❤️ IKM uke 31 ❤️

Ser ut som egget slapp i går! Negativ EL-test i dag. Jeg er da 1DPO, endelig. Etter å ha gått hele juni og halve juli uten noen fremgang, er jeg bare lettet for å ha hatt EL i det hele tatt.
 

Vedlegg

  • 1000010122.jpg
    1000010122.jpg
    1,9 MB · Visninger: 3
Hvordan går det med dere? ❤️ Jeg har faktisk hatt svært lette menssmerter og litt stikking idag.. litt sånn rar og trykkende følelse i livmorområdet på en måte. Håper så inderlig at det er egget som har festet seg :angelic: Med første kjente jeg sååå tydelig at det skjedde noe rundt denne tiden, og da stemte det jo. Med andre merka jeg ingenting før positiv test.. Tør ikke å håpe for mye da.. :nailbiting:
 
Hvordan går det med dere? ❤️ Jeg har faktisk hatt svært lette menssmerter og litt stikking idag.. litt sånn rar og trykkende følelse i livmorområdet på en måte. Håper så inderlig at det er egget som har festet seg :angelic: Med første kjente jeg sååå tydelig at det skjedde noe rundt denne tiden, og da stemte det jo. Med andre merka jeg ingenting før positiv test.. Tør ikke å håpe for mye da.. :nailbiting:
Spennende! Krysser fingrene for suksess!
 
Hvordan går det med dere? ❤️ Jeg har faktisk hatt svært lette menssmerter og litt stikking idag.. litt sånn rar og trykkende følelse i livmorområdet på en måte. Håper så inderlig at det er egget som har festet seg :angelic: Med første kjente jeg sååå tydelig at det skjedde noe rundt denne tiden, og da stemte det jo. Med andre merka jeg ingenting før positiv test.. Tør ikke å håpe for mye da.. :nailbiting:

Jeg er 5 dpo i dag. Har ikke merket noen ting, bortsett fra litt stikking på høyre side nå akkurat. Samme side/sted som ved eggløsning. Sist gang husker jeg bare at jeg fikk ømme og vonde pupper før jeg testet. Men da ventet jeg også til noen dager etter ikm med å teste.
 
Hvordan går det med dere? ❤️ Jeg har faktisk hatt svært lette menssmerter og litt stikking idag.. litt sånn rar og trykkende følelse i livmorområdet på en måte. Håper så inderlig at det er egget som har festet seg :angelic: Med første kjente jeg sååå tydelig at det skjedde noe rundt denne tiden, og da stemte det jo. Med andre merka jeg ingenting før positiv test.. Tør ikke å håpe for mye da.. :nailbiting:
Mye av det samme her faktisk! Bare 4DPO så regner med det bare er ønsketenkning for min del, men er samme følelsen som når jeg ble gravid i mars:nailbiting:
 
Hvordan går det med dere? ❤️ Jeg har faktisk hatt svært lette menssmerter og litt stikking idag.. litt sånn rar og trykkende følelse i livmorområdet på en måte. Håper så inderlig at det er egget som har festet seg :angelic: Med første kjente jeg sååå tydelig at det skjedde noe rundt denne tiden, og da stemte det jo. Med andre merka jeg ingenting før positiv test.. Tør ikke å håpe for mye da.. :nailbiting:
Tørr liksom ikke å håpe for mye, eller å lete etter symptomer :happy090
Meeen brystvortene er veldig ømme/støle.. Kan ikke huske sist de var sånn, annet enn ifbm med forrige graviditet :wacky:
Også er det jo veldig tidlig isåfall, kun noen dager/maks 1 uke siden EL. Har ikke testa eggløsning, men kjenner igjen på eggløsningsslim og la inn aksjer deretter :laughing002
Så er det å smøøøre seg med tålmodighet da, og vente litt med å ta test. Har en 2pk med Clearblue digital ultra early som venter på badet :dance008
 
Har el i disse dager, men har ikke testet enda. Flo-appen påstår at det er i morgen, så tenkte å teste fra i morgen og evt mandag + tirsdag. Forrige syklus kom el to dager etter at Flo mente den skulle komme, og da testet jeg ikke så det ble nok bare tull. Håper såå på at det skal klaffe denne gangen!
 
Jeg er 5 dpo i dag. Har ikke merket noen ting, bortsett fra litt stikking på høyre side nå akkurat. Samme side/sted som ved eggløsning. Sist gang husker jeg bare at jeg fikk ømme og vonde pupper før jeg testet. Men da ventet jeg også til noen dager etter ikm med å teste.

Spennende! Når tenker du å teste? Usikker på hvor lenge jeg klarer å vente.. Har fått svaaaak strek 8 dpo før.. :nailbiting:


Mye av det samme her faktisk! Bare 4DPO så regner med det bare er ønsketenkning for min del, men er samme følelsen som når jeg ble gravid i mars:nailbiting:

Det er det som er så skummelt.. man begynner å kjenne etter og får nesten innbilt svangerskap :hilarious: Krysser fingrene ❤️


Tørr liksom ikke å håpe for mye, eller å lete etter symptomer :happy090
Meeen brystvortene er veldig ømme/støle.. Kan ikke huske sist de var sånn, annet enn ifbm med forrige graviditet :wacky:
Også er det jo veldig tidlig isåfall, kun noen dager/maks 1 uke siden EL. Har ikke testa eggløsning, men kjenner igjen på eggløsningsslim og la inn aksjer deretter :laughing002
Så er det å smøøøre seg med tålmodighet da, og vente litt med å ta test. Har en 2pk med Clearblue digital ultra early som venter på badet :dance008

Ser den.. skummelt å håpe for mye! Hvor tidlig tenker du å teste? Jeg har bare helt vanlige Make Sure-tester, som ikke er sånn tidlig.. :arghh:


Har el i disse dager, men har ikke testet enda. Flo-appen påstår at det er i morgen, så tenkte å teste fra i morgen og evt mandag + tirsdag. Forrige syklus kom el to dager etter at Flo mente den skulle komme, og da testet jeg ikke så det ble nok bare tull. Håper såå på at det skal klaffe denne gangen!

Flo-appen har bomma litt med meg også før.. tar alltid tester fra rett etter mensen, bare for å være heeelt sikker på når eggløsningen er ❤️ Den bomma med én dag denne syklusen. Krysser fingrene for deg ❤️
 
Spennende! Når tenker du å teste? Usikker på hvor lenge jeg klarer å vente.. Har fått svaaaak strek 8 dpo før.. :nailbiting:




Det er det som er så skummelt.. man begynner å kjenne etter og får nesten innbilt svangerskap :hilarious: Krysser fingrene ❤️




Ser den.. skummelt å håpe for mye! Hvor tidlig tenker du å teste? Jeg har bare helt vanlige Make Sure-tester, som ikke er sånn tidlig.. :arghh:




Flo-appen har bomma litt med meg også før.. tar alltid tester fra rett etter mensen, bare for å være heeelt sikker på når eggløsningen er ❤️ Den bomma med én dag denne syklusen. Krysser fingrene for deg ❤️
Jeg er ganske ny på den el-testinga da, har bare testet én syklus før. Og da trodde jeg at el var da streken var sterkest, altså dagen før det ikke var strek. Men i ettertid har jeg skjønt at det også kan være dagen etter, så nå skal vi prøve å være litt mer på den sikre siden, hehe. Takk og lykke til til deg også :)
 
Spennende! Når tenker du å teste? Usikker på hvor lenge jeg klarer å vente.. Har fått svaaaak strek 8 dpo før.. :nailbiting:
Jeg tenker å vente til 10 dpo kanskje? Har ikke tenkt så mye på det de siste dagene, og tror kanskje jeg kommer til å tenke mye mer på det når jeg begynner å teste?

Men jeg er ikke verdens mest tålmodige person, så vi får se.

Jeg trodde i utgangspunktet at jeg kanskje ikke hadde eggløsning i det hele tatt pga ustabile pcos-sykluser. Men så fikk jeg EL-slim og positiv EL-test sist søndag, og stikking ved eggstokker/livmor på mandag. Så jeg er egentlig bare veldig glad for at vi kan prøve i det hele tatt. Så gjenstår det å se om noe har festet seg :Heartred
 
Ser den.. skummelt å håpe for mye! Hvor tidlig tenker du å teste? Jeg har bare helt vanlige Make Sure-tester, som ikke er sånn tidlig.. :arghh:
Drar på hyttetur på mandag (med hele familien) og blir borte 1 uke. Så tenker jeg kommer til å vente til vi er hjemme igjen. Dvs. 12-13 dpo:smiley-bounce012
Kunne jo sikkert ha testa på hytta siden jeg har sånn tidligtest, men orker ikke styre med det der, vil gjøre det hjemme i "rolige omgivelser" :joyful:
Vil ikke fortelle det til noen så tidlig (bortsett fra samboer da), og jeg kommer ikke til å klare å late som ingenting :smiley-ashamed004
 
Hei. Vil gjerne bli med her :)
Endelig skikkelig i gang med å prøve på unge nr 3, har ein på 5 å ei på 3 fra tidligere. Første brukte vi 17 måneder på å få til mens nr 2 klaffa på første forsøk så utrolig spent på denne ungen. Fjerna spiral i mai og virker som kroppen enda jobber med å komme i rett syklus. Gått fra 28 dager til 32. I følge beregning sku jeg ha EL i går men tester ikke.

Mel - 35 - B3 - PP3 - EL ukjent - IKM 2/8
 
Back
Topp