lusemus 71
Forumet er livet
Der mistet jeg alt håp. Barre og vente på heksa som er venta lørdag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testet i dag. Hvit test. Men, jeg har fortsatt håp, det er 5 dager før ikm og test er ikke så sensitiv.
Japp og den skal bli sterkere
Dagens test! 5 dager til ikm (dersom syklus ikke tuller med meg).
Fortsatt håp?
Samme her testa i går kveld og krit hvit.
Tusen takkGRATULERER
Vis vedlegget 231283
Skulle inn og kaste testane som jeg tok i går. Så såg jeg på den og der viser strek på. Var kjapp med og teste og vart knust etter 10 min ingen strek. Tja får sjekk igjen etter 20 min og der.
Stilig! Jeg ser strek på den rosa og den helt til høyre. Så spennende!!
Vis vedlegget 231283
Skulle inn og kaste testane som jeg tok i går. Så såg jeg på den og der viser strek på. Var kjapp med og teste og vart knust etter 10 min ingen strek. Tja får sjekk igjen etter 20 min og der.
Det er en strek der, i hvert fall på den til høyre Håper det er starten på noe
Krysser fingrene for degEr redd for kjemisk som jeg har så mykje av. La det være eit egg som vil.
Festeblødning kan være så som så.Nå skjønner jeg ingenting her! Jeg pleier aldri å spotte før mens. IKM er 2.9, men nå har jeg blødd jevnt, men lite siden 23.08. Det er fire dager, hva er det som skjer med kroppen min??
Jeg ser også på den rosa og på den siste. Krysser for degVis vedlegget 231283
Jeg ser også på den rosa og på den siste. Krysser for deg
Vis vedlegget 231283