❤️ IKM uke 35 ❤️

Gjorde en test istad, streken er enda svakere enn i går. :( Mangler også el smerter, men puppene er litt ømme. Vet ikke hva skal jeg tro. :(

Gubben ringte fra arbeid og han måtte reise vekk fredags morgon og kjem heim søndag. Holder det med torsdags kvelden når eggløsning er venta lørdag el søndag. Vi er godt opp i åra.

Hvor mange dager har du testet?
Jeg kan bare håpe at den blir positiv i morgen, fordi i juni kom tr 2 dager senere, så kanskje det er saken igjen.

Gubben ringte fra arbeid og han måtte reise vekk fredags morgon og kjem heim søndag. Holder det med torsdags kvelden når eggløsning er venta lørdag el søndag. Vi er godt opp i åra.
Det kan godt holde. Her http://forum.babyverden.no/threads/...hold-til-eggløsning-og-babyens-kjønn.1733442/ kan du se forskning som viser at to dager før el er veldig god timing :) Og egget lever jo en stund etter eggløsning, så med både torsdag og søndag bør dere være sikre på å treffe :)

Kan el ha vært, men at du bare gikk glipp av LH-toppen? Hvor ofte tester du?
Det vet jeg ikke. Det kan gå hende. Jeg begynte 19cd, en gang om dagen, kl 16. Jeg gjorde også en test 17cd fordi det var noe rart, men den var negativ. Jeg hadde litt rare sykluser u det siste, så det kan gå tjene at el kommer litt senere enn når syklusen er dom den skal.

Max på cbfm idag, fikk lagt inn gode aksjer idag og tidligere dager, krysser fingrene for de neste timene
78cdeb77007c27ab70c901935516b740.jpg

Hei :) tror jeg hopper inn her . Eggeløsningen kom 5 dager før anta. Fru.reb-pp2-b3-el16.08-ikm ( usikker men regner med i løpet av uke 35)

Da har jeg nettopp bestilt cb el-test dobbel hormonindikator. Fant et kit på ebay med 20 strimer til under 300kr ink. frakt. Så da er jeg sikra til de neste to pp :D

Det vet jeg ikke. Det kan gå hende. Jeg begynte 19cd, en gang om dagen, kl 16. Jeg gjorde også en test 17cd fordi det var noe rart, men den var negativ. Jeg hadde litt rare sykluser u det siste, så det kan gå tjene at el kommer litt senere enn når syklusen er dom den skal.
Æsj, det er ikke noe gøy med syklus som tuller. Håper du får positiv test snart :)

Back
Topp