Oi! Den var litt vanskelig. Men det er vel på nr. 4 den først er sånn skikkelig positiv? Eller tar jeg helt feil?Hvilken av disse burde man regne som topp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Den var litt vanskelig. Men det er vel på nr. 4 den først er sånn skikkelig positiv? Eller tar jeg helt feil?Hvilken av disse burde man regne som topp?
Jeg også ville tolket som at den nummer fire, altså CD20. Men ble så usikker når den bare fortsetter å være så sterk og var enda sterkere idagOi! Den var litt vanskelig. Men det er vel på nr. 4 den først er sånn skikkelig positiv? Eller tar jeg helt feil?
Driver allerede og overtenker alt jeg føler i kroppen. Feks litt ekstra murringer i høyre livmor. Men jeg har gått hele syklusen og kjent på ulike symptomer som åpenbart ikke var noe likevel (kramper, kvalme, ømme bryster), så tør ikke håpe for mye
Ariel - 36 - B2 - PP1 - EL20/07 - IKM 03/08
Har ikke testet for eggløsning så mulig jeg tar helt feil, men er så klar for å starte prøvingen at jeg hiver meg med i en gruppe
Så gøy at du er i gang med testing! Ja, det er masse håp igjen! Krysser fingrene for at det blir strek snartVis vedlegget 440032
Det var ikke noe å skimte på denne ikketidligtesten, akkurat - jeg er ikke sjokkert.. Er 8 dpo idag, og hos de to første kan jeg såviiiidt skimte noe suuupersvakt på tidligtester tatt 8 dpo. Jeg har ei boka der jeg har teipa fast alle lh-tester og hcg-tester som ble tatt i begge prøveperiodene.. Ble plutselig litt usikker på om jeg på tidspunktet jeg tok testene kunne se strekene, eller om strekene har blitt synlige med årene i tørket tilstand.. Denne er iallefall blenda.. Men, det er jo fortsatt håp
Så gøy å være i gang med testing! Fortsatt tidlig som du sier, blir spennende å se om det er noe mer i morgenVis vedlegget 440032
Det var ikke noe å skimte på denne ikketidligtesten, akkurat - jeg er ikke sjokkert.. Er 8 dpo idag, og hos de to første kan jeg såviiiidt skimte noe suuupersvakt på tidligtester tatt 8 dpo. Jeg har ei boka der jeg har teipa fast alle lh-tester og hcg-tester som ble tatt i begge prøveperiodene.. Ble plutselig litt usikker på om jeg på tidspunktet jeg tok testene kunne se strekene, eller om strekene har blitt synlige med årene i tørket tilstand.. Denne er iallefall blenda.. Men, det er jo fortsatt håp
7 DPO, og jeg klarte ikke holde meg lenger Trøster meg med at jeg holdt ut en dag mer enn forrige PP, da jeg startet å teste 6 DPO.
Dagens test var det ingenting å skimte på, selv for ei med kronisk streksyn, men forventet så tidlig.
Har en del murringer i mage, og slitt med mange blodtrykksfall, som er de eneste tegnene til nå, men det trenger ikke akkurat bety noe gleder meg til å se og tyde tester med alle her inne fremover, håper på mange positive
Blir test hver morgen her også Håper for oss begge, og gleder meg til å se dine tester!Gøy at flere er igang! Her blir det test hver morgen fremover. Har stikkinger og murringer, men det kan jo være mensen som lader opp også..
Blir test hver morgen her også Håper for oss begge, og gleder meg til å se dine tester!
Måtte snike meg til en liten test i kveld og sitter nå her og lurer på om jeg har slått hodet, eller om jeg må ta meg en tur i brillebutikken. For jeg ser selvfølgelig en ultrasvak strek… ser dere noe på disse bildene? Tre bilder av babyplan og et av RFSU (ikke tidlig test)
Ser!!Måtte snike meg til en liten test i kveld og sitter nå her og lurer på om jeg har slått hodet, eller om jeg må ta meg en tur i brillebutikken. For jeg ser selvfølgelig en ultrasvak strek… ser dere noe på disse bildene? Tre bilder av babyplan og et av RFSU (ikke tidlig test)