❤️ IKM uke 31 ❤️

Idag har jeg vært så utrolig svimmel... tar jo selvfølgelig det som et tegn, selv om det sikkert ikke er det [emoji85][emoji23]
 
Hmm, hadde EL en del senere enn forventet (4 dager) er spent på om det får utslag for IKM. Men lar det stå som det gjør.
 
4(5)dpo. Kjente en del murringer og småstikk neders i magen. Litt av og på etterpå. Håper det er et posetivt tegn[emoji122]
 
Måtte bare ta en test istad, er 5 dpo så er jo aaaaaltfor tidlig, men måtte bare få tilfredsstilt den teste trangen min[emoji85] Så regnet jo med en blenda hvit test, men jaggu dukket det opp en liten strek[emoji44] Oj, tenkte jeg, og så weeeee[emoji16][emoji16] Men den gleden ble jo sabla kortvarig.... Kom på at jeg hadde tatt ovitrielle sprøyte dagen før insaminasjonen, og den kan gi falskt positivt svar i opp til 10 DAGER![emoji33]
 
Sist jeg ble gravid så hadde jeg en uvanlig «ro» i hele meg, var sikker på at jeg var gravid lenge før positiv test. Ingen andre symptomer! Jeg føler litt på den roen igjen nå faktisk, så veldig spent på den neste uka og testing [emoji51] Har litt ømme pupper, oppblåst, svimmel, trøtt, kviser og stikkinger i tillegg nå! 5/6 dager dpo idag.

Håper jeg ikke jinxer det nå [emoji85]
 
Tok test i dag, blendahvit. Så da blir det å vente til over helgen (om jeg klarer å holde meg).
 
Måtte bare ta en test istad, er 5 dpo så er jo aaaaaltfor tidlig, men måtte bare få tilfredsstilt den teste trangen min[emoji85] Så regnet jo med en blenda hvit test, men jaggu dukket det opp en liten strek[emoji44] Oj, tenkte jeg, og så weeeee[emoji16][emoji16] Men den gleden ble jo sabla kortvarig.... Kom på at jeg hadde tatt ovitrielle sprøyte dagen før insaminasjonen, og den kan gi falskt positivt svar i opp til 10 DAGER![emoji33]
Nå leste jeg bare halvparten før jeg nesten løp på badet for å teste selv er 5 dpo og klør etter å teste
 
Back
Topp