må det vel være egg igjen?
Okei, da forstår jeg. Krysser fingrene sammen med degJa det er egg da men kvaliteten er så som så. Krysser for at det er eit som vil.
Håper der er eit egg som vil men man må jo prøve så lenge FSH Testane ser bra ut.Jentene, det er fortsatt veldig tidlig. Ikke mist motet. Kroppen tuller med oss noen ganger og det er ikke alltid som vi er vant til, men det betyr ikke noe negativt.
Ja det er barre krysse og håpe. Det må da være eit egg som vilOkei, da forstår jeg. Krysser fingrene sammen med deg
8/9 dpo i dag, og testen var helt blenda
Synes jeg ser noe svakt på alle 3, men er vel skygge
Skal dere gjøre noe spennende i helga, jenter, eller er det bare testing som er i tankene?
Her er det fest, men skal ta det med ro. Skal jobbe hardt mot å teste før mandagIngen planer, frihelg [emoji4] Skal holde meg hard med testing da jeg kun har igjen 1
Jeg skal jobbe overtid på lørdag, og hjelpe svigers med flytting på søndag. Blir nok en test eller to i tillegg [emoji6]Skal dere gjøre noe spennende i helga, jenter, eller er det bare testing som er i tankene?
Skal dere gjøre noe spennende i helga, jenter, eller er det bare testing som er i tankene?
Åå, skal du gifte deg? [emoji4]Jeg skal ha konsert på lørdag og skal ha besøk, og skal prøve brudekjole på søndag så jeg tror at jeg holder å ikke teste før mandag.
Jaa I løpet av neste halvåret. Når jeg tenker litt nøye, da er det bedre å teste før jeg kjøper kjole!Åå, skal du gifte deg? [emoji4]
Ser dere noe nå etter redigering?
Jeg ser veeeeeeeeldig veldig svak strek når jeg prøver veldig hardt. Men du er rundt 10 dpo?
Så koselig [emoji173] jeg skulle nesten ønske jeg kunne giftet meg igjen, det var helt magisk [emoji4] håper du trenger masse mageplass i kjolen din [emoji6]Jaa I løpet av neste halvåret. Når jeg tenker litt nøye, da er det bedre å teste før jeg kjøper kjole!
Skimter noe, spesielt på den øverste. Håper det blir sterkere streker snart [emoji4]