Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida, det ordner jeg, velkommenJeg melder meg på (må jeg skrive inn selv?) . Pp3 inn 28 august og 2 barn
Du kan godt få være med her sammen med oss om du vil altså, men med IKM 20/8 hører du egentlig til i IKM uke 33Fruflis - PP1 - B1 - EL 06/08 - IKM 20/08
wohoo, kjøra påEndelig
Ellemelle1 - PP2 - EL 17.08 - IKM 01.09
Hurra for dpoland [emoji1]Vis vedlegget 230927 Selv om jeg ikke tempet helt på riktig tid, følte jeg på kroppen i går at jeg ville få dette hoppet i dag
Hurra for dpoland [emoji1]
Du har eggløsning den dagen testen blir negativ etter først å ha vært positiv. Dersom eltesten din ble negativ igjen på onsdag, så er 1 dpo på torsdag [emoji4]Har ikke helt skjønt det , men når regnes som første dag i dpoland? Eggekøsningstesten viste at jeg hadde eggeløsnings på onsdag . Er dpoland 1 på torsdag eller fredag da?
Krysser fingrene for at aksjene på torsdag holder til baby [emoji4]Vis vedlegget 230938
Slik var tempen kl 5 i dag tidlig men no er kroppen min på 37 grader. eggløsningen har vert mellom 5 og 17 tiden. Håper det holder med mannejus på torsdags kvelden.
Uff, så kjedelig med tullete syklus [emoji53]Hos meg er det fortsatt negative el tester, og masse kviser. Kroppen min tuller med meg.
Du har eggløsning den dagen testen blir negativ etter først å ha vært positiv. Dersom eltesten din ble negativ igjen på onsdag, så er 1 dpo på torsdag [emoji4]
Aha, da blir det såklart noe annet. Jeg hadde el om natten den dagen jeg fikk fast smiley. Varierer nok fra person til person hvor raskt egget slipper, men for meg ville da 1 dpo vært torsdag [emoji4]Men jeg har brukt cb sin digitale med dobbel hormon indikator , og når man da får positiv med smilefjes , blir det der i to dager, så da hadde jeg ikke mulighet til å teste , men er ikke så nøye da men takk for hjelp [emoji4]