❤️ IKM uke 3 ❤️

Kjenner på en veldig utålmodighet, men heldigvis lite å gjøre med det :laughing002 Alle testene mine er ute i Nordsjøen et sted, så det blir ikke testing før IKM på kvelden :) håper så veldig at jeg ikke får noe mens!

Okei jenter. Trenger synspunkter tror jeg.. :smiley-ashamed004

Fikk to positive strimmeltester i sta, tok også en digital ultratidlig, den var negativ. Tok så en ny strimmel test, men da fra en annen pakke. Alle testene er tatt på samme urin. Hva skal jeg tro? Er det noe galt med de to første testene, siden de er så sterke til å være 9dpo, og ultratidlig ikke slo ut? Fikk jo to litt rare tester her om dagen også, men da var ny test fra annen pakke negativ. Testet også negativt i dag tidlig.
1000025752.jpg
1000025757.jpg

Fikk to positive strimmeltester i sta, tok også en digital ultratidlig, den var negativ. Tok så en ny strimmel test, men da fra en annen pakke. Alle testene er tatt på samme urin. Hva skal jeg tro? Er det noe galt med de to første testene, siden de er så sterke til å være 9dpo, og ultratidlig ikke slo ut? Fikk jo to litt rare tester her om dagen også, men da var ny test fra annen pakke negativ. Testet også negativt i dag tidlig.
Vis vedlegget 452096Vis vedlegget 452097
Jeg vil si at du er gravid ❤️
Det er en annen tråd her med ei som heter Saewo som lurte på om det var en kjemisk pga utrolig dårlig kvalitet på strekene, og negativ digital (tror jeg). Men så fikk hun plutselig mye sterkere og tydeligere strek, og brukte flere tester på samme urin med veldig variabelt resultat. Konklusjonen var vel at hun klagde til babyplan, for så stor variasjon i strekene burde det ikke være på samme urin.

Jeg vil si at du er gravid ❤️
Det er en annen tråd her med ei som heter Saewo som lurte på om det var en kjemisk pga utrolig dårlig kvalitet på strekene, og negativ digital (tror jeg). Men så fikk hun plutselig mye sterkere og tydeligere strek, og brukte flere tester på samme urin med veldig variabelt resultat. Konklusjonen var vel at hun klagde til babyplan, for så stor variasjon i strekene burde det ikke være på samme urin.
Ja veldig stor variasjon på de. Vurderer å sende en mail. Fikk jo to tester her om dagen som var veldig rare også. Tok ny test I sta fra samme pakke som den suste jeg tok. Den første tok jeg ca 15.30, den siste tok jeg ca 18.30. Er det allerde en økning her :dance011 hååååper det sitter nå, etter 12 mnd med prøving etter att vi mistet I senabort.
1000025761.jpg

Er så vanskelig å ikke teste, huff :p Har IKM 14/1, og vet at det ikke er vits å teste før tidligst 10. (på fredag) men siden jeg ved én graviditet testet positivt 8 dpo så er testelysten stor! Hvor tidlig har dere testet positivt tidligere?
Jeg testet positivt 9dpo sist :)

Jeg holder også en knapp på at de er reelt positive og at er gravid :Heartred Selv om babyplan har mye merkelige partier med tester. Krysser fingrene skikkelig masse for deg.

Kjenner på en veldig utålmodighet, men heldigvis lite å gjøre med det :laughing002 Alle testene mine er ute i Nordsjøen et sted, så det blir ikke testing før IKM på kvelden :) håper så veldig at jeg ikke får noe mens!
For en styrke at du ikke bare drar å kjøper nye tester! Lenge til IKM?

Jeg synes det er dødens lenge til for meg, men ser at jeg ligger helt bakerst i gjengen nesten tidsmessig.

Jeg tror du er gravid! Kanskje bare mye fargestoff i testene? :happy: Gleder meg til å se flere tester!

Endelig! Etter en dag med eggløsningssmerter og endelig bikket over 1, så slapper jeg av! Nå gleder jeg meg til å finne toppen, og komme meg over i DPO-land! :Heartred Herregud for ei seigpining det har vært denne runden :yuck:

Må nok flytte litt på IKM’en min, men ser ut til at jeg fremdeles holder meg innafor denne gruppa :love017

IMG_2532.jpeg

Er så vanskelig å ikke teste, huff :p Har IKM 14/1, og vet at det ikke er vits å teste før tidligst 10. (på fredag) men siden jeg ved én graviditet testet positivt 8 dpo så er testelysten stor! Hvor tidlig har dere testet positivt tidligere?
Svak positiv 9DPO sist :happy:

For en styrke at du ikke bare drar å kjøper nye tester! Lenge til IKM?

Jeg synes det er dødens lenge til for meg, men ser at jeg ligger helt bakerst i gjengen nesten tidsmessig.
Takk! IKM er onsdag neste uke ☺️
Det er meget meget skralt på konto, så det er det som gjør at jeg ikke kjøper nye. Samt at dette er PP xxxx og jeg vil helst unngå å utsette meg for det stresset. Hadde egentlig planer om det de forrige PPene også, men så skulle jeg «bare» teste ovitrellen ut av kroppen og skulle «bare» se økning. Skikkelig styr.

Har informert mannen om at han må gjemme testene når han kommer hjem og bare finne fram én, som vi dypper sammen og som han skal se resultatet på først. Og så må vi lage oss en fin kveld uansett hva resultatet blir. Er så innstilt på denne planen, at jeg blir sååå skuffet om TR dukker opp først.

Jeg tar det som nedtelling til både IKM og mannen som kommer hjem ❤️

Oi så spennende! Håper det viser økning i morgen, vurdert å kjøpe en pk med makesure?

Oi så spennende! Håper det viser økning i morgen, vurdert å kjøpe en pk med makesure?
Virker som en kjemisk igjen. Testet i går kveld helt negativ, nå testet jeg super svakt.. tror jeg må innom å kjøpe andre tester ja, for dette må være ett veldig dårlig parti med tester, når de viser så forskjellig. Men har ingen god følelse på att dette går :banghead:

Negativ CB ultratidlig i dag 10dpo. Var tom for tidligstrimler. Veldig skuffet, jeg var så overbevist om at den skulle være positiv! Har kjent på fler og andre symptomer enn vanlig.. i dag våknet jeg også opp litt forkjølet.. kanskje det bare er sykdom som herjer i kroppen :sad015

Hei dere som kaller dere "testetøser", hehe. Jeg har sterke anlegg for å bli en slik en, elsker generelt tester av alle slag egentlig. Men jeg synes det er ALT for mye at stake her, til å drive å teste og teste? For, det er jo nesten bare verre å få en svak strek 8dpo feks, for så å se at den forsvinner... uansett hvorfor den streken var der eller ikke. Om jeg ikke tester vet jeg jo ikke noe om at det kanskje var noe der overhodet hvis det skulle komme mensen...? Jeg ser at det er mange som sammenligner tester veldig og blitt urolige og stresset ved ulike fargenyanser, men det er jo både bare slik testene er og slik kroppen er - det et jo ikke ment å teste så tidlig, verken strimlene eller kroppen er liksom klar for det enda? Så, egentlig er det jo 100% sjølpining og holde på slik, er det ikke? Til og med en positiv strek så tidlig, som alle håper på, er jo egentlig dårlig nyheter - eller ingen nyheter - frem til de i hvert fall har passert IKM. Det er i hvert fall noe jeg har tenkt en del på mens jeg har lest rundt om på disse forumene og sett et hav av slike tester... jeg ville bare dele de tankene her. Blir lei meg for mange her inne som plager deg selv veldig :Heartpink

Samtidig skjønner jeg så godt følelsen av å liksom GJØRE NOE mens man venter... ventetiden er helt umenneskelig krevende! Herregud. Enda jeg har to små barn, jobb og en uferdig phd hengende over, tenker jeg uhensiktsmessig mye på dette jeg også... jeg har kjøpt en pakke tidligtester og en pakke digital med ukeindikator, og gravd de ned i skuffen. De to forrige svangerskapene testet jeg ikke før 12dpo og 11dpo og begge gangene trodde jeg at jeg ikke var gravid, for strekene var såååå svake (var til og med på fest etter test med mitt andre barn da jeg fikk "mensen" OG negativ test), så, ble jeg mistenksom (pga ikke-mens og veldig rar, kort, brun mens) så jeg testet begge gangene på nytt ca 16dpo og DA ble det tydeligere strek (men heller ikke da MEGAtydelig). Digitaltest er på en måte redningen for meg som tester så svakt.

Vi er nå 2PP, IKM er 14. eller 12., jeg pleier å få mensen veldig tidlig etter EL - gjerne 12dpo, i hvert fall når vi har prøvd den måneden - så, det er faktisk mulig at jeg har hatt kjemiske eller noe slik, uten å vite det! Og, jeg er faktisk mer komfortabel med å ha det slik enn å få håp tidlig og så oppleve å "miste"... Men, jeg hadde sikkert ikke testet tydelig nok til å tro det er noe tidligere heller, med min svak-strek-historikk!!

Dette ble langt og litt variert, men, ville bare dele de tankene her - jeg håper for dere alle at det blir og spirene sitter, spesielt om dere har sett svake streker :Heartbigred Men husk: det er mye god psykisk helse i å ikke teste, og mange ser ingenting før flere dager etter IKM.

Back
Topp