❤️ IKM uke 3 ❤️

Litt usikker på om jeg får testet etter EL ordentlig denne perioden, annet enn temperaturmåling.. men hvis jeg skal det, så starter jeg 27. eller 28. desember tror jeg :D

Jeg er på vei ut av IKM i uke 3. Enda ikke fått mensen etter el 1 des. Blenda tester, 1 uke for sein mens, så aner ikke hva som skjer :depressed:
Kan du kontakte lege og høre eller synes du det blir for voldsomt kanskje? Testet i dag også?
Under mine kjemiske har jeg fått svake positive test mange dager etter ikm, ikke før.

Jeg blir med her etter en skuffende UL på CD 13

Lillevenn17 - 30 år - B3 - PP 1 etter MA - EL 31/12 - IKM 14/1

Kort info. Har hatt 3 MA på under 1 år. Begynte prøvereisen for nummer 3 i juni 2023, og hadde aldri trodd det skulle bli så vanskelig. Har PCOS, adenomyose (ny oppdaget) og muligens antifosfolipidsyndrom. Har hatt primolut nå for å få igang syklus etter MA i oktober, og tar Letrozol for eggmodning. Var på UL i dag for å sjekke modning og få resept til Ovitrelle, men det var svært lite som hadde skjedd. Nesten mer PCOS-eggstokker enn tidligere.
Så da dropper vi Ovitrelle denne gangen og satser på en «naturlig» EL i løpet av helgen/starten av neste uke. Det må bare gå!
Mannen reiser 1.1 på jobb og blir vekke i to uker.

Kan du kontakte lege og høre eller synes du det blir for voldsomt kanskje? Testet i dag også?
Under mine kjemiske har jeg fått svake positive test mange dager etter ikm, ikke før.
Kommer til å ringe legen på nyåret om ikke mensen har dukket opp, og jeg ikke har positiv test.

I dag morges holdt jeg på å tisse på meg, så glemte å finne både kopp og test :laughing002
Vurderer å be mannen kjøpe en digital test som jeg kan ta i morgen.

Har tatt tester etter IKM, negative de også.

Redigert: Har tatt tester nå. 2 negative, en fra Babyplan og en fra Normal. Blenda.

Vedlegg

• PXL_20241223_140338515.jpg
    PXL_20241223_140338515.jpg
    854,5 KB · Visninger: 6
Last edited:
Her er det bare tull.
Fikk en liten blødning i går kveld, brun/rød i farge og litt kremete. Ikke EL slim i hvert fall. Så skuffet, for føler det virkelig er kroppen som sier i fra at den trenger pause..

God jul kjære dere :Heartred
Måtte julekvelden bringe med seg kjærlighet, håp og glede for dere alle. Ønsker dere en fredfull og vakker julaften :love017 Måtte det kommende året bringe med seg eventyr og magi, og spirer som gror :Heartred Ser fram til å gå inn i 2025 med håp sammen med dere.
Stor klem fra meg!

Back
Topp