Synes også dette ser ut som babysytrek [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra uke 36
Jeg ser to streker jeg, og den andre ser rosa ut, hadde tatt en for hver dag nå for å se stigning, noen produserer mindre hcg enn andre så kan hende det er derfor det ikke er så tydlig enda, blir spennende å se
Synes helt klart streken ser rosa ut [emoji4] krysser fingrene for at den blir sterkere i dagene som kommer [emoji4]God morgen.
Da er jeg 12 dpo og skal ha mensen på søndag.
Var kvalm Igår.. og er det igrunn litt enda.
Klarte ikke vente med test.
Hva tror dere???
Ser jo tydelig at der er en strek.. syns jeg kan skimte en til men redd det er den berømte skyggestreken. Siden jeg er så nærme mensen innbiller jeg meg at streken skal være mer tydelig..
Får ta en til imorgen
☹☹☹Da kom TR...
Uff, så leit [emoji17] masse lykke til neste pp [emoji173]Min tr kom igår[emoji17]
tusen takk[emoji173] og håper alle spirer klamrer seg fast[emoji108]Uff, så leit [emoji17] masse lykke til neste pp [emoji173]
Da kom TR...
Min tr kom igår[emoji17]
Ser den, håper den bare blir sterkere og sterkere, kvalm kan jo være ett godt tegn om det er noe du ikke blir rundt trDet at streken er såå svak liker jeg ikke helt.
Kommer nok til å svi av noen tester fremover.
Krysser alt jeg har [emoji173]️
På jobb nå og er kjempekvalm, ble brått kvalm Igår og det går og det var først da jeg begynte å tenke tanken.. sjansen for klaff denne mnd var jo minimal. Hadde jo kun en gang før el pp5 nå
Jeg fikk sånn strek på tirsdag og fikk positiv på kvelden, ta en digital og sjekk [emoji2]God morgen.
Hva tror dere???
Ser jo tydelig at der er en strek.. syns jeg kan skimte en til men redd det er den berømte skyggestreken. Siden jeg er så nærme mensen innbiller jeg meg at streken skal være mer tydelig..
Får ta en til imorgen
Ser den, håper den bare blir sterkere og sterkere, kvalm kan jo være ett godt tegn om det er noe du ikke blir rundt tr
Jeg har murringer, kvalm og slapp innimellom, ikke noe jeg pleier å ha rundt tr, og den ventes tirsdag.
Jeg krysser hvertfall fingerene for at det har gått vår vei
Jeg fikk sånn strek på tirsdag og fikk positiv på kvelden, ta en digital og sjekk [emoji2]
Takk takk, Jaa gjør detDet er gode tegn, krysser fingrene for deg[emoji3][emoji173]️[emoji254]
Tok akkurat en test til nå. Ser to streker, men svaaak . Får teste på noe annet en strimmel imorgen
Da var heksa på plass her også [emoji53]
Har fortsatt positive tester men tempen er under coverline. Da er det nok heksa som kommer.
God morgen.
Hva tror dere???
Får ta en til imorgen