❤️ IKM uke 31 ❤️

Tok en test tidlig ettermiddag for å se, men den var blenda.. og har glemt bilde.. :hilarious: Er den blenda imorgen tidlig såå begynner jeg å få veldig dårlig troa igjen altså.. :hungover: Har IKM på mandag…
Krysser det jeg har for at vi får se to streker i morgen tidlig:smiley-angelic001:Heartred

Åhh, nå kommer jeg til å løpe frem og tilbake og se på den testen:happy090
Jeg har testet siden 7dpo, jeg syns det er så spennende å studere etter strek, haha. Du kan jo driste deg til en test i morgen tidlig?:angelic:
Har dratt på tidenes tokt etter en test i Bulgaria nå, klarte ikke å holde meg til søndag :hilarious: Så da blir det en test imorgen tidlig!
Skjønner deg godt med å gå fram og tilbake for å se, var akkurat sånn sist jeg og, hehe!:Heartred

Noen som ser noe på denne testen ? Syns jeg ser en strek men har strek øyne for tiden, er 7dpo idag

Vedlegg

• IMG_0134.jpeg
    IMG_0134.jpeg
    395,1 KB · Visninger: 60
Jeg tok en EL-test i går kveld etter å ha hatt en del EL-slim (trodde jeg) i flere dager, og mye i går. Den var rimelig negativ. Noen som vet om eggløsning kan ha vært dagen før f.eks, og at siste rest av slim kom i går? Ingen peiling på disse testene, og usikker på om EL-slimet kan komme ETTER selve eggløsningen?
IMG_3237.jpeg

Jeg tok en EL-test i går kveld etter å ha hatt en del EL-slim (trodde jeg) i flere dager, og mye i går. Den var rimelig negativ. Noen som vet om eggløsning kan ha vært dagen før f.eks, og at siste rest av slim kom i går? Ingen peiling på disse testene, og usikker på om EL-slimet kan komme ETTER selve eggløsningen? Vis vedlegget 440380

Jeg har lite peiling på EL-slim og sånt - forholder meg kun til testene.. :hilarious: Starter alltid å teste etter eggløsning en dag eller to etter at mensen er over, og så alltid noen dager etter jeg ser klart og tydelig at jeg har hatt positiv eggløsningstest. Er det sånn at man kan ha eggløsning to ganger i en syklus? :pompus:

Jeg har lite peiling på EL-slim og sånt - forholder meg kun til testene.. :hilarious: Starter alltid å teste etter eggløsning en dag eller to etter at mensen er over, og så alltid noen dager etter jeg ser klart og tydelig at jeg har hatt positiv eggløsningstest. Er det sånn at man kan ha eggløsning to ganger i en syklus? :pompus:
Jeg tror det er mulig, men vet ikke:rolleyes: blir så forvirra når symptomer ikke stemmer overens med syklus og tester:dead: får bare legge inn aksjer jevnlig fra TR og i flere uker tror jeg:happy090

Har dratt på tidenes tokt etter en test i Bulgaria nå, klarte ikke å holde meg til søndag :hilarious: Så da blir det en test imorgen tidlig!
Skjønner deg godt med å gå fram og tilbake for å se, var akkurat sånn sist jeg og, hehe!:Heartred
Haha, da skjønner jeg at det ikke er så lett å få testet! Kos deg på ferie, og lykke til med testen :Heartred

Back
Topp