❤️ IKM uke 3 ❤️

Ja jeg har tømt ut alle lekene hennes og ryddet igjen , under madrassene på soverommet , under sofaen , på badet , i skittentøyskurven , overalt. Jeg blir altså så frustrert , det føles av og til ut som jeg aldri får ha noe for meg selv :bored:
Hahaha! :hilarious: Har du funnet termometeret? Du får sende henne en regning og kjøpe et nytt :hilarious:

Nå klør jeg i fingrene etter å komme meg hjem fra jobb og ta ny EL test. Kjenner mye ubehag og press i livmorhalsen, som jeg har gjort før når jeg har/nærmer meg EL. Måtte «tafse litt på tappen» og kjenner tydelig endring fra i går. Nå kjennes den mer oppsvulmet og mykere, og er også litt mer åpen. Håper håper håper!

Edit:
Nevermind, her er det lite positivt å melde om..

IMG_9945.jpeg

Last edited:
Nå klør jeg i fingrene etter å komme meg hjem fra jobb og ta ny EL test. Kjenner mye ubehag og press i livmorhalsen, som jeg har gjort før når jeg har/nærmer meg EL. Måtte «tafse litt på tappen» og kjenner tydelig endring fra i går. Nå kjennes den mer oppsvulmet og mykere, og er også litt mer åpen. Håper håper håper!

Edit:
Nevermind, her er det lite positivt å melde om..

Vis vedlegget 451637
Jeg hadde lukket tapp torsdag kveld, fredag var den åpen og mykere og eggløsningen kom på tirsdagen. Heier på deg :)

Hahaha! :hilarious: Har du funnet termometeret? Du får sende henne en regning og kjøpe et nytt :hilarious:
Hahah jeg fant det i dag! Hun hadde lagt det i et sånt bok-cover som hun hadde fjernet fra en bok. Av alle ting , håper det ikke ødelegger sjansene for å finne el med temp nå :angelic:

I dag er jeg på CD 10/11 (usikker på om jeg skal regne cd 1 en dag før enn forventet mens pga blødning), startet å teste etter el i dag :

Vedlegg

• IMG_0455.png
    IMG_0455.png
    2,9 MB · Visninger: 9
Begynner å krype litt oppover så det er fint :happy090 Ser andre også begynner å nærme seg så smått :love017
Men ikke noe el slim å oppspore enda, begynt å ta solvipect og håper det hjelper på.

Vedlegg

• Tests-2024-12-17-2025-01-15-1735572550716.jpg
    Tests-2024-12-17-2025-01-15-1735572550716.jpg
    77,2 KB · Visninger: 15
Er det flere enn meg som plager seg selv med å bruke en del tid og energi på å se på babyklær og vogner og annet diverse møkk på internett for tiden? :smiley-angry026

Endelig hjemme etter å ha vært på familiebesøk i jula, og kom litt el-slim tidligere i dag. Da er nok EL ca 3 dager unna som forventet :joyful: Deilig med ferie og ingen planer disse kommende dagene :Heartred

Er det flere enn meg som plager seg selv med å bruke en del tid og energi på å se på babyklær og vogner og annet diverse møkk på internett for tiden? :smiley-angry026
Prøver å holde meg unna for jeg er så svak og synes det er vondt å ikke kunne kjøpe inn noe enda, hjelper at kontoen er helt tom etter uventede regninger :bag:
Det jeg virkelig har lyst til å kjøpe er en t skjorte med storesøster i 2025 men det er jo tullete når man ikke vet når det skulle klaffe..

1 dpo I dag :dance018 El kom plutselig tidligere enn forventet. Ganske digg! Denne mnd hadde jeg også mere el slim enn det jeg hat hatt det siste året. (Det har vært helt fraværende)
Eneste forskjellen jeg hat gjort er å gå på q10. Krysser fingrene for att det sitter denne mnd :dance011

1 dpo I dag :dance018 El kom plutselig tidligere enn forventet. Ganske digg! Denne mnd hadde jeg også mere el slim enn det jeg hat hatt det siste året. (Det har vært helt fraværende)
Eneste forskjellen jeg hat gjort er å gå på q10. Krysser fingrene for att det sitter denne mnd :dance011
Hvilken Q10 er det du tar? Krysser fingrene for deg :love017

Prøver å holde meg unna for jeg er så svak og synes det er vondt å ikke kunne kjøpe inn noe enda, hjelper at kontoen er helt tom etter uventede regninger :bag:
Det jeg virkelig har lyst til å kjøpe er en t skjorte med storesøster i 2025 men det er jo tullete når man ikke vet når det skulle klaffe..
Skjønner deg veldig godt! Holder på å bli gal, klør i fingrene. Men det er jo helt skrullete

Synes testen er hakket sterkere enn i går kveld, blir vel 3 tester i dag da tenker jeg :laughing002 Eggløsning må ikke skje før i morgen tidligst da kjæresten er bortreist I hvert fall til i morgen kveld. Han hadde feber i går og søndag da så mistet litt troen denne pp'en :rolleyes:

Vedlegg

• Tests-2024-12-17-2025-01-15-1735643724224.jpg
    Tests-2024-12-17-2025-01-15-1735643724224.jpg
    104,1 KB · Visninger: 15
Jeg begynte også med denne for 2 uker siden og ser ut som eggløsning kommer 1-2 dage rfør forventet, satser på det er positivt for oss, den koster jo skjorta :woot: Hvor mye tar du pr dag ? Jeg tar 400 mg.
Ja, den var ganske dyr, men er villig til å prøve det meste nå :dance011jeg også tar 400mg, tar også E vitamin og D vitamin. Håper det gjør susen :smiley-bounce012

Ja, den var ganske dyr, men er villig til å prøve det meste nå :dance011jeg også tar 400mg, tar også E vitamin og D vitamin. Håper det gjør susen :smiley-bounce012
Krysser fingrene!
Tar også D vitamin da jeg har mangel, tenkte spørre legen om å sjekke om det har steget og om jeg kan få målt progesteron også. Vurdert e vitamin også men der er vel litt i den gravid-multivitamin dosen :happy8 Tar du mye?
Kommer til å kjøre på med ananas siden jeg vet når el kom :happy090

Back
Topp