❤️ IKM uke 35 ❤️

Enig. Timene på jobb går jo greit, så da gjenstår det å fylle ettermiddagene og kveldene :)
Fyll kveldene med prosjekter du har tenkt å starte med. Kanskje jeg skal gjøre noe så kjedelig som å ha storrengjøring av kjøkkenet, eller noe sånt :smiley-angelic006 Bare for å ha noe å gjøre..hehe. I går rydda jeg vaskrommet, noe jeg burde gjort for flere år siden :wacky: Men nå er det gjort..haha.

Fyll kveldene med prosjekter du har tenkt å starte med. Kanskje jeg skal gjøre noe så kjedelig som å ha storrengjøring av kjøkkenet, eller noe sånt :smiley-angelic006 Bare for å ha noe å gjøre..hehe. I går rydda jeg vaskrommet, noe jeg burde gjort for flere år siden :wacky: Men nå er det gjort..haha.
Ikke dumt, jeg har også et vaskerom som hadde hatt godt av en ordentlig opprydning. Kanskje det blir ettermiddagens/kveldens prosjekt :)

Haha!
Jeg tok også skikkelig gjennomgang på vaskerommet nettopp:joyful:
Vi får håpe det er et tegn på at kroppen begynner med "nesting" /redebygging.
Litt tidlig men... :woot:

Haha!
Jeg tok også skikkelig gjennomgang på vaskerommet nettopp:joyful:
Vi får håpe det er et tegn på at kroppen begynner med "nesting" /redebygging.
Litt tidlig men... :woot:
Så bra :D Jeg fikk ikke vaska eller rydda noe i går. Hadde elektrikeren innom som fiksa strøm på et nytt rom vi pusser opp, og trente litt på kvelden.. Er overraskende lite støl i dag, men det kommer nok i morgen :wideyed:

a7a66e3dfe065e3a9fc700fffe3f7816.png

Ser dere noe på denne?

Jeg fikk stikninger i høyre eggestokke i går og testet med den siste el-test jeg hadde og den var negativ. :( Har mer stikninger i dag. Så jeg tror at det sjer jo noe har, så vi la inn aksjer i dag tidlig så, nå er det bare å håpe at det blir noe. :happy:

Iiiik, gjør dere?[emoji4] Så spennende! Ikm er ikke før 29, så skal holde meg hard på de 2 testene jeg har [emoji4]

Jeg fikk stikninger i høyre eggestokke i går og testet med den siste el-test jeg hadde og den var negativ. :( Har mer stikninger i dag. Så jeg tror at det sjer jo noe har, så vi la inn aksjer i dag tidlig så, nå er det bare å håpe at det blir noe. :happy:
Håper dere traff blink [emoji4]

Back
Topp