MiloLilo
Glad i forumet
Ånei, håper det ikke er tilfelle Man kan jo bli gal av å tyde symptomer ogsåJeg også Men frykter mensen kommer om ikke så lenge - har sååå mensmurringer at jeg ikke tør å sove uten bind i natt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei, håper det ikke er tilfelle Man kan jo bli gal av å tyde symptomer ogsåJeg også Men frykter mensen kommer om ikke så lenge - har sååå mensmurringer at jeg ikke tør å sove uten bind i natt
Ånei, håper skikkelig ikke det. Ikke mist håpet. Jeg har som regel fått sterkere tester på kvelden enn morgenen før.Jeg må ha blitt lurt i går Det første bilde er fra kvelden i går, fikk jo sååå forhåpninger.
Og den nederste fra i dag tidlig. Jeg har tviholdt meg i natt for å håpe på mest mulig konsentrert urin 10 dpo i dag. Kan det ha vært en kjemisk?
Krysser også fingrene for deg. Føler veldig at mensen er på vei selv. Og jeg har jo så lang syklus, så neste håp blir juni-baby da. Håper for oss begge!Vis vedlegget 440383
12 dpo idag, og testen er helt blenda.. Da blir det nok mest sannsynlig ingen aprilbaby her.. Gjør meg klar for TR og skal straks bestille tester for en ny runde - krysser fingre for mai..
Krysser fingrene for deg! Har ikke noe erfaring/kunnskap med kjemisk så har desverre ikke noe godt svarJeg må ha blitt lurt i går Det første bilde er fra kvelden i går, fikk jo sååå forhåpninger.
Og den nederste fra i dag tidlig. Jeg har tviholdt meg i natt for å håpe på mest mulig konsentrert urin 10 dpo i dag. Kan det ha vært en kjemisk?
Sniker. Du kan trygt ha en kopp kaffe daglig, også hvis du er gravid. Er vel en øvre grense på 200mg kaffein daglig for gravide. Når jeg var prøver så kuttet jeg ned på kaffein til maks en kopp daglig selv og jeg sikkert kunne hatt to. Når jeg ble gravid så smakte ikke kaffe godt lengre så det kuttet jeg ut heltTrenger litt hjelp her. Sitter på senga og fikk servert kaffe av samboer. Også begynner bekymringene og løpe.. Burde jeg kutte helt ut å drikke kaffe? Hva ville dere gjort? Pleier bare å ha en kopp om morgenen.
Jeg må ha blitt lurt i går Det første bilde er fra kvelden i går, fikk jo sååå forhåpninger.
Mine blenda tester 11DPO. Hadde veldig mensensmerter i går, litt mildere i dag. Pleier alltid å få smerter dagen før mensen, men TR har ikke kommet enda, og jeg har ikke IKM før mandag. Så tok to tester i dag, som jeg selvfølgelig så skyggestreker på, men jeg vet innerst inne at det ikke er noe der
Takk for svar endte opp med å bare smake på den og jeg syns den smakte vondt så jeg drakk den heller ikke Spørs om kaffeslutt skjer helt av seg selv gittSniker. Du kan trygt ha en kopp kaffe daglig, også hvis du er gravid. Er vel en øvre grense på 200mg kaffein daglig for gravide. Når jeg var prøver så kuttet jeg ned på kaffein til maks en kopp daglig selv og jeg sikkert kunne hatt to. Når jeg ble gravid så smakte ikke kaffe godt lengre så det kuttet jeg ut helt
Godt vi er to i samme situasjon i det minste jeg blir så irritert, lei og oppgitt. Skulle ønske jeg kunne se inn i fremtiden noen ganger å vite når det kommer til å klaffeFyfela, så kjipt! Der hadde jeg og fått store forhåpninger..
Ååå.. Blenda her også.. Også har jeg menssmerter hele tiden og IKM på mandag. Kjennes ut som at jeg får mensen hvert øyeblikk liksom..
Så utrolig kjedelig, den første testen ser man jo veldig godt streken på også Jeg ville tatt en ny i morgen tidlig for å se. Håper for degJeg må ha blitt lurt i går Det første bilde er fra kvelden i går, fikk jo sååå forhåpninger.
Jeg vet bare når jeg hadde kjemisk i januar, så fikk jeg fortsatt svake streker etter flere dager etter jeg fikk tr.. Har du tatt noen ny test idag?Jeg må ha blitt lurt i går Det første bilde er fra kvelden i går, fikk jo sååå forhåpninger.
Takk for svar endte opp med å bare smake på den og jeg syns den smakte vondt så jeg drakk den heller ikke Spørs om kaffeslutt skjer helt av seg selv gitt
Godt vi er to i samme situasjon i det minste jeg blir så irritert, lei og oppgitt. Skulle ønske jeg kunne se inn i fremtiden noen ganger å vite når det kommer til å klaffe
Krysser fingreneÅnei, håper skikkelig ikke det. Ikke mist håpet. Jeg har som regel fått sterkere tester på kvelden enn morgenen før.
Så kjedelig altså Det er jo enda tidlig, men skjønner hva du mener. Jeg har ikke veldig troen nå jeg heller, alle testene i dag er nesten like hvite10DPO, orka ikke ta bilde av testen engang, var ikke antydning til strek Vet ikke hvor bra merke jeg kjøpte er heller da, fant ingen info om den annet enn fra en bulgarsk versjon av babyverden Men har forsåvidt ikke troa denne pp, så regner med at det blir ny pp i august nå
Fyfela, så kjipt! Der hadde jeg og fått store forhåpninger..