Røyk på en test i dag (9DPO) som var helt blenda... Merker håpet er litt borte, selv om det er time. Venter til IKM for eventuelt ny test, men føler veldig at mensen kommer straks.
Klem til deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Røyk på en test i dag (9DPO) som var helt blenda... Merker håpet er litt borte, selv om det er time. Venter til IKM for eventuelt ny test, men føler veldig at mensen kommer straks.
Kjenner håpet stiger litt
Så spennende! Krysser fingrene for deg Og ja, man blir litt koko av prøving. Kjenner meg igjen derEr på 8 DPO i morgen og har såå lyst til å teste da har en så merkelig følelse av å være gravid denne pp’en. Men det kan like gjerne være et innbilt svangerskap for å si det sånn, blir jo helt sprø i hodet av prøving
Samme her Bedre lykke neste prøveperiode12 DPO og negativ test. Blir nokk en pp til
Ååå, så gøy! Godt å se at det er mange positive tester her inne, syns det er så koselig å se tester med to strekerKjenner håpet stiger litt
Og der kom tr.. 26 dager denne syklusen.. Fått litt friskt blod. Bare litt, så den er ikke i full gang enda. Ingen smerter enda heller, men jeg regner det fortsatt som dag 1, så lenge blodet er friskt?
Kort syklus enn vanlig men 26 dager har jeg ikke hatt siden juli i fjor..
Hvis jeg har like lang og dustete syklus neste gang, har jeg regnet frem til at EL er 20.09 og IKM uke 40... Det er en ganske nedslående tanke. Håper det går fortere neste gang
Testet positiv på strimmeltest og cb 27.07, men negativ de neste dagene tom i dag. Veldig skuffende, men håper at alt håp ikke er uteKålrot- 28- B1- PP2- EL 18/07- IKM 1/8
Jeg har skrevet feil, IKM er 2/8Testet positiv på strimmeltest og cb 27.07, men negativ de neste dagene tom i dag. Veldig skuffende, men håper at alt håp ikke er ute
Testet positiv på strimmeltest og cb 27.07, men negativ de neste dagene tom i dag. Veldig skuffende, men håper at alt håp ikke er ute