Solstråla92
Betatt av forumet
Når begynner folk med å teste etter EL?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg starter i romjula, har estimert EL på nyttårsaften Har ikke helt bestemt meg for hvilken dag endaNår begynner folk med å teste etter EL?
Begynner sikkert å teste fra rundt 28 Desember, appene sier litt forskjellig ang når den fruktbare perioden starter så heller litt for tidlig enn for sent Jeg eller kjæresten må reise så vi får lagt aksjer da vi feirer separat i årNår begynner folk med å teste etter EL?
Kan du kontakte lege og høre eller synes du det blir for voldsomt kanskje? Testet i dag også?Jeg er på vei ut av IKM i uke 3. Enda ikke fått mensen etter el 1 des. Blenda tester, 1 uke for sein mens, så aner ikke hva som skjer
Jeg har allerede testet gjennom helgen, men nå tror jeg at jeg venter til 27/28, siden folliklene bare var 10/11mm.Når begynner folk med å teste etter EL?
Kommer til å ringe legen på nyåret om ikke mensen har dukket opp, og jeg ikke har positiv test.Kan du kontakte lege og høre eller synes du det blir for voldsomt kanskje? Testet i dag også?
Under mine kjemiske har jeg fått svake positive test mange dager etter ikm, ikke før.