Gjorde en test istad, streken er enda svakere enn i går. Mangler også el smerter, men puppene er litt ømme. Vet ikke hva skal jeg tro.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme med meg i formiddag Aner ikke hva jeg skal tro. Om jeg testa for tidlig på dagen, med for kort tid siden siste toalettbeslk, eller om kroppen er på utur...Gjorde en test istad, streken er enda svakere enn i går. Mangler også el smerter, men puppene er litt ømme. Vet ikke hva skal jeg tro. [/QUOTE
Det kan godt holde. Her http://forum.babyverden.no/threads/...hold-til-eggløsning-og-babyens-kjønn.1733442/ kan du se forskning som viser at to dager før el er veldig god timing Og egget lever jo en stund etter eggløsning, så med både torsdag og søndag bør dere være sikre på å treffeGubben ringte fra arbeid og han måtte reise vekk fredags morgon og kjem heim søndag. Holder det med torsdags kvelden når eggløsning er venta lørdag el søndag. Vi er godt opp i åra.
Kan el ha vært, men at du bare gikk glipp av LH-toppen? Hvor ofte tester du?Gjorde en test istad, streken er enda svakere enn i går. Mangler også el smerter, men puppene er litt ømme. Vet ikke hva skal jeg tro.
Det kan godt holde. Her http://forum.babyverden.no/threads/timing-av-samleie-i-forhold-til-eggløsning-og-babyens-kjønn.1733442/ kan du se forskning som viser at to dager før el er veldig god timing Og egget lever jo en stund etter eggløsning, så med både torsdag og søndag bør dere være sikre på å treffe
Det vet jeg ikke. Det kan gå hende. Jeg begynte 19cd, en gang om dagen, kl 16. Jeg gjorde også en test 17cd fordi det var noe rart, men den var negativ. Jeg hadde litt rare sykluser u det siste, så det kan gå tjene at el kommer litt senere enn når syklusen er dom den skal.Kan el ha vært, men at du bare gikk glipp av LH-toppen? Hvor ofte tester du?
Æsj, det er ikke noe gøy med syklus som tuller. Håper du får positiv test snartDet vet jeg ikke. Det kan gå hende. Jeg begynte 19cd, en gang om dagen, kl 16. Jeg gjorde også en test 17cd fordi det var noe rart, men den var negativ. Jeg hadde litt rare sykluser u det siste, så det kan gå tjene at el kommer litt senere enn når syklusen er dom den skal.
Hurra for både max og god timing på aksjene! Nå blir det babyMax på cbfm idag, fikk lagt inn gode aksjer idag og tidligere dager, krysser fingrene for de neste timene
Hurra for både max og god timing på aksjene! Nå blir det baby
Ser positiv utVis vedlegget 230863
Er den el testen positiv ? Rekna med positiv fredag el lørdag.
Jeg ville sagt positivVis vedlegget 230863
Er den el testen positiv ? Rekna med positiv fredag el lørdag.