❤️ IKM uke 3 ❤️

1 dpo i dag da.
Det ble lagt inn 1 aksje ved midnatt, siste kos før det var lørdag ettermiddag så har ikke troen på at de rundene holdt så mange dager.
Kjæresten kom hjem i går kveld, han har hatt feber i 3-4 dager. Fikk i han paracet og hostedempende og det ble en runde selv om jeg tviler på det går siden feberen sikkert har ødelagt ladningen :banghead:

1 dpo i dag da.
Det ble lagt inn 1 aksje ved midnatt, siste kos før det var lørdag ettermiddag så har ikke troen på at de rundene holdt så mange dager.
Kjæresten kom hjem i går kveld, han har hatt feber i 3-4 dager. Fikk i han paracet og hostedempende og det ble en runde selv om jeg tviler på det går siden feberen sikkert har ødelagt ladningen :banghead:
Krysser fingrene for at det holdt!

Kjempesmart :laughing002 Kjenner jeg ikke hadde klart det, viljestyrken er svak :bag:
Måtte bare bestemme meg for å sende dem av gårde, har liksom hatt behov for det før uten å ha gjort det. Nå er det skralt med penger på konto, så de pengene må prioriteres til mat og drivstoff

1 dpo i dag da.
Håper for deg! Det kan gå :Heartpink :smiley-angelic001

Noen andre som spiser ananas?:D
Jeg skulle så gjerne, men det er det fæleste jeg vet om :android:
CD 13 og el-testene er negative enda. Men forrige syklus ble de bråpositive CD14, så here's hoping! Men jeg har egentlig gitt opp denne ppen allerede kjenner jeg :facepalm: Da jeg ble gravid i 2022 så hadde jeg så vondt i korsryggen i dagene før el, og dagen før el hadde jeg noe innmari med el-slim. Nå er det litt blankt men ellers ikke noe særlig. Så da klarer jeg ikke tro at det skal gå denne ppen, for det er jo likt med de to forrige nå og de traff vi jo ikke på :wtf: Sikkert vel pessimistisk av meg, men:grumpy:

Måtte bare bestemme meg for å sende dem av gårde, har liksom hatt behov for det før uten å ha gjort det. Nå er det skralt med penger på konto, så de pengene må prioriteres til mat og drivstoff
Ja januar er det skralt på konto :confused1 Kan egentlig ikke bruke en krone selv men såg at q10 var på tilbud på sunkost så kommer nok til å dra felleskortet på den :angel4

Noen andre som spiser ananas?:D
Jeg skulle så gjerne, men det er det fæleste jeg vet om :android:
CD 13 og el-testene er negative enda. Men forrige syklus ble de bråpositive CD14, så here's hoping! Men jeg har egentlig gitt opp denne ppen allerede kjenner jeg :facepalm: Da jeg ble gravid i 2022 så hadde jeg så vondt i korsryggen i dagene før el, og dagen før el hadde jeg noe innmari med el-slim. Nå er det litt blankt men ellers ikke noe særlig. Så da klarer jeg ikke tro at det skal gå denne ppen, for det er jo likt med de to forrige nå og de traff vi jo ikke på :wtf: Sikkert vel pessimistisk av meg, men:grumpy:

Spiser også ananas nå men det er noe av det fæleste jeg vet så gruer meg til dagens dose de neste dagene også :laughing001

Den pp jeg absolutt ikke hadde troa så klaffet det jo selv om det ble kjemisk så ikke gi opp :Heartred

4 dpo i dag i følge grafen til FF :D Håper tempen stiger litt mer enn den er nå.. forrige syklus temper jeg 36,73 allerede 3 dpo, så litt stressa av det :smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_9328.png
    IMG_9328.png
    447,5 KB · Visninger: 20
Er det noen som har betalt for Premom? Er det noen fordeler med det eller funker det nok uten abonnement

5 dpo her også! :shy: Tiden snegler seg av gårde. Har litt høye forventninger denne perioden, fordi det er første PP på en stund at vi faktisk fikk lagt inn bra med aksjer :gen014 Skummelt med god fallhøyde..

5 dpo her også! :shy: Tiden snegler seg av gårde. Har litt høye forventninger denne perioden, fordi det er første PP på en stund at vi faktisk fikk lagt inn bra med aksjer :gen014 Skummelt med god fallhøyde..
Krysser fingrene! Den fallhøyden er skummel :smiley-ashamed004 tenker også for hver pp att nå gikk det sikkert for nå gjorde vi sånn og sånn, så får jeg skikkelig godfølelsen, før det bare snur helt :banghead::hilarious:

Bare gratisversjonen av premom her.
2 Dpo og synes også tiden går så alt for sakte :bag:
Prøver å motivere meg ved å fortelle meg selv at neste helg kan jeg teste selv om sjansen for at det gikk denne pp'en er nærmest null :dead:

Snart CD22, og fremdeles ikke antydning til eggløsning. Premom sier 0.18 på siste test :yuck: Møkkasyklus :yuck:

Back
Topp