❤️ IKM uke 3 ❤️

Ah, det forklarer saken! :hilarious: Er nok dessverre det som har skjedd da, siden ingen andre blir positive.. Kjipt, men gir i alle fall mening på hvorfor den ene ble så sykt positiv, mens alle andre er blenda:p
Jeg visste det heller ikke, før jeg klarte å miste den oppi, haha!

Jeg syns ofte det hjelper å dele/lese hvordan andre har det, og spesielt det med at det er helt vanlig og naturlig at man har perioder hvor ting oppleves tyngre. Da hjelper det å stå sammen om det.
Så leit å høre om spontanaborten din, skjønner at det var utrolig vanskelig å gå igjennom.
Gratulerer så mye med ny graviditet, håper virkelig at det går veien for deg nå :Heartred:love017
Ja, det er alltid noen som deler de «sammme» opplevelsene - enten de er vonde eller gode. Og som du sier: det er lettere SAMMEN. :Heartpink

Tusen takk for det!:)

Alle dere fine damer. Tester superblenda, type lupeblenda, på morgenurin i dag, 10 DPO. Og jeg mister håpet! :arghh: Er det noen som har hatt negativ test på 10 DPO som har blitt positiv senere?

Ja hvert svangerskap har jeg ikke testet positivt før 11 dpo. Har fem barn.
Dette er andre syklus jeg bruker eggløsningstester, og er sikker på EL-dagen. Jeg har ikke DPO-referanser fra jeg har vært gravid tidligere, så jeg har ingenting å sammenligne med. Men det er bra jeg ikke trenger å miste håpet HELT riktig enda :smiley-angelic001

Alle dere fine damer. Tester superblenda, type lupeblenda, på morgenurin i dag, 10 DPO. Og jeg mister håpet! :arghh: Er det noen som har hatt negativ test på 10 DPO som har blitt positiv senere?
Jeg hadde negativ test på morningen 10 dpo, og plutselig tydelig strek på ettermiddagen 10 dpo :)

Jeg hadde negativ test på morningen 10 dpo, og plutselig tydelig strek på ettermiddagen 10 dpo :)
Hadde negativ i ettermiddag også. Så får bare se hva som skjer i morgen tidlig :smiley-angelic001 Syns det er så irriterende, håper ikke mensen lar vente på seg. Hvis jeg skal ha den, så syns jeg at jeg skal få den i morgen, og slippe å være usikker og frustrert :hilarious: Kan likså gjerne bare få TR så jeg kan gå videre med livet :hilarious: Gud vad jag är negativ

Ja, nei, jeg har derimot testet negativt også på 11dpo og 12dpo også jeg i mine to første svangerskap. Ikke før flere dager etter ikm har det blitt tydelig her. Unntatt denne gangen, da så jeg det 11dpo (første test da). Men, det er jo som alltid: dagene må bare gå :Heartpink

Back
Topp