❤️ IKM uke 35 ❤️

Når du bare har lyst til å legge deg til å sove, så det ikke er så lenge å vente til å tempe... DA er man på bærtur :yuck::wideyed:

Helt hvit test her i dag :(
Er 3pp etter MA i April, hadde håpet det skulle gå raskere.. Snart ett år siden vi startet prøvingen, så spørs om vi ikke ber om utredning hos fastlegen snart.

Er 3pp etter MA i April, hadde håpet det skulle gå raskere.. Snart ett år siden vi startet prøvingen, så spørs om vi ikke ber om utredning hos fastlegen snart.
Ikke gravid sto det på min. 2dager til ikm er såå lei meg selv. Pp10 dette. Håpet om baby svinner og jeg blir så deprimert ♡ Føler såå med deg..

Vi har ikke prøvd like lenge som dere, men kjenner meg likevel igjen i det du skriver om at du hadde håpet det skulle gå raskere. Jeg ble gravid både pp1 og pp2, men mistet begge gangene. Hadde deretter pause en syklus, før vi nå har prøvd to ny runder uten at jeg er blitt gravid. Føles ut som at det ikke er noe annet enn en baby som kan gjøre opp for denne sorgen som gnager hele tiden.

Det er sikkert lurt å kontakte fastlegen, henvisninger osv. kan jo ta litt tid. Men håper selvfølgelig at det bare er en sjenert spire og at du får positiv test snart :Heartred

Føler med dere..[emoji17]fælt å gå mnd etter mnd med negativ teste.. ja, man får en liten depresjon rundt mensen.

Nå skjønner jeg ikke noe. har hatt bittelitt blod på papiret lørdag, søndag, mandag og idag, Men forsvinner liksom. og mensen starter ikke, jeg bruker å være som ei klokke. tok test og kan ikke finne noe strek hverken på denne eller en billigstrips, kan dere? er nok bare mensen som er sen eller rar denne mnd..
24e6eab6f1a0b6917899363d22f053c7.jpg
d7414bbd39e7601a0e548d0577c2c7cf.jpg

billigstripsen.

hm blir litt gal at ikke mensen kommer ordentlig igang og vi kan tenke fremover..
c69896a98ea4b3a0b10124fe15f8953c.jpg

Apropos fastlege, vet noen om det er sånn at de ikke gjør noe før man har prøvd i ett år (så lenge man er under 35)? Vi er i pp4 nå, som ble mislykket, pluss et par mnd der vi hadde ubeskyttet sex, men ikke prøvde aktivt og trolig ikke traff på timinga heller. Men jeg ser så mørkt på å skulle vente i mange måneder til uten resultat, da vil jeg iallefall få avklart om alt ligger til rette for at vi kan få barn.

Apropos fastlege, vet noen om det er sånn at de ikke gjør noe før man har prøvd i ett år (så lenge man er under 35)? Vi er i pp4 nå, som ble mislykket, pluss et par mnd der vi hadde ubeskyttet sex, men ikke prøvde aktivt og trolig ikke traff på timinga heller. Men jeg ser så mørkt på å skulle vente i mange måneder til uten resultat, da vil jeg iallefall få avklart om alt ligger til rette for at vi kan få barn.
Jeg skal ikke si det sikkert, men mener de er ganske strenge på at man må ha prøvd i ett år. Dere har ikke mulighet til å ta fertilitetsundersøkelse privat da?

Nå skjønner jeg ikke noe. har hatt bittelitt blod på papiret lørdag, søndag, mandag og idag, Men forsvinner liksom. og mensen starter ikke, jeg bruker å være som ei klokke. tok test og kan ikke finne noe strek hverken på denne eller en billigstrips, kan dere? er nok bare mensen som er sen eller rar denne mnd..
24e6eab6f1a0b6917899363d22f053c7.jpg
d7414bbd39e7601a0e548d0577c2c7cf.jpg
billigstripsen.

hm blir litt gal at ikke mensen kommer ordentlig igang og vi kan tenke fremover..
c69896a98ea4b3a0b10124fe15f8953c.jpg
Jeg ser dessverre ikke noe. Håper det dukker opp to streker snart, eller at du i det minste får en avklaring :)

Jeg skal ikke si det sikkert, men mener de er ganske strenge på at man må ha prøvd i ett år. Dere har ikke mulighet til å ta fertilitetsundersøkelse privat da?

Joda, vi har absolutt det altså. Bare greit å vite hvilke muligheter vi har. Skal gi det noen måneder til uansett :)

Last edited:
Back
Topp