❤️ IKM uke 31 ❤️

Jeg også ❤️❤️ Men frykter mensen kommer om ikke så lenge - har sååå mensmurringer at jeg ikke tør å sove uten bind i natt :arghh:
Ånei, håper det ikke er tilfelle:smiley-angelic001 Man kan jo bli gal av å tyde symptomer også:Heartred

Jeg må ha blitt lurt i går:shifty: Det første bilde er fra kvelden i går, fikk jo sååå forhåpninger.
Og den nederste fra i dag tidlig. Jeg har tviholdt meg i natt for å håpe på mest mulig konsentrert urin:bounce 10 dpo i dag. Kan det ha vært en kjemisk?

Vedlegg

• IMG_9741.jpeg
    IMG_9741.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 92
  • IMG_9743.jpeg
    IMG_9743.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 95
Mine blenda tester 11DPO. Hadde veldig mensensmerter i går, litt mildere i dag. Pleier alltid å få smerter dagen før mensen, men TR har ikke kommet enda, og jeg har ikke IKM før mandag. Så tok to tester i dag, som jeg selvfølgelig så skyggestreker på, men jeg vet innerst inne at det ikke er noe der :shifty::hilarious:

Vedlegg

• IMG_1185.jpeg
    IMG_1185.jpeg
    241,9 KB · Visninger: 27
  • IMG_1183.jpeg
    IMG_1183.jpeg
    225,1 KB · Visninger: 29
  • IMG_1184.jpeg
    IMG_1184.jpeg
    235,4 KB · Visninger: 30
Jeg må ha blitt lurt i går:shifty: Det første bilde er fra kvelden i går, fikk jo sååå forhåpninger.
Og den nederste fra i dag tidlig. Jeg har tviholdt meg i natt for å håpe på mest mulig konsentrert urin:bounce 10 dpo i dag. Kan det ha vært en kjemisk?
Ånei, håper skikkelig ikke det. Ikke mist håpet. :Heartred Jeg har som regel fått sterkere tester på kvelden enn morgenen før.

Trenger litt hjelp her. Sitter på senga og fikk servert kaffe av samboer. Også begynner bekymringene og løpe.. Burde jeg kutte helt ut å drikke kaffe? Hva ville dere gjort? Pleier bare å ha en kopp om morgenen.

Vis vedlegget 440383

12 dpo idag, og testen er helt blenda.. :sorry: Da blir det nok mest sannsynlig ingen aprilbaby her.. Gjør meg klar for TR og skal straks bestille tester for en ny runde - krysser fingre for mai.. ❤️
Krysser også fingrene for deg. Føler veldig at mensen er på vei selv. Og jeg har jo så lang syklus, så neste håp blir juni-baby da. Håper for oss begge!

10DPO, orka ikke ta bilde av testen engang, var ikke antydning til strek :dead: Vet ikke hvor bra merke jeg kjøpte er heller da, fant ingen info om den annet enn fra en bulgarsk versjon av babyverden:hilarious: Men har forsåvidt ikke troa denne pp, så regner med at det blir ny pp i august nå :)

Krysser fingrene for deg!:Heartred Har ikke noe erfaring/kunnskap med kjemisk så har desverre ikke noe godt svar:confused:

Trenger litt hjelp her. Sitter på senga og fikk servert kaffe av samboer. Også begynner bekymringene og løpe.. Burde jeg kutte helt ut å drikke kaffe? Hva ville dere gjort? Pleier bare å ha en kopp om morgenen.
Sniker. Du kan trygt ha en kopp kaffe daglig, også hvis du er gravid. Er vel en øvre grense på 200mg kaffein daglig for gravide. Når jeg var prøver så kuttet jeg ned på kaffein til maks en kopp daglig selv og jeg sikkert kunne hatt to. Når jeg ble gravid så smakte ikke kaffe godt lengre så det kuttet jeg ut helt :depressed: :laughing002

Fyfela, så kjipt! :arghh: Der hadde jeg og fått store forhåpninger..

Mine blenda tester 11DPO. Hadde veldig mensensmerter i går, litt mildere i dag. Pleier alltid å få smerter dagen før mensen, men TR har ikke kommet enda, og jeg har ikke IKM før mandag. Så tok to tester i dag, som jeg selvfølgelig så skyggestreker på, men jeg vet innerst inne at det ikke er noe der :shifty::hilarious:

Ååå.. Blenda her også.. Også har jeg menssmerter hele tiden og IKM på mandag. Kjennes ut som at jeg får mensen hvert øyeblikk liksom.. :shifty:

Sniker. Du kan trygt ha en kopp kaffe daglig, også hvis du er gravid. Er vel en øvre grense på 200mg kaffein daglig for gravide. Når jeg var prøver så kuttet jeg ned på kaffein til maks en kopp daglig selv og jeg sikkert kunne hatt to. Når jeg ble gravid så smakte ikke kaffe godt lengre så det kuttet jeg ut helt :depressed: :laughing002
Takk for svar :) endte opp med å bare smake på den og jeg syns den smakte vondt så jeg drakk den heller ikke :laughing002 Spørs om kaffeslutt skjer helt av seg selv gitt :)

Fyfela, så kjipt! :arghh: Der hadde jeg og fått store forhåpninger..

Ååå.. Blenda her også.. Også har jeg menssmerter hele tiden og IKM på mandag. Kjennes ut som at jeg får mensen hvert øyeblikk liksom.. :shifty:
Godt vi er to i samme situasjon i det minste :arghh: jeg blir så irritert, lei og oppgitt. Skulle ønske jeg kunne se inn i fremtiden noen ganger å vite når det kommer til å klaffe :hilarious:

Så utrolig kjedelig, den første testen ser man jo veldig godt streken på også :arghh: :Heartred Jeg ville tatt en ny i morgen tidlig for å se. Håper for deg

Heihei bare meg igjen :shy:

Klarte ikke å la være med å ta en ny test etter jobb i dag, og med mitt streksyn så syns jeg at det dukket opp noe svakt med en gang på metode testen, men er det bare meg? :smiley-ashamed004:bag: Hoff..

Vedlegg

• IMG_5287.jpeg
    IMG_5287.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 85
  • IMG_5286.jpeg
    IMG_5286.jpeg
    766,3 KB · Visninger: 85
  • IMG_5285.jpeg
    IMG_5285.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 85
Jeg vet bare når jeg hadde kjemisk i januar, så fikk jeg fortsatt svake streker etter flere dager etter jeg fikk tr.. Har du tatt noen ny test idag? :Heartred

Takk for svar :) endte opp med å bare smake på den og jeg syns den smakte vondt så jeg drakk den heller ikke :laughing002 Spørs om kaffeslutt skjer helt av seg selv gitt :)

Jeg er kjempeavhengig av kaffe, men slutter helt med kaffe i prøveperioden fordi jeg har hørt det skal øke sjansen! ❤️ Har straks vært to måneder uten nå, og er kronisk trøtt :hilarious: Med de to første barna tenkte jeg å begynne med kaffe igjen sånn gradvis, men jeg klart det ikke før laaaang ut i svangerskapene fordi jeg ble direkte kvalm av lukta! Kunne brekke meg - svært avslørende :hilarious:

Godt vi er to i samme situasjon i det minste :arghh: jeg blir så irritert, lei og oppgitt. Skulle ønske jeg kunne se inn i fremtiden noen ganger å vite når det kommer til å klaffe :hilarious:

Det hadde vært veldig fint egentlig.. :hilarious: Godt å være flere ❤️❤️ Luretester..

10DPO, orka ikke ta bilde av testen engang, var ikke antydning til strek :dead: Vet ikke hvor bra merke jeg kjøpte er heller da, fant ingen info om den annet enn fra en bulgarsk versjon av babyverden:hilarious: Men har forsåvidt ikke troa denne pp, så regner med at det blir ny pp i august nå :)
Så kjedelig altså:Heartred Det er jo enda tidlig, men skjønner hva du mener. Jeg har ikke veldig troen nå jeg heller, alle testene i dag er nesten like hvite:smiley-ashamed004

Back
Topp