MammaØnsket
Betatt av forumet
Her kom TR nå. Lykke til alle andre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser at jeg har blitt flytta til TR, men har ikke fått TR enda. Tror jeg har blitt blandet sammen med en til her inne som har ganske likt navn som meg
Tenkte ta en siste test i morgen, på 12DPO (siste jeg har). IKM er torsdag. Så hvis den er negativ kan jeg settes på TR da!Hvordan går det med resten? Noen som har fått to streker? Litt dårlig uke så langt..
Da kan jeg settes på gravid
Gratulerer!Da kan jeg settes på gravid
Ikke noe erfaring dessverre, her kommer som regel TR på dagen.IKM idag, mens har enda ikke meldt annkomst men tok en test nå og det er enda negativt.. erfaring?
IKM i dag, foreløpig ingen tegn til at den skal komme! Mistenker som nevnt før her, at jeg hadde seinere EL, men vanskelig å vite har hatt en del lotion-aktig utflod i dag, pleier ikke ha det egentlig - noen som vet om det er vanlig å få før mens eller om det kan være et symptom på graviditet? Har klart å holde meg fra å teste, prøver å vente til mandag da jeg ikke orker å få negativ test slengt i fleisenFå positive tester denne runden.. Ønsker alle sammen masse lykke til videre med prøvingen - og gratulerer i massevis til dere som har fått to streker! Jeg har allerede laget en tråd for oss som havner i uke 34
Hvordan går det med dere som har IKM i disse dager, @mhbhåper, @Annemor1991 og @JuliLykke12?