❤️ IKM uke 31 ❤️

2 dpo, el. kanskje 3 dpo. 2 dpo etter eltest, 3 dpo etter den vonde elsmerten, da var også eltesten på sitt sterkeste. Hva ville dere sagt, gå etter eltesten eller, da jeg hadde vondest smerte?
 
3 dpo her og, og innbiller meg alle slags graviditets symptomer den finnes[emoji23] Har lyst til å teste nå jeg[emoji85]
 
Her begynner testingen på fredag :) 8 dpo da!
 
Åååå så deilig! Veldig rart å tenke på at jeg skulle vært der jeg også. Men sånn er livet! Jeg ber bare til Gud om at denne er frisk og holder seg på plass!
Jaaah, veldig moro med spark og kjenne den lille, men kjenner det så smått begynner å bli litt tungt[emoji23] [emoji8] Du er veldig savnet, søta[emoji173] det er en heldig april-gjeng som får deg der[emoji175] [emoji177] [emoji119] Sikker på at denne gangen, så går det hele veien[emoji173]
 
Heilt enig!
2 dpo og har alle symptom ein berre kan drømme om (innbille seg) ! [emoji23]

Men ømhet i livmor og murringer er reelt, og gir meg HÅP [emoji120]

Har svake murringer/øm livmor her også. Vært sånn alle dagene etter el. Men det kan jo ikke gi utslag så tidlig vel??
 
Kjenner ikkje til akkurat desse, trur eg..
Men eg ser strek! [emoji7]
Har du tatt fleire testar?? [emoji4]

Ja, tok en til. Fikk strek på den også. Tror ikke disse gtestene er gode til å bruke. Ihvertfall ikke i begynnelsen. Tror disse eBay testene er følsomme på lh også...
Den øverste er den nye jeg tok.
IMG_0579.jpg
 
Her var det ikke mye å hente, gitt Falt for fristelsen til å teste i dag, 9 dpo... Men håpet er vel ikke helt ute. Prøver igjen om noen dager om TR holder seg unna.
 

Vedlegg

  • IMG_20180725_090633.jpg
    IMG_20180725_090633.jpg
    320,4 KB · Visninger: 79
3 dpo. Kjenner veldig lite, litt murringer av og til. Korsryggen og litt ned beinet innimellom.
 
Hoff.. løst å teste.. testetrangen kom tidligere denne gang..! Har vel ingen tidligtester heller.. bestille bestille
 
Er nesten utholdelig å skulle vente med testingen.. er 8 dpo idag. Så vurderer å prøve meg på en test i morgen.. om den er negativ blir det å vente til over helgen å se om tr kommer eller ei [emoji30]
 
Har svake murringer/øm livmor her også. Vært sånn alle dagene etter el. Men det kan jo ikke gi utslag så tidlig vel??

Samme her, skikkelige murringer livmor og eggstokker... Blir spennende å se[emoji16]
Eg tolkar det som at livmora jobbar og styrer, at det skjer noko der nede.
Hadde det slik forrige mnd også, og fikk positive testar, men endte desverre i kjemisk.
Kan vere heilt tilfeldig, eller vanlig etter EL. Anar ikkje.
Men i dpo-land er overanalysering favoritt-aktiviteten, gitt [emoji23]
 
Back
Topp