❤️ IKM uke 31 ❤️

Jeg har gjort noe fyfy idag.. :nailbiting: Har som nevnt tidligere ei bok der jeg teiper fast alle testene jeg tar. Dette har jeg alltid gjort, fordi jeg syns at det er gøy å se tilbake på og sånn at jeg har alle slitsomme prøveperioder og herlige klaffer i den boka. Jeg tok selvfølgelig en test idag tidlig også, som tilsynelatende var blenda.. :shifty: Gikk tilbake for å teipe den fast i boka etter at den hadde tørka litt, og da syns jeg overraskende nok at jeg skimter NOE.. Dette får selvfølgelig opp håpet, men så kom det jo ikke før tiden.. :arghh::arghh: Nå blir det lenge til imorgen tidlig altså.. guuuuri. Er heldigvis på besøk hos familie, så dagene går litt i ett, men det er likevel nok tid til å gruble seg grønn.. :hungover:

Det er kun den nederste testen på alle fire bildene som er for idag tidlig. 11 dpo idag :banghead:

Vis vedlegget 440324
Vis vedlegget 440326Vis vedlegget 440327Vis vedlegget 440328
Skimter en strek der ja!! Krysser fingrene for deg:love7
 
Jeg har gjort noe fyfy idag.. :nailbiting: Har som nevnt tidligere ei bok der jeg teiper fast alle testene jeg tar. Dette har jeg alltid gjort, fordi jeg syns at det er gøy å se tilbake på og sånn at jeg har alle slitsomme prøveperioder og herlige klaffer i den boka. Jeg tok selvfølgelig en test idag tidlig også, som tilsynelatende var blenda.. :shifty: Gikk tilbake for å teipe den fast i boka etter at den hadde tørka litt, og da syns jeg overraskende nok at jeg skimter NOE.. Dette får selvfølgelig opp håpet, men så kom det jo ikke før tiden.. :arghh::arghh: Nå blir det lenge til imorgen tidlig altså.. guuuuri. Er heldigvis på besøk hos familie, så dagene går litt i ett, men det er likevel nok tid til å gruble seg grønn.. :hungover:

Det er kun den nederste testen på alle fire bildene som er for idag tidlig. 11 dpo idag :banghead:

Vis vedlegget 440324
Vis vedlegget 440326Vis vedlegget 440327Vis vedlegget 440328
Ja her syns jeg også at jeg skimter noe!:D
 
Nå er det vel ikke lenger noe tvil, testen har jo eksplodert fra i går:laughing002:Heartred:Heartred Kjenner det på kroppen, puppene og biiiiiittelitte blaff av kvalme allerede. Og jeg er bare 9dpo! Tar imot alle symptomer jeg kan få med STOR takknemlighet:Heartred

Ååå - gratulerer så mye - så glad på dine vegne! ❤️ Da setter jeg deg på gravid? ❤️

Og til alle sammen: Gjerne skriv spesifikt om dere ønsker å settes på gravid eller TR, sånn at jeg husker å oppdatere det også! :hilarious:
 
Nå da?
 

Vedlegg

  • 05EFB38A-F6D0-4C69-BD00-C037425DAE9F.jpeg
    05EFB38A-F6D0-4C69-BD00-C037425DAE9F.jpeg
    33,4 KB · Visninger: 10
Jeg fikk tydelig positiv 7Dpo, i går på makesure :D:Heartred
Lett å ikke klare å holde seg da;)
Da skal det litt til for å holde seg ja :hilarious: Jeg bruker som regel MakeSure sine tester, og på de to første barna, så ser jeg i boka mi der jeg har teipa fast alle testene jeg har tatt :)laughing002) at jeg fikk positiv på 8 dpo på begge, men at streken først ble grei å se på 10 dpo. Men, om jeg så streken som er på 8 dpo da jeg tok testen eller om streken har blitt mer synlig med årene vet jeg ikke da.. :pompus:

Klarte å holde meg fra å teste i dag, så vidt :hilarious: får så dårlig samvittighet ovenfor mannen. Men vi får se om jeg klarer det i morgen og lørdag også. Han kommer ikke hjem før lørdag kveld så fortsatt mange timer alene hvor jeg kan overbevise meg selv om å ta en test:laughing002 Viljestyrken blir nok bare svakere jo lenger han er borte.
 
Klarte å holde meg fra å teste i dag, så vidt :hilarious: får så dårlig samvittighet ovenfor mannen. Men vi får se om jeg klarer det i morgen og lørdag også. Han kommer ikke hjem før lørdag kveld så fortsatt mange timer alene hvor jeg kan overbevise meg selv om å ta en test:laughing002 Viljestyrken blir nok bare svakere jo lenger han er borte.
Hehe, det har jeg veldig stor forståelse for. Syns du er flink som holdt i dag jeg!
 
Back
Topp