Det er helt fjernt å tenke egentlig Er du 5 dpo nå?Ja, det SKAL gå bra neste gang tenk om det allerede er en bitteliten spire der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er helt fjernt å tenke egentlig Er du 5 dpo nå?Ja, det SKAL gå bra neste gang tenk om det allerede er en bitteliten spire der
Ja, det stemmer de tre første dagene gikk kjempefort, men nå synes jeg nesten tiden har stoppet oppDet er helt fjernt å tenke egentlig Er du 5 dpo nå?
Jeg er spent på hvor fort (eller sakte) uka kommer til å gåJa, det stemmer de tre første dagene gikk kjempefort, men nå synes jeg nesten tiden har stoppet opp
Vi får bare håpe at det går fort, selv om jeg har mine tvilJeg er spent på hvor fort (eller sakte) uka kommer til å gå
Jeg og... Tror det er på tide å finne på masse å gjøre, for å få tida til å gåVi får bare håpe at det går fort, selv om jeg har mine tvil
Enig. Timene på jobb går jo greit, så da gjenstår det å fylle ettermiddagene og kveldeneJeg og... Tror det er på tide å finne på masse å gjøre, for å få tida til å gå
Fyll kveldene med prosjekter du har tenkt å starte med. Kanskje jeg skal gjøre noe så kjedelig som å ha storrengjøring av kjøkkenet, eller noe sånt Bare for å ha noe å gjøre..hehe. I går rydda jeg vaskrommet, noe jeg burde gjort for flere år siden Men nå er det gjort..haha.Enig. Timene på jobb går jo greit, så da gjenstår det å fylle ettermiddagene og kveldene
Ikke dumt, jeg har også et vaskerom som hadde hatt godt av en ordentlig opprydning. Kanskje det blir ettermiddagens/kveldens prosjektFyll kveldene med prosjekter du har tenkt å starte med. Kanskje jeg skal gjøre noe så kjedelig som å ha storrengjøring av kjøkkenet, eller noe sånt Bare for å ha noe å gjøre..hehe. I går rydda jeg vaskrommet, noe jeg burde gjort for flere år siden Men nå er det gjort..haha.
Så bra Jeg fikk ikke vaska eller rydda noe i går. Hadde elektrikeren innom som fiksa strøm på et nytt rom vi pusser opp, og trente litt på kvelden.. Er overraskende lite støl i dag, men det kommer nok i morgenHaha!
Jeg tok også skikkelig gjennomgang på vaskerommet nettopp
Vi får håpe det er et tegn på at kroppen begynner med "nesting" /redebygging.
Litt tidlig men...
Ser dere noe på denne?
Ser helt klart noe. Så spennende [emoji4]
Ser dere noe på denne?
Håper dere traff blink [emoji4]Jeg fikk stikninger i høyre eggestokke i går og testet med den siste el-test jeg hadde og den var negativ. Har mer stikninger i dag. Så jeg tror at det sjer jo noe har, så vi la inn aksjer i dag tidlig så, nå er det bare å håpe at det blir noe.
Når tenker du å teste neste gang da? [emoji4]Iiiik, gjør dere?[emoji4] Så spennende! Ikm er ikke før 29, så skal holde meg hard på de 2 testene jeg har [emoji4]
Jeg tør ikke påstå noe, men FF ser da ut til å mene det. Et fast kryss skal i utgangspunktet være ganske sikkert. Hadde vært mer i tvil om krysset var stiplet. Håper du har hatt elVis vedlegget 231078
Har eg hatt eggløsning ? Tviler på det eg da
Når tenker du å teste neste gang da? [emoji4]