❤️ IKM uke 31 ❤️

PrøverLykkenIgjen - 35 - B1 - PP5/6- EL16/7- IKM28/29

Joiner dere her! Vi driver egentlig i IVF land og var klare for oppstart i august, aller siste uttak siden de andre er brukt opp uten hell. I går følte jeg meg plutselig skikkelig uggen og i natt har jeg omtrent ikke sovet i tillegg til masse murringer fra 5dpo. Det skulle jo egentlig ikke gå, men i dag bare 7Dpo fikk jeg denne på bildet! Hva trur dere? Jeg har fått mange skyggestreker på makeshure opp igjennom. Men denne er da rosa? :excited001

Ååå - så gøy!!! Det der må da definitivt være en rosa strek?! ❤️ Da står du på lista - velkommen til oss i uke 31! ❤️❤️
 
Kjenner på såå mye murringer, 4DPO. Men er bekymret det kan være en veldig kort lutealfase eller noe, og at TR er rett rundt hjørnet. Har ingen andre symptomer, men det ville jo vært ganske tidlig uansett.
 
Kjenner på såå mye murringer, 4DPO. Men er bekymret det kan være en veldig kort lutealfase eller noe, og at TR er rett rundt hjørnet. Har ingen andre symptomer, men det ville jo vært ganske tidlig uansett.
Det hadde jeg også, og har de litt enda. Hadde også en kvalme bølge 5dpo, sa høyt at der blei jeg gravid! for for meg er det en helt egen type kvalme den gravidkvalmen og veldig gjenkjennelig fra sist:laughing002 Og jeg trur nesten det stemte;)
 
PrøverLykkenIgjen - 35 - B1 - PP5/6- EL16/7- IKM28/29

Joiner dere her! Vi driver egentlig i IVF land og var klare for oppstart i august, aller siste uttak siden de andre er brukt opp uten hell. I går følte jeg meg plutselig skikkelig uggen og i natt har jeg omtrent ikke sovet i tillegg til masse murringer fra 5dpo. Det skulle jo egentlig ikke gå, men i dag bare 7Dpo fikk jeg denne på bildet! Hva trur dere? Jeg har fått mange skyggestreker på makeshure opp igjennom. Men denne er da rosa? :excited001
*** sniker ***
Denne er da positiv! :Heartred
 
Det hadde jeg også, og har de litt enda. Hadde også en kvalme bølge 5dpo, sa høyt at der blei jeg gravid! for for meg er det en helt egen type kvalme den gravidkvalmen og veldig gjenkjennelig fra sist:laughing002 Og jeg trur nesten det stemte;)
Huff, jeg hadde ingen kvalme eller noen andre symptomer enn trøtthet sist, så derfor føler jeg også at jeg "lurer meg selv" ved å kjenne etter symptomer nå. Siden sist var det jo nesten ingenting uansett! Men jeg håper jo at jeg får symptomer og at de stemmer :arghh:

Det ser jo ut som det stemte bra for deg denne gangen også!
 
Tør ikke helt tro på det før TR ikke kommer og testene stiger. Men ja, jeg også mener den er rosa :Heartred
Husk å teste annenhver dag, da hvg stiger hver 48 time ca :Heartred Mine så heller ikke ut til å stige noe særlig i starten (rett rundt ikm) før jeg plutselig fikk en dye stealer, er nå (siden kl er over 00) 12+5, så kan det jo også være at testene ikke registrerer hvor mye hcg som er i kroppen.. de er jo egentlig ikke laget for å måle hcg med:Heartred
 
Kjenner på såå mye murringer, 4DPO. Men er bekymret det kan være en veldig kort lutealfase eller noe, og at TR er rett rundt hjørnet. Har ingen andre symptomer, men det ville jo vært ganske tidlig uansett.

Murrer litt her også. Slitsomt med sånne «tidlige tegn» som også kan være tegn på mensen gitt.. :shifty: Krysser fingrene!


JuliLykke12 - 27 - B2 - PP1 - EL 17/7 - IKM 1/8

Velommen til oss JuliLykke12! ❤️❤️


Husk å teste annenhver dag, da hvg stiger hver 48 time ca :Heartred Mine så heller ikke ut til å stige noe særlig i starten (rett rundt ikm) før jeg plutselig fikk en dye stealer, er nå (siden kl er over 00) 12+5, så kan det jo også være at testene ikke registrerer hvor mye hcg som er i kroppen.. de er jo egentlig ikke laget for å måle hcg med:Heartred

Bare koselig at du sniker litt! Det gjør jeg også. Syns det er så gøy å følge med i de andre gruppene også :hilarious: Dette visste jeg ikke :pompus:
 
Æsj.. skuffende test idag også.. begynner å miste troa på aprilbaby.. :arghh: 10 dpo idag - og på de to første fikk jeg ganske grei strek 10 dpo.. :sorry::sorry:

IMG_6126.jpeg
 
Murrer litt her også. Slitsomt med sånne «tidlige tegn» som også kan være tegn på mensen gitt.. :shifty: Krysser fingrene!




Velommen til oss JuliLykke12! ❤️❤️




Bare koselig at du sniker litt! Det gjør jeg også. Syns det er så gøy å følge med i de andre gruppene også :hilarious: Dette visste jeg ikke :pompus:
Jeg er alt for nysgjerrig haha :hilarious: :Heartred
Joda, det stemmer det, så er ikke så ofte stigning på test er synlig dag for dag :Heartred
Det tryggeste er jo en blodprøve hos legen :happy093
 
Husk å teste annenhver dag, da hvg stiger hver 48 time ca :Heartred Mine så heller ikke ut til å stige noe særlig i starten (rett rundt ikm) før jeg plutselig fikk en dye stealer, er nå (siden kl er over 00) 12+5, så kan det jo også være at testene ikke registrerer hvor mye hcg som er i kroppen.. de er jo egentlig ikke laget for å måle hcg med:Heartred
Hei, ja er klar over det. Vi har prøvd i over 2 år før vi har begynt med IVF som vi har holdt på med i over et år som heller ikke har gitt oss noe baby. så at det er strek der i det heletatt nå helt naturlig er vel det jeg ikke tør å tro på :Heartred Sist jeg var gravid steg de tydelig i farge, så syns det er en trygghet å teste hver dag, og ikke minst bare se at det fortsatt er strek der.:Heartred Jeg har ikke ikm før mandag så ønsker jo såklart å se den stige før den tid. Hvis de ikke er til for å måle hcg med, hva er de til da?
 
Dpo 8 idag, og fant en test liggende hjemme. Er det noen som ser noe på denne, eller er det streksynet mitt? :pompus:
 

Vedlegg

  • IMG_5192.jpeg
    IMG_5192.jpeg
    986,9 KB · Visninger: 48
  • IMG_5203.jpeg
    IMG_5203.jpeg
    706,4 KB · Visninger: 48
  • IMG_5193.jpeg
    IMG_5193.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 45
PrøverLykkenIgjen - 35 - B1 - PP5/6- EL16/7- IKM28/29

Joiner dere her! Vi driver egentlig i IVF land og var klare for oppstart i august, aller siste uttak siden de andre er brukt opp uten hell. I går følte jeg meg plutselig skikkelig uggen og i natt har jeg omtrent ikke sovet i tillegg til masse murringer fra 5dpo. Det skulle jo egentlig ikke gå, men i dag bare 7Dpo fikk jeg denne på bildet! Hva trur dere? Jeg har fått mange skyggestreker på makeshure opp igjennom. Men denne er da rosa? :excited001
Ingen tvil om at det er en strek der :Heartred
 
Da har man ryki på første test og føler jeg ser noe veldig veldig svakt :schocked028 eller er det bare mine øyne som tuller?
 

Vedlegg

  • IMG_1204.jpeg
    IMG_1204.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 38
  • IMG_1205.jpeg
    IMG_1205.jpeg
    5,2 MB · Visninger: 38
Back
Topp