❤️ IKM uke 31 ❤️

Helt enig! Vært kvalm av og på i hele dag, føler kroppen bare lurer meg skikkelig :laughing002 :banghead: Men så lenge TR ikke dukker opp holder jeg håpet oppe!
Endte med å ta en CB digital nå i kveld fordi nervene mine ikke klarer mer :hungover: der sto det «Ikke gravid» :shifty: men fortsatt ingen tr. Hvis den kommer i morgen så har jeg klart å bomme på el TO ganger nå på rad. Likevel enig med deg, kjære gud gi oss to positive da pleeeease!
 
Ja, jeg vet at det ikke er for alle, men jeg kunne aldri tenke meg et liv uten alle barna <3
Skal ikke lyve og si at det er en dans på roser. Har litt ekstra utfordringer også, men ville ikke hatt noe ugjort :) her er det alt i fra 1.5 - 5 års forskjell mellom barna :) absolutt best med korte mellomrom spør du meg :)

Herlig kaos ❤️❤️
 
Endte med å ta en CB digital nå i kveld fordi nervene mine ikke klarer mer :hungover: der sto det «Ikke gravid» :shifty: men fortsatt ingen tr. Hvis den kommer i morgen så har jeg klart å bomme på el TO ganger nå på rad. Likevel enig med deg, kjære gud gi oss to positive da pleeeease!

Krysser fingre og tær!! ❤️❤️
 
Endte med å ta en CB digital nå i kveld fordi nervene mine ikke klarer mer :hungover: der sto det «Ikke gravid» :shifty: men fortsatt ingen tr. Hvis den kommer i morgen så har jeg klart å bomme på el TO ganger nå på rad. Likevel enig med deg, kjære gud gi oss to positive da pleeeease!
Ah surt!! Jeg skal prøøøve å holde meg til onsdag nå, da bør jeg være minst 10DPO hvis ikke tr har kommet. Håper så klart den ikke gjør det, men vi får se :happy090 vi får holde hverandre oppdatert her, så spennende!!
 
Back
Topp