❤️ IKM uke 35 ❤️

Fruflis - PP1 - B1 - EL 06/08 - IKM 20/08

Endelig:)

Vedlegg

• IMG_2430.PNG
    IMG_2430.PNG
    861,4 KB · Visninger: 97
IMG_6638.jpg
Selv om jeg ikke tempet helt på riktig tid, følte jeg på kroppen i går at jeg ville få dette hoppet i dag

Hos meg er det fortsatt negative el tester, og masse kviser. :meh: Kroppen min tuller med meg.

IMG_4097.jpg

Slik var tempen kl 5 i dag tidlig men no er kroppen min på 37 grader. eggløsningen har vert mellom 5 og 17 tiden. Håper det holder med mannejus på torsdags kvelden.

Har ikke helt skjønt det , men når regnes som første dag i dpoland? Eggekøsningstesten viste at jeg hadde eggeløsnings på onsdag . Er dpoland 1 på torsdag eller fredag da? :)

Har ikke helt skjønt det , men når regnes som første dag i dpoland? Eggekøsningstesten viste at jeg hadde eggeløsnings på onsdag . Er dpoland 1 på torsdag eller fredag da? :)
Du har eggløsning den dagen testen blir negativ etter først å ha vært positiv. Dersom eltesten din ble negativ igjen på onsdag, så er 1 dpo på torsdag [emoji4]

Du har eggløsning den dagen testen blir negativ etter først å ha vært positiv. Dersom eltesten din ble negativ igjen på onsdag, så er 1 dpo på torsdag [emoji4]

Men jeg har brukt cb sin digitale med dobbel hormon indikator , og når man da får positiv med smilefjes , blir det der i to dager, så da hadde jeg ikke mulighet til å teste , men er ikke så nøye da :) men takk for hjelp [emoji4]

Men jeg har brukt cb sin digitale med dobbel hormon indikator , og når man da får positiv med smilefjes , blir det der i to dager, så da hadde jeg ikke mulighet til å teste , men er ikke så nøye da :) men takk for hjelp [emoji4]
Aha, da blir det såklart noe annet. Jeg hadde el om natten den dagen jeg fikk fast smiley. Varierer nok fra person til person hvor raskt egget slipper, men for meg ville da 1 dpo vært torsdag [emoji4]

Back
Topp