❤️ IKM uke 31 ❤️

Driver allerede og overtenker alt jeg føler i kroppen. Feks litt ekstra murringer i høyre livmor. Men jeg har gått hele syklusen og kjent på ulike symptomer som åpenbart ikke var noe likevel (kramper, kvalme, ømme bryster), så tør ikke håpe for mye :wacky:
 
Driver allerede og overtenker alt jeg føler i kroppen. Feks litt ekstra murringer i høyre livmor. Men jeg har gått hele syklusen og kjent på ulike symptomer som åpenbart ikke var noe likevel (kramper, kvalme, ømme bryster), så tør ikke håpe for mye :wacky:

Jeg også! Murringer idag her også! Går og kjenner etter hele tiden ❤️:laughing002
 
4 dpo og det er mye murringer og strekking i livmorområdet. Spennende å se hvordan det utvikler seg :nailbiting:

I tillegg så har jeg hatt skikkelig ulvehunger i dag. Tror aldri jeg har spist så mye på en dag før. Trykt nedpå nesten et helt brød, sjokomelk, is, absurde mengder pasta til middag og nå i kveld har jeg blåst gjennom en pose chips og litt sjokoladerester:facepalm: hva er det som skjer?? Håper dette bare er en engangsgreie, kommer til å rulle hvis dette fortsetter:laughing002 har heldigvis hatt meg en løpetur i dag, men ikke forbrent i nærheten av nok til å kompensere for dette inntaket :hilarious:

Ps. Det har vært med grønnsaker til både brødmaten og pastaen, følte det måtte presiseres sånn at jeg ikke virker helt håpløs:hilarious:
 
Møtte ei av mine aller nærmeste venninner idag, og hun møter jeg ikke særlig ofte fordi hun bor såpass langt unna. Da kunne vi begge fortelle at vi prøver, og at vi begge i disse dager venter på å teste!! ❤️ Hva er sjansen for det egentlig?! Håper så inderlig at det er meant to be ❤️
 
Ariel - 36 - B2 - PP1 - EL20/07 - IKM 03/08

Har ikke testet for eggløsning så mulig jeg tar helt feil, men er så klar for å starte prøvingen at jeg hiver meg med i en gruppe
 
IMG_6089.jpeg


Det var ikke noe å skimte på denne ikketidligtesten, akkurat - jeg er ikke sjokkert.. :hilarious: Er 8 dpo idag, og hos de to første kan jeg såviiiidt skimte noe suuupersvakt på tidligtester tatt 8 dpo. Jeg har ei boka der jeg har teipa fast alle lh-tester og hcg-tester som ble tatt i begge prøveperiodene.. :hilarious: Ble plutselig litt usikker på om jeg på tidspunktet jeg tok testene kunne se strekene, eller om strekene har blitt synlige med årene i tørket tilstand.. :pompus: Denne er iallefall blenda.. :shifty: Men, det er jo fortsatt håp ❤️❤️
 
Vis vedlegget 440032

Det var ikke noe å skimte på denne ikketidligtesten, akkurat - jeg er ikke sjokkert.. :hilarious: Er 8 dpo idag, og hos de to første kan jeg såviiiidt skimte noe suuupersvakt på tidligtester tatt 8 dpo. Jeg har ei boka der jeg har teipa fast alle lh-tester og hcg-tester som ble tatt i begge prøveperiodene.. :hilarious: Ble plutselig litt usikker på om jeg på tidspunktet jeg tok testene kunne se strekene, eller om strekene har blitt synlige med årene i tørket tilstand.. :pompus: Denne er iallefall blenda.. :shifty: Men, det er jo fortsatt håp ❤️❤️
Så gøy at du er i gang med testing! Ja, det er masse håp igjen! Krysser fingrene for at det blir strek snart :Heartred
 
Vis vedlegget 440032

Det var ikke noe å skimte på denne ikketidligtesten, akkurat - jeg er ikke sjokkert.. :hilarious: Er 8 dpo idag, og hos de to første kan jeg såviiiidt skimte noe suuupersvakt på tidligtester tatt 8 dpo. Jeg har ei boka der jeg har teipa fast alle lh-tester og hcg-tester som ble tatt i begge prøveperiodene.. :hilarious: Ble plutselig litt usikker på om jeg på tidspunktet jeg tok testene kunne se strekene, eller om strekene har blitt synlige med årene i tørket tilstand.. :pompus: Denne er iallefall blenda.. :shifty: Men, det er jo fortsatt håp ❤️❤️
Så gøy å være i gang med testing! Fortsatt tidlig som du sier, blir spennende å se om det er noe mer i morgen:Heartpink
 
7 DPO, og jeg klarte ikke holde meg lenger :angelic: Trøster meg med at jeg holdt ut en dag mer enn forrige PP, da jeg startet å teste 6 DPO.
Dagens test var det ingenting å skimte på, selv for ei med kronisk streksyn, men forventet så tidlig.
Har en del murringer i mage, og slitt med mange blodtrykksfall, som er de eneste tegnene til nå, men det trenger ikke akkurat bety noe :hilarious: gleder meg til å se og tyde tester med alle her inne fremover, håper på mange positive :Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_1023.jpeg
    IMG_1023.jpeg
    316,4 KB · Visninger: 21
  • IMG_1024.jpeg
    IMG_1024.jpeg
    390,4 KB · Visninger: 21
7 DPO, og jeg klarte ikke holde meg lenger :angelic: Trøster meg med at jeg holdt ut en dag mer enn forrige PP, da jeg startet å teste 6 DPO.
Dagens test var det ingenting å skimte på, selv for ei med kronisk streksyn, men forventet så tidlig.
Har en del murringer i mage, og slitt med mange blodtrykksfall, som er de eneste tegnene til nå, men det trenger ikke akkurat bety noe :hilarious: gleder meg til å se og tyde tester med alle her inne fremover, håper på mange positive :Heartred

Gøy at flere er igang! ❤️ Her blir det test hver morgen fremover. Har stikkinger og murringer, men det kan jo være mensen som lader opp også.. :nailbiting:
 
Måtte snike meg til en liten test i kveld:nailbiting: og sitter nå her og lurer på om jeg har slått hodet, eller om jeg må ta meg en tur i brillebutikken. For jeg ser selvfølgelig en ultrasvak strek…:dead: ser dere noe på disse bildene? Tre bilder av babyplan og et av RFSU (ikke tidlig test)
 

Vedlegg

  • IMG_1069.jpeg
    IMG_1069.jpeg
    267,2 KB · Visninger: 48
  • IMG_1068.jpeg
    IMG_1068.jpeg
    265,1 KB · Visninger: 48
  • IMG_1067.jpeg
    IMG_1067.jpeg
    251,2 KB · Visninger: 47
  • IMG_1064.jpeg
    IMG_1064.jpeg
    191,1 KB · Visninger: 48
Måtte snike meg til en liten test i kveld:nailbiting: og sitter nå her og lurer på om jeg har slått hodet, eller om jeg må ta meg en tur i brillebutikken. For jeg ser selvfølgelig en ultrasvak strek…:dead: ser dere noe på disse bildene? Tre bilder av babyplan og et av RFSU (ikke tidlig test)

Uææ, syns jeg ser noe! Spennende! ❤️❤️❤️
 
Måtte snike meg til en liten test i kveld:nailbiting: og sitter nå her og lurer på om jeg har slått hodet, eller om jeg må ta meg en tur i brillebutikken. For jeg ser selvfølgelig en ultrasvak strek…:dead: ser dere noe på disse bildene? Tre bilder av babyplan og et av RFSU (ikke tidlig test)
Ser!! :nailbiting:
 
Back
Topp