❤️ IKM uke 31 ❤️

I dag har jeg så veldig smerter midt i magen, rett før jeg må ty til en paracet :wtf: ikke fått positiv el test enda, har en strimmel igjen og lurer på å ta den om en times tid.
 
Då kan eg oppdateres.[emoji114]

Vinterbarn90 - pp12 - b2 - EL 22.07 - IKM 05.08

Veldig klar for å komme over i dpo-land![emoji122]
Denne gangen skal eg holde testetrangen i sjakk til minst 11 dpo. Det var då eg fekk første positive forrige pp. [emoji6]
 
Då kan eg oppdateres.[emoji114]

Vinterbarn90 - pp12 - b2 - EL 22.07 - IKM 05.08

Veldig klar for å komme over i dpo-land![emoji122]
Denne gangen skal eg holde testetrangen i sjakk til minst 11 dpo. Det var då eg fekk første positive forrige pp. [emoji6]
Skal også vente til så si ikm.. skjønner ikke hvorfor jeg gidder å teste allerde 7 dpo [emoji23]
 
Jeg kan også oppdateres!

LilleSpetakkel - pp2 - b2 - EL 21.07 - IKM 05.08
 
Skal også vente til så si ikm.. skjønner ikke hvorfor jeg gidder å teste allerde 7 dpo [emoji23]
Eg vart veldig påvirka av dei som får positiv allerede 9 og 10 dpo her inne på forumet. Starta å teste like tidlig, men fikk ikkje utslag før 11 dpo. Sjølv om det var kjemisk og kanskje svakare sånn sett, så tenker eg å holde meg til 11 [emoji4]
 
Det var bortkasta hvertfall - svakere enn i dag tidlig. Da har jeg ikke funnet el denne gangen, tror jeg skal investere i clearblue digital neste gang :)
 
1532286887658.jpeg


Tok en test til for å se om den var blitt enda svakere..ser ikke sånn ut.. strimmel 2, kl 18 ca. Ikkw tisset på over 4 timer. Strimmel 3, ikkw tisset på 3 timer..

Men er det ikke slik at lh er høyere på kvelden?
 
Vis vedlegget 267842

Tok en test til for å se om den var blitt enda svakere..ser ikke sånn ut.. strimmel 2, kl 18 ca. Ikkw tisset på over 4 timer. Strimmel 3, ikkw tisset på 3 timer..

Men er det ikke slik at lh er høyere på kvelden?

Jeg trodde også lh var høyere på kvelden, derfor jeg tok den siste el testen min i stad, men den ble svakere enn den jeg tok i dag tidlig.. skjønner ingenting av dette el testegreiene jeg:confused013
 
Jeg kan endres til:

Mon25 - B2 - EL 22.07 - IKM 05.08

Da EL kom litt senere denne gangen. Vil tro jeg er 1 dpo i dag siden tappen er lukket :) var meget åpen i går :p
 
Lurer på om jeg begynte testingen for tidlig, i går og i dag har jeg ganske sterke kramper, i går kveld stakk det også litt. Tok test både morgen og kveld, dennpå morgenen. Ar sterkere enn den på kvelden, men ingen av de var positive. El kommer sikkert i løpet av denne uken og det passer skikkelig dårlig siden mannen reiser en veg og jeg en annen imorgen.. da ble nok denne pp bortkastet. Håper det klaffer bedre for resten her inne :)
 
Back
Topp