Ser den lett i alle fall!!! Når tester du igjen?Her er temp og test. Testen er jo tørka nå, men jeg så streken når testen var fersk også.Vis vedlegget 451930
Vis vedlegget 451931
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den lett i alle fall!!! Når tester du igjen?Her er temp og test. Testen er jo tørka nå, men jeg så streken når testen var fersk også.Vis vedlegget 451930
Vis vedlegget 451931
Tester nok iløpet av kvelden men ser att streken er tynn og rar, så er nok noe rart med testenSer den lett i alle fall!!! Når tester du igjen?
Hvor tidlig begynte du å teste? CD 17 er jo litt sent hvis du har en 28 dagers syklus med lutealfase på 13-14 dager.Jeg er jo ikke no god på dette her, det er andre syklusen jeg bruker sånne LH-sticks. Og Premom for den saks skyld. Men kan det ha skjedd noe her? Vis vedlegget 451913
Har du testet mer? Toppen kom i løpet av 12 timer hos meg da jeg endelig fikk positiv på cd 22.Vent! Det kan hende det skjer noe nå! CD22
Vis vedlegget 451921
Testa fra CD 13. Sykluser på godt over 30 dagerHvor tidlig begynte du å teste? CD 17 er jo litt sent hvis du har en 28 dagers syklus med lutealfase på 13-14 dager.
Oj, så spennende!Oppdater oss gjerne når du tar ny test!Her er temp og test. Testen er jo tørka nå, men jeg så streken når testen var fersk også.Vis vedlegget 451930
Vis vedlegget 451931
Tok en ny, fikk samme streken, men synes den var så tynn tok enda en ny fra en annen pakke, den var negativ, men det var på mere utvannet urin. Men tipper det er noe feil med de to jeg fikk strek på. Men veldig rart, har brukt flere tester fra samme pakke, der de ikke har fått sånn strek. Får håpe de blir positive senereOj, så spennende!Oppdater oss gjerne når du tar ny test!
Krysser fingrene for ny strek, kanskje allerede i morgen tidlig..Tok en ny, fikk samme streken, men synes den var så tynn tok enda en ny fra en annen pakke, den var negativ, men det var på mere utvannet urin. Men tipper det er noe feil med de to jeg fikk strek på. Men veldig rart, har brukt flere tester fra samme pakke, der de ikke har fått sånn strek. Får håpe de blir positive senere
Seigpining dette! Håper den stiger til værs i morgen da!
Spennende dager fremover, du tester vel igjen i morgen tidlig?Tok en ny, fikk samme streken, men synes den var så tynn tok enda en ny fra en annen pakke, den var negativ, men det var på mere utvannet urin. Men tipper det er noe feil med de to jeg fikk strek på. Men veldig rart, har brukt flere tester fra samme pakke, der de ikke har fått sånn strek. Får håpe de blir positive senere