❤️ IKM uke 31 ❤️

Hvordan går det med resten? Noen som har fått to streker? ❤️ Litt dårlig uke så langt.. :sorry:

Må kanskje teste i morgen 10 dpo. Testa 7 dpo, men det var jo uansett sikkert alt for tidlig.

Da kan jeg settes på gravid :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_1230.jpeg
    IMG_1230.jpeg
    540,9 KB · Visninger: 45
Ingen tegn til TR eller noe her, men tror også jeg hadde veldig sein EL, muligens rett før helga :dead: Så blir spennende å se! Hvis jeg har hatt EL til samme tid nå som forrige syklus er IKM på torsdag. Skal oppdatere!

Prøvde en rfsu strimmel nå i kveld, men ikke to streker :( skal ifølge Flo ha ikm på fredag, så jeg håper litt til….. tenker jeg tar en digital Clearblue-1test i alle fall på fredag! Forrige syklus bommet flo med to dager på ikm, det var mildt sagt nervepirrende :nailbiting:

Få positive tester denne runden.. ❤️:sorry: Ønsker alle sammen masse lykke til videre med prøvingen - og gratulerer i massevis til dere som har fått to streker! Jeg har allerede laget en tråd for oss som havner i uke 34 ❤️

Hvordan går det med dere som har IKM i disse dager, @mhbhåper, @Annemor1991 og @JuliLykke12? ❤️

Få positive tester denne runden.. ❤️:sorry: Ønsker alle sammen masse lykke til videre med prøvingen - og gratulerer i massevis til dere som har fått to streker! Jeg har allerede laget en tråd for oss som havner i uke 34 ❤️

Hvordan går det med dere som har IKM i disse dager, @mhbhåper, @Annemor1991 og @JuliLykke12? ❤️
IKM i dag, foreløpig ingen tegn til at den skal komme! Mistenker som nevnt før her, at jeg hadde seinere EL, men vanskelig å vite :confused: har hatt en del lotion-aktig utflod i dag, pleier ikke ha det egentlig - noen som vet om det er vanlig å få før mens eller om det kan være et symptom på graviditet? :dead: Har klart å holde meg fra å teste, prøver å vente til mandag da jeg ikke orker å få negativ test slengt i fleisen:banghead:

Back
Topp