❤️ IKM uke 3 ❤️

Nå skjer det ting her :woot: Jeg har veldig kort LH-topp, så det stiger på et blunk :joyful:
IMG_9175.jpeg

Godt nyttår! Håper vi starter 2025 med et pang alle sammen :Heartred:smiley-bounce012

Ut i fra testene tidligere så skal jeg vel kanskje være 6 dpo, men tok en eggløsningstest nå for moro skyld og syns den ser ganske positiv ut? Klarte kanskje ikke egget å slippe eller kan det være noe på gang?
IMG_1814.jpeg

Begynner å krype litt oppover så det er fint :happy090 Ser andre også begynner å nærme seg så smått :love017
Men ikke noe el slim å oppspore enda, begynt å ta solvipect og håper det hjelper på.
Hvordan bruker du Solvipect til dette formålet? Hvor mye og hvor ofte tar du? Når tar du det?

Noe spesielt du ser på eller alt som har med baby å gjøre ? :dummy::dummy1:
Jeg har jo en 10 år gammel Emmaljunga vogn stående men må jo ha alt annet omtrent da det ble solgt når håpet om flere små forsvant.
Nei det er alt :hilarious: Har ingen ting etter forrige

Tålmodighetsprøve det der :wtf: Hvilken CD pleier du få EL på?
Ja :yuck: Fikk på CD19 forrige syklus. Forrige syklus var første gangen jeg prøvde ut EL-tester skikkelig. Så jeg har ikke noe annen referanse. Så krysser fingrene på i morgen eller neste dag :thumleft

Tålmodighetsprøve det der :wtf: Hvilken CD pleier du få EL på?
Ja :yuck: Fikk på CD19 forrige syklus. Forrige syklus var første gangen jeg prøvde ut EL-tester skikkelig. Så jeg har ikke noe annen referanse. Så krysser fingrene på i morgen eller neste dag :thumleft

Hvordan bruker du Solvipect til dette formålet? Hvor mye og hvor ofte tar du? Når tar du det?
Skal forbedre slimet og gjøre det enklere for sæden å finne frem siden slimet er tynnere. Har tatt ca 3 ganger for dag ca 10 ml eller hva disse små begerene er. Første pp jeg prøver det, kanskje fått litt mer slim :happy7

Appen mener jeg har EL i dag, siden jeg hadde en positiv test tidlig på natten i går, men jeg kjente tydelig EL i 18-20 tiden i går kveld, så da regner jeg at jeg er i DPO land nå ☺️

Og så har jeg gjort en VELDIG smart ting denne gangen. For å fjerne uro og teste trangen så har jeg sendt med alle graviditetstestene mine i baggen til mannen som er på jobb. Får ikke lønn før den 20. heller og kan ikke bruke penger på flere tester :hilarious: Så da blir det ikke mulighet for å teste før han er hjemme/før IKM :laughing002

Appen mener jeg har EL i dag, siden jeg hadde en positiv test tidlig på natten i går, men jeg kjente tydelig EL i 18-20 tiden i går kveld, så da regner jeg at jeg er i DPO land nå ☺️

Og så har jeg gjort en VELDIG smart ting denne gangen. For å fjerne uro og teste trangen så har jeg sendt med alle graviditetstestene mine i baggen til mannen som er på jobb. Får ikke lønn før den 20. heller og kan ikke bruke penger på flere tester :hilarious: Så da blir det ikke mulighet for å teste før han er hjemme/før IKM :laughing002
Haha! Det var jo kjempe lurt. Jeg er fast bestemt på å bare følge hvilepulsen fremover og slutte å kaste tester ut av vinduet. Vet at den øker ved en graviditet.

Kjempesmart :laughing002 Kjenner jeg ikke hadde klart det, viljestyrken er svak :bag:

Back
Topp