har også lest det går ann.. hm, spennende! ikke så lett å se kanskje men den er det strek på..Da jeg var gravid siste ble eltesten knallpositiv. Mener det er fordi den slår ut både på lh-stigning og hcg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har også lest det går ann.. hm, spennende! ikke så lett å se kanskje men den er det strek på..Da jeg var gravid siste ble eltesten knallpositiv. Mener det er fordi den slår ut både på lh-stigning og hcg.
Greit å ha muligheten i det minste, men håper det ikke blir nødvendigJoda, vi har absolutt det altså. Bare greit å vite hvilke muligheter vi har. Skal gi det et par måneder til uansett
Jeg sitter på en PC med elendig skjermoppløsning, så jeg ser dessverre ikke bildene ordentlig. Men det viktigste er jo at du ser streken blir spennende å se om det er en liten spire derhar også lest det går ann.. hm, spennende! ikke så lett å se kanskje men den er det strek på..
Apropos fastlege, vet noen om det er sånn at de ikke gjør noe før man har prøvd i ett år (så lenge man er under 35)? Vi er i pp4 nå, som ble mislykket, pluss et par mnd der vi hadde ubeskyttet sex, men ikke prøvde aktivt og trolig ikke traff på timinga heller. Men jeg ser så mørkt på å skulle vente i mange måneder til uten resultat, da vil jeg iallefall få avklart om alt ligger til rette for at vi kan få barn.
Krysser alt jeg har at du inbilder ikke Når skal du teste?Uff.. jeg er redd for at jeg har blitt paranoid, og at alt jeg føler sitter i hodet mitt.. Puppene er ømme som bare det, og nippelen får noe som kjennes ut som støt av is.. Sist jeg var gravid, kjentes det ut som niplene skulle ise/brenne opp på en skitur, og da jeg kom hjem påfølgende søndag kveld, var testen veldig positiv. Tenk om jeg har blitt så gal, at jeg kjenner alt dette så utrolig godt, også er det bare innbilning
Greit å ha muligheten i det minste, men håper det ikke blir nødvendig
Hvis tempen fortsatt er fin i morgen tidlig, så tester jegKrysser alt jeg har at du inbilder ikke Når skal du teste?
1 barn, pp10, ikm 31/8 fikk denne idag 10 dpo. Håper det er en spire. [emoji173]
Takk! trur du en digital vil slå ut nå? [emoji2]Det er definitivt en strek ihvertfall! Jeg krysser fingrene for deg [emoji4]
1 barn, pp10, ikm 31/8 fikk denne idag 10 dpo. Håper det er en spire. [emoji173]
Hvis tempen fortsatt er fin i morgen tidlig, så tester jeg
Uff.. jeg er redd for at jeg har blitt paranoid, og at alt jeg føler sitter i hodet mitt.. Puppene er ømme som bare det, og nippelen får noe som kjennes ut som støt av is.. Sist jeg var gravid, kjentes det ut som niplene skulle ise/brenne opp på en skitur, og da jeg kom hjem påfølgende søndag kveld, var testen veldig positiv. Tenk om jeg har blitt så gal, at jeg kjenner alt dette så utrolig godt, også er det bare innbilning
Lykke til Skal tenke på deg!Hvis tempen fortsatt er fin i morgen tidlig, så tester jeg
Takk! trur du en digital vil slå ut nå? [emoji2]
Min digital slo ut på svakere strek enn det der, men vet sensitiviteten på cbd med ukeindikator ikke er helt til å stole på. Hvis du venter til i morgen tidlig regner jeg med den slår utTakk! trur du en digital vil slå ut nå? [emoji2]