Har hørt om andre som har opplevd dette, men aldri opplevd det selv.. så har ingen erfaringer å dele
Men det kan jo være?
Da er du lagt inn! Krysser fingrene for at vi lykkes med aprilbaby! Mai blir for varmt for meg.. fint om babyen hadde vært noen uker da og at man slipper å gå høygravid..
Kunne ikke tenkt meg å gå høygravid om sommeren nei..
Da er det bedre med vinter og at man må pakke seg inn litt faktisk!
Men, litt kjedelig om man blir isolert inne i 30 minus sånn som jeg ble med de to første som begge er født i desember da, så vårbaby hadde vært perfekt..
Joda, vi er på ferie, så det går heldigvis litt i ett!
Jeg er av typen som tester alt for tidlig og som leter iherdig etter tegn, så DPO-land er et land jeg ikke trives sånn kjempegodt i, da jeg tenker så mye.. Har hatt veldig mye ubehag i magen denne syklusen, spesielt rundt eggløsning.. Det kjennes ut som at jeg skal få mensen når som helst, og samleie har ikke vært godt engang..
Så jeg er veldig spent på dagene som kommer og om jeg kommer til å kjenne noe, spesielt siden jeg er så følsom neddi der for tiden og har vært det hele syklusen! Med det første barnet var det akkurat som at jeg kjente at egget festet seg og jeg var overbevist på at jeg da var gravid lenge før positiv test, mens med andre merka jeg ingenting.. Kanskje fordi jeg ikke hadde tid til å kjenne etter..?
Spennende på hvordan det blir nå. Kommer til å teste så fort det er «innafor» - har sååå lyst på vårbaby!!!!!