❤️ IKM uke 31 ❤️

Er på 8 DPO i morgen og har såå lyst til å teste da :woot: har en så merkelig følelse av å være gravid denne pp’en. Men det kan like gjerne være et innbilt svangerskap for å si det sånn, blir jo helt sprø i hodet av prøving :schocked028
 
Er på 8 DPO i morgen og har såå lyst til å teste da :woot: har en så merkelig følelse av å være gravid denne pp’en. Men det kan like gjerne være et innbilt svangerskap for å si det sånn, blir jo helt sprø i hodet av prøving :schocked028
Så spennende! Krysser fingrene for deg :D Og ja, man blir litt koko av prøving. Kjenner meg igjen der:hilarious:
 
Og der kom tr.. 26 dager denne syklusen.. Fått litt friskt blod. Bare litt, så den er ikke i full gang enda. Ingen smerter enda heller, men jeg regner det fortsatt som dag 1, så lenge blodet er friskt?

Kort syklus enn vanlig men :depressed: 26 dager har jeg ikke hatt siden juli i fjor..
 
Og der kom tr.. 26 dager denne syklusen.. Fått litt friskt blod. Bare litt, så den er ikke i full gang enda. Ingen smerter enda heller, men jeg regner det fortsatt som dag 1, så lenge blodet er friskt?

Kort syklus enn vanlig men :depressed: 26 dager har jeg ikke hatt siden juli i fjor..

Fikk du det etter klokka 23 på kvelden? :happy: Jeg fikk også det, akkurat i det jeg skulle legge meg. Så jeg teller fra dagen etter, siden jeg såvidt blødde i en time den dagen jeg fikk det - om du skjønner? ❤️ For jeg hadde jo ikke en «full» blødningsdag da jeg fikk det :pompus: Litt usikker altså.. Skal spørre jordmor om det telles fra kvelden før eller ikke om det klaffer tenkte jeg - sånn at jeg vet det til senere igjen :hilarious:

Hadde også relativt kort syklus denne gangen - 27 dager - men hos meg varierer det fra 25 til 31 dager :happy: Flere som fikk TR før tida ser jeg :pompus:
 
Mange er satt på TR, men har ikke helt oversikt over de som har fått to streker! Flere som kan settes på gravid? ❤️❤️
 
Jeg kan settes på tr:rolleyes: Var hos gyn i dag for celleprøve og sjekk av eggstokker/livmor, og hun kunne bekrefte at det ikke var liv laga denne mnd, og at mensen var nært forestående:happy090 Men det var masse egg å gå på, så da får jeg krysse fingrene for at gullegget slipper neste eggløsning:Heartred
Gratulerer til de som går over i termingruppe, og lykke til videre til oss andre:love017
 
Jeg kan også settes på TR.

Tror dette er første prøveperioden jeg ikke har fyrt av en eneste graviditetstest! Jeg fortjener diplom! :hilarious: Noen få sykluser har jeg ømme pupper fra eggløsning til mensen, og jeg har aldri vært gravid når det har skjedd. Noen av gangene har det også vært teknisk umulig at jeg kan ha vært gravid, så jeg vet at det ikke er et godt tegn for meg. Denne syklusen har jeg også hatt ømme pupper fra eggløsning til mensen, og har ellers ikke hatt noen symptomer. Så følte på ingen måte at det var verdt å teste. Det stemte jo, for her er mensen.
 
Back
Topp