❤️ IKM uke 31 ❤️

8 dpo.
(Beklager det håret som har lurt seg med;))
 

Vedlegg

  • 4E18322A-912E-4338-B991-E41199FAA386.jpeg
    4E18322A-912E-4338-B991-E41199FAA386.jpeg
    561,7 KB · Visninger: 63
Æsj.. skuffende test idag også.. begynner å miste troa på aprilbaby.. :arghh: 10 dpo idag - og på de to første fikk jeg ganske grei strek 10 dpo.. :sorry::sorry:

Vis vedlegget 440206
Negativ test i dag jeg også 9DPO, og nå har jeg egentlig lyst til å gi opp.. Selvom det er mange som tester positivt først senere.. Så kjenner på samme frustrasjon som deg :( Blir skikkelig lei meg, har vært bortskjemt med at begge de to andre barna mine satt på 1 "forsøk", og nå føles det ut som det tar en evighet. Vet ikke hvor tidlig jeg testet positivt med de to første, da jeg ikke sjekket etter EL, men antar jeg ikke testet før etter IKM de gangene.
Ga testene til samboeren i dag, og ba han gjemme dem frem til lørdag morgen, så blir ikke ny test før evt da.
Skal prøve å håpe litt til
 
Hei, ja er klar over det. Vi har prøvd i over 2 år før vi har begynt med IVF som vi har holdt på med i over et år som heller ikke har gitt oss noe baby. så at det er strek der i det heletatt nå helt naturlig er vel det jeg ikke tør å tro på :Heartred Sist jeg var gravid steg de tydelig i farge, så syns det er en trygghet å teste hver dag, og ikke minst bare se at det fortsatt er strek der.:Heartred Jeg har ikke ikm før mandag så ønsker jo såklart å se den stige før den tid. Hvis de ikke er til for å måle hcg med, hva er de til da?
Nei altså de er jo til for å teste graviditet selvfølgelig, tror det ble en misforståelse her:bookworm: jeg mener at graviditetstester ikke er laget for å måle stigning av hcg, mengde fargestoff kan variere ifra test til test blant annet..
 
8DPO, og har som vanlig overbevist meg selv om at det ikke gikk, selv om jeg ikke har testa :hilarious: Ellers har jeg kjent på murring og slikt men holder meg veldig realistisk mtp at vi har hatt sånn uflaks denne pp. Sparer testinga til vi lander i Norge på søndag:Heartred
 
Driver og kjenner meg så støl i underlivet/lysken, samt en slags smerte nedover venstre siden der innimellom. Håper jo det betyr noe er på gang, men tør ikke håpe for mye :wacky:
 
Dette er vel veldig fy fy, men her er samme testen fra i mårres. Syns jeg ser noe, eller? Vanskelig å vente med ny test til i morgen nå :bag: Bilde er uredigert
 

Vedlegg

  • IMG_5222.jpeg
    IMG_5222.jpeg
    875,3 KB · Visninger: 53
Driver og kjenner meg så støl i underlivet/lysken, samt en slags smerte nedover venstre siden der innimellom. Håper jo det betyr noe er på gang, men tør ikke håpe for mye :wacky:
Her murrer det skikkelig i dag, kjenner kroppen jobber. Og er trøtt som f… akkurat våknet fra 2 timers næpp, og kunne gått å lagt meg igjen.

Håper det du kjenner er starten på noe :D
 
Melder meg inn her :shy:

Lone1990 - 33 - B1 - PP10 - EL 15/7 - IKM 29.07

Velkommen til oss ❤️❤️


Negativ test i dag jeg også 9DPO, og nå har jeg egentlig lyst til å gi opp.. Selvom det er mange som tester positivt først senere.. Så kjenner på samme frustrasjon som deg :( Blir skikkelig lei meg, har vært bortskjemt med at begge de to andre barna mine satt på 1 "forsøk", og nå føles det ut som det tar en evighet. Vet ikke hvor tidlig jeg testet positivt med de to første, da jeg ikke sjekket etter EL, men antar jeg ikke testet før etter IKM de gangene.
Ga testene til samboeren i dag, og ba han gjemme dem frem til lørdag morgen, så blir ikke ny test før evt da.
Skal prøve å håpe litt til

Huff - jeg blir lei meg og sur.. :hilarious: Men, som du sier, så får vi håpe litt til ❤️❤️ Har brukt noen måneder på de to første, men ikke brukt sååå lang tid i forhold til andre, så har jo ingenting å klage over sånn egentlig.. men man blir jo i ei boble og med et inderlig håp om å få to streker.. ❤️❤️


Fikk mens i natt, 8 dpo.

Æsj.. så kjipt.. ❤️:arghh:
 
Back
Topp