MiloLilo
Glad i forumet
Iiih! Krysser fingrer med degSyns jeg skimter noe!! Krysser fingrene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Iiih! Krysser fingrer med degSyns jeg skimter noe!! Krysser fingrene
Ja jeg syns jeg ser!Kan noen vææære så snill og fortelle meg at det er en strek her? Dette er vår første prøveperiode på nr 4, og vi har brukt lang tid på de andre (kort i forhold til mange andre altså) Er helt uforberedt hvis det klaffer nå på første Denne er tatt nå på ettermiddagen, 9 dpo.
Flere med ettermiddags tester å tyde? Er jo så spennende! Og venter veldig på fler over på gravid status
Spennende!Ja jeg syns jeg ser!
Krysser det jeg har for at vi får se to streker i morgen tidligTok en test tidlig ettermiddag for å se, men den var blenda.. og har glemt bilde.. Er den blenda imorgen tidlig såå begynner jeg å få veldig dårlig troa igjen altså.. Har IKM på mandag…
Har dratt på tidenes tokt etter en test i Bulgaria nå, klarte ikke å holde meg til søndag Så da blir det en test imorgen tidlig!Åhh, nå kommer jeg til å løpe frem og tilbake og se på den testen
Jeg har testet siden 7dpo, jeg syns det er så spennende å studere etter strek, haha. Du kan jo driste deg til en test i morgen tidlig?
Krysser det jeg har for at vi får se to streker i morgen tidlig
Jeg ser dessverre ingenting her, men er jo veldig tidlig enda! Krysser fingrene for deg.Noen som ser noe på denne testen ? Syns jeg ser en strek men har strek øyne for tiden, er 7dpo idag
Takk for det skal prøve å holde meg noen dager uten å teste, har bestilit tidlig tester fra billigtester.no så jeg håper kommer ila neste ukeJeg ser dessverre ingenting her, men er jo veldig tidlig enda! Krysser fingrene for deg.
dpo 10 og fortsatt negativ Hvorfor gjør jeg det her mot meg selv hver mnd.. Kjenner på en så stor skuffelse igjen
Jeg tok en EL-test i går kveld etter å ha hatt en del EL-slim (trodde jeg) i flere dager, og mye i går. Den var rimelig negativ. Noen som vet om eggløsning kan ha vært dagen før f.eks, og at siste rest av slim kom i går? Ingen peiling på disse testene, og usikker på om EL-slimet kan komme ETTER selve eggløsningen? Vis vedlegget 440380
Føler så meg deg! Sender en klem, også håper jeg for degdpo 10 og fortsatt negativ Hvorfor gjør jeg det her mot meg selv hver mnd.. Kjenner på en så stor skuffelse igjen
Klem til degVis vedlegget 440383
12 dpo idag, og testen er helt blenda.. Da blir det nok mest sannsynlig ingen aprilbaby her.. Gjør meg klar for TR og skal straks bestille tester for en ny runde - krysser fingre for mai..
Jeg tror det er mulig, men vet ikke blir så forvirra når symptomer ikke stemmer overens med syklus og tester får bare legge inn aksjer jevnlig fra TR og i flere uker tror jegJeg har lite peiling på EL-slim og sånt - forholder meg kun til testene.. Starter alltid å teste etter eggløsning en dag eller to etter at mensen er over, og så alltid noen dager etter jeg ser klart og tydelig at jeg har hatt positiv eggløsningstest. Er det sånn at man kan ha eggløsning to ganger i en syklus?
Haha, da skjønner jeg at det ikke er så lett å få testet! Kos deg på ferie, og lykke til med testenHar dratt på tidenes tokt etter en test i Bulgaria nå, klarte ikke å holde meg til søndag Så da blir det en test imorgen tidlig!
Skjønner deg godt med å gå fram og tilbake for å se, var akkurat sånn sist jeg og, hehe!