❤️ IKM uke 31 ❤️

Få positive tester denne runden.. ❤️:sorry: Ønsker alle sammen masse lykke til videre med prøvingen - og gratulerer i massevis til dere som har fått to streker! Jeg har allerede laget en tråd for oss som havner i uke 34 ❤️

Hvordan går det med dere som har IKM i disse dager, @mhbhåper, @Annemor1991 og @JuliLykke12? ❤️
Her kom TR idag.. Neste runde for meg blir uke 35. Masse lykke til alle❤️❤️
 
IKM i dag, foreløpig ingen tegn til at den skal komme! Mistenker som nevnt før her, at jeg hadde seinere EL, men vanskelig å vite :confused: har hatt en del lotion-aktig utflod i dag, pleier ikke ha det egentlig - noen som vet om det er vanlig å få før mens eller om det kan være et symptom på graviditet? :dead: Har klart å holde meg fra å teste, prøver å vente til mandag da jeg ikke orker å få negativ test slengt i fleisen:banghead:

Full forståelse for det ja! Da blir det spennende å se når mandagen kommer! ❤️❤️
 
Da kom tante rød i går så jeg kan flyttes over på TR. Så får man gå i gang med pp4 etter ein sommer med min mor på besøk som insisterer på at vi ikke trenger flere unger og at vi må fokusere på å ta vare på dem to vi har... ‍♀️
 
Da kom tante rød i går så jeg kan flyttes over på TR. Så får man gå i gang med pp4 etter ein sommer med min mor på besøk som insisterer på at vi ikke trenger flere unger og at vi må fokusere på å ta vare på dem to vi har... ‍♀️

Sender deg en klem ❤️ Og så kan du sende en hilsen til din mor fra meg om at hun kan ta seg en diger bolle. Unnskyld meg.. :angelic:
 
Svake streker... (Usynlig)IKM i morgen:nailbiting: fikk negativ på digital. Brukt metode sin test og en annen dårlig test.. Har ny fra makesure som kommer i posten i kveld. Spent ❤️
 

Vedlegg

  • IMG_7494.jpeg
    IMG_7494.jpeg
    975,1 KB · Visninger: 31
  • IMG_7475.jpeg
    IMG_7475.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 31
  • IMG_7476.jpeg
    IMG_7476.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 31
  • IMG_7448.jpeg
    IMG_7448.jpeg
    3,2 MB · Visninger: 29
  • IMG_7473.jpeg
    IMG_7473.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 26
  • IMG_7360.jpeg
    IMG_7360.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 22
  • IMG_7438.jpeg
    IMG_7438.jpeg
    3,9 MB · Visninger: 32
Tok en ny test med metode sine, siden jeg ikke klarer å vente... Ser dere noe?
 

Vedlegg

  • IMG_7536.jpeg
    IMG_7536.jpeg
    2,7 MB · Visninger: 27
  • IMG_7532.jpeg
    IMG_7532.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 27
Da kom tante rød i går så jeg kan flyttes over på TR. Så får man gå i gang med pp4 etter ein sommer med min mor på besøk som insisterer på at vi ikke trenger flere unger og at vi må fokusere på å ta vare på dem to vi har... ‍♀️
Sender deg en klem ❤️ Og så kan du sende en hilsen til din mor fra meg om at hun kan ta seg en diger bolle. Unnskyld meg.. :angelic:
Sniker fra uka etter, og kan si at min mor er på samme team som di mor. Det er vondt! Så denne gang får hu ikke vite noe før hu ser det selv tror jeg :)
Sniker fra IKM 34 - ser at vi er flere i samme båt! Min mor reagerte ikke akkurat så veldig bra med første, så når andre er på vei blir hun den siste som får vite noe:)
 
Back
Topp