Så frustrerende ! Jeg sliter dog med det samme , cd16 og ingen positiv el-test . «El-slim» er også borteSnart CD22, og fremdeles ikke antydning til eggløsning. Premom sier 0.18 på siste test Møkkasyklus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så frustrerende ! Jeg sliter dog med det samme , cd16 og ingen positiv el-test . «El-slim» er også borteSnart CD22, og fremdeles ikke antydning til eggløsning. Premom sier 0.18 på siste test Møkkasyklus
Så kjedelig Kan du ha hatt en rask topp som du har gått glipp av?Snart CD22, og fremdeles ikke antydning til eggløsning. Premom sier 0.18 på siste test Møkkasyklus
Jeg er 6 dpo i dag, men skal prøve å holde meg til hvertfall fredag eller lørdag Men kjenner meg selv såpass, at det blir hardtNoen som nærmer seg testing her? Jeg er 3 eller 4DPO i dag, starter tidligtesting fra torsdag
Jeg er jo ikke no god på dette her, det er andre syklusen jeg bruker sånne LH-sticks. Og Premom for den saks skyld. Men kan det ha skjedd noe her?Så kjedelig Kan du ha hatt en rask topp som du har gått glipp av?
7dpo her i dag, og har tatt første test klarte ikke å vente selfølgelig negativ daNoen som nærmer seg testing her? Jeg er 3 eller 4DPO i dag, starter tidligtesting fra torsdag
Er 4 eller 6dpo i følge apper, tester på fredag tenker jeg Har ikke testet etter el, så vet ikke når el var.Noen som nærmer seg testing her? Jeg er 3 eller 4DPO i dag, starter tidligtesting fra torsdag
Med mitt forrige barn testet jeg positivt 8 dpo Med de andre først 10-11 dpo.7dpo her i dag, og har tatt første test klarte ikke å vente selfølgelig negativ da
Hvor lenge lar du testen ligger før du leser den av? Jeg syntes det ikke ser ut som de er helt ferdig trekt opp siden dem er så rosaJeg er jo ikke no god på dette her, det er andre syklusen jeg bruker sånne LH-sticks. Og Premom for den saks skyld. Men kan det ha skjedd noe her? Vis vedlegget 451913
Har 5 minutter på alarmen, men lar det ligge litt lengre noen ganger. Syns også det er rart de er litt rosaHvor lenge lar du testen ligger før du leser den av? Jeg syntes det ikke ser ut som de er helt ferdig trekt opp siden dem er så rosa
Hei og velkommen Krysser fingrene for degMumsy - 30 - B3 - PP5- EL 04/01? - IKM søndag 19/01.
Hadde SA ved forrige PP, så ekstra spent hva dette blir til.
Ja, de var veldig rosa. Jeg la de ligge like lenge. Så utrolig kjedelig at EL er så tregHar 5 minutter på alarmen, men lar det ligge litt lengre noen ganger. Syns også det er rart de er litt rosa
Her ser det ut som noe er på gang, ja!Vent! Det kan hende det skjer noe nå! CD22
Vis vedlegget 451921
Endelig!Vent! Det kan hende det skjer noe nå! CD22
Vis vedlegget 451921
Her er temp og test. Testen er jo tørka nå, men jeg så streken når testen var fersk også.Jeg klarte å holde testen litt for lenge nedi koppen når jeg skulle teste i sta, men ikke over linjen. Det synes på testen. Men det kom også strek. Er den mest sannsynlig falsk positiv? Må vente en stund på neste test evt, og ble jo veldig nysgjerrig. Har dog ikke troen, men samtidig så har jeg ømme pepper, noe jeg stort sett aldri har. Og tempen stiger fint.. noen son har har holdt testen litt for lenge? Hva ble resultatet?