❤️ IKM uke 3 ❤️

Hva skal man si? Er detta normalt liksom?

IMG_2501.jpeg

Oj, så spennende!Oppdater oss gjerne når du tar ny test!
Tok en ny, fikk samme streken, men synes den var så tynn :hilarious: tok enda en ny fra en annen pakke, den var negativ, men det var på mere utvannet urin. Men tipper det er noe feil med de to jeg fikk strek på. Men veldig rart, har brukt flere tester fra samme pakke, der de ikke har fått sånn strek. Får håpe de blir positive senere :smiley-bounce012

Tok en ny, fikk samme streken, men synes den var så tynn :hilarious: tok enda en ny fra en annen pakke, den var negativ, men det var på mere utvannet urin. Men tipper det er noe feil med de to jeg fikk strek på. Men veldig rart, har brukt flere tester fra samme pakke, der de ikke har fått sånn strek. Får håpe de blir positive senere :smiley-bounce012
Krysser fingrene for ny strek, kanskje allerede i morgen tidlig.. :)

Spennende dager fremover, du tester vel igjen i morgen tidlig? xsmile9

Ff mener jeg hadde el på fredag . Fortsatt ingen positiv el-test da men :bored:

Vedlegg

• IMG_0491.png
    IMG_0491.png
    327,3 KB · Visninger: 7
Back
Topp