Bra vi er flere som sliter med tålmodighet, haha6 dpo i dag, Ikm den 18 og skjønner deg godt, tester sannsynligvis allerede lørdag/søndag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra vi er flere som sliter med tålmodighet, haha6 dpo i dag, Ikm den 18 og skjønner deg godt, tester sannsynligvis allerede lørdag/søndag
Begynner å slå meg til ro etterhvertSe der ja ! Fått noen høyere ?
Jeg vil si at du er gravidOkei jenter. Trenger synspunkter tror jeg..
Fikk to positive strimmeltester i sta, tok også en digital ultratidlig, den var negativ. Tok så en ny strimmel test, men da fra en annen pakke. Alle testene er tatt på samme urin. Hva skal jeg tro? Er det noe galt med de to første testene, siden de er så sterke til å være 9dpo, og ultratidlig ikke slo ut? Fikk jo to litt rare tester her om dagen også, men da var ny test fra annen pakke negativ. Testet også negativt i dag tidlig.
Vis vedlegget 452096Vis vedlegget 452097
Ja veldig stor variasjon på de. Vurderer å sende en mail. Fikk jo to tester her om dagen som var veldig rare også. Tok ny test I sta fra samme pakke som den suste jeg tok. Den første tok jeg ca 15.30, den siste tok jeg ca 18.30. Er det allerde en økning her hååååper det sitter nå, etter 12 mnd med prøving etter att vi mistet I senabort.Jeg vil si at du er gravid
Det er en annen tråd her med ei som heter Saewo som lurte på om det var en kjemisk pga utrolig dårlig kvalitet på strekene, og negativ digital (tror jeg). Men så fikk hun plutselig mye sterkere og tydeligere strek, og brukte flere tester på samme urin med veldig variabelt resultat. Konklusjonen var vel at hun klagde til babyplan, for så stor variasjon i strekene burde det ikke være på samme urin.
Jeg testet positivt 9dpo sistEr så vanskelig å ikke teste, huff Har IKM 14/1, og vet at det ikke er vits å teste før tidligst 10. (på fredag) men siden jeg ved én graviditet testet positivt 8 dpo så er testelysten stor! Hvor tidlig har dere testet positivt tidligere?
Jeg holder også en knapp på at de er reelt positive og at er gravid Selv om babyplan har mye merkelige partier med tester. Krysser fingrene skikkelig masse for deg.Okei jenter. Trenger synspunkter tror jeg..
Fikk to positive strimmeltester i sta, tok også en digital ultratidlig, den var negativ. Tok så en ny strimmel test, men da fra en annen pakke. Alle testene er tatt på samme urin. Hva skal jeg tro? Er det noe galt med de to første testene, siden de er så sterke til å være 9dpo, og ultratidlig ikke slo ut? Fikk jo to litt rare tester her om dagen også, men da var ny test fra annen pakke negativ. Testet også negativt i dag tidlig.
For en styrke at du ikke bare drar å kjøper nye tester! Lenge til IKM?Kjenner på en veldig utålmodighet, men heldigvis lite å gjøre med det Alle testene mine er ute i Nordsjøen et sted, så det blir ikke testing før IKM på kvelden håper så veldig at jeg ikke får noe mens!
Jeg tror du er gravid! Kanskje bare mye fargestoff i testene? Gleder meg til å se flere tester!Okei jenter. Trenger synspunkter tror jeg..
Blir nok en test eller to i morgen ogsåJeg tror du er gravid! Kanskje bare mye fargestoff i testene? Gleder meg til å se flere tester!
Svak positiv 9DPO sistEr så vanskelig å ikke teste, huff Har IKM 14/1, og vet at det ikke er vits å teste før tidligst 10. (på fredag) men siden jeg ved én graviditet testet positivt 8 dpo så er testelysten stor! Hvor tidlig har dere testet positivt tidligere?
Takk! IKM er onsdag neste ukeFor en styrke at du ikke bare drar å kjøper nye tester! Lenge til IKM?
Jeg synes det er dødens lenge til for meg, men ser at jeg ligger helt bakerst i gjengen nesten tidsmessig.
Oi så spennende! Håper det viser økning i morgen, vurdert å kjøpe en pk med makesure?Okei jenter. Trenger synspunkter tror jeg..
HurraEndelig! Etter en dag med eggløsningssmerter og endelig bikket over 1, så slapper jeg av! Nå gleder jeg meg til å finne toppen, og komme meg over i DPO-land! Herregud for ei seigpining det har vært denne runden
Må nok flytte litt på IKM’en min, men ser ut til at jeg fremdeles holder meg innafor denne gruppa
Vis vedlegget 452123
Virker som en kjemisk igjen. Testet i går kveld helt negativ, nå testet jeg super svakt.. tror jeg må innom å kjøpe andre tester ja, for dette må være ett veldig dårlig parti med tester, når de viser så forskjellig. Men har ingen god følelse på att dette gårOi så spennende! Håper det viser økning i morgen, vurdert å kjøpe en pk med makesure?