❤️ IKM uke 31 ❤️

Må spørre om noen kjenner til disse eBay testene? Hvor sensitive er de? Er det alltid skygge på de?

2CDC09C1-9A0E-4875-8810-4D6D2AB0D99B.jpeg
 
Last edited:
Tror egentlig jeg havner i uke 32, regner el i dag siden jeg ikke har fått positive tester og det er det glow sier:hilarious:
 
Tror kanskje jeg kan settes på gravid,håper ikke jeg jinxer noe nå kjære Gud!
Gratulerer så mye med spiren, søta[emoji177] [emoji173] [emoji175] [emoji173] [emoji177] [emoji173]
 
Tusen takk,håper alt er bra med deg?!
Alt er bare bra her. Den lille vokser. Er 22+2 nå. Har en bedagelig rolig gutt i magen[emoji173] Nå skal lille spiren din vokse seg stor og sterk og sitte helt til mål denne gang[emoji177] [emoji173] [emoji175]
 
Alt er bare bra her. Den lille vokser. Er 22+2 nå. Har en bedagelig rolig gutt i magen[emoji173] Nå skal lille spiren din vokse seg stor og sterk og sitte helt til mål denne gang[emoji177] [emoji173] [emoji175]
Åååå så deilig! Veldig rart å tenke på at jeg skulle vært der jeg også. Men sånn er livet! Jeg ber bare til Gud om at denne er frisk og holder seg på plass!
 
Noen som har hatt mye svimmelhet ved tidlig graviditer? Er 2/3 dpo..usikker egentlig.. men i dag har jeg vært sååå svimmel.. som om jeg skulle ha drukket alkohol. Bt 99/72, økte til 107/75. Men fremdeles veldig lavt.

Ved forrige svangerskap hadde jeg lavt bt.
 
Noen som har hatt mye svimmelhet ved tidlig graviditer? Er 2/3 dpo..usikker egentlig.. men i dag har jeg vært sååå svimmel.. som om jeg skulle ha drukket alkohol. Bt 99/72, økte til 107/75. Men fremdeles veldig lavt.

Ved forrige svangerskap hadde jeg lavt bt.

Akkurat sånn har jeg hatt det idag og, er 3 dpo [emoji848] Har lavt blodtrykk til vanlig, enda lavere ved forrige graviditet.
 
Akkurat sånn har jeg hatt det idag og, er 3 dpo [emoji848] Har lavt blodtrykk til vanlig, enda lavere ved forrige graviditet.

Jeg er 3 dpo, positiv test den 22 juli. Ja, har også lavt bt her til vanlig. Etter forrige svangerskap ble det varig lavt. Men ikke så lavt som dette.

Hadde også utrulig tungpust og hjertebank ca 7 dpo.

Leste på nett at det kan være tidlig tegn på graviditet. Men hvor tidlig aner jeg ikke [emoji15]
 
Back
Topp