❤️ IKM uke 3 ❤️

Så spennende! Jeg har også en rar følelse i underlivet/livmor. Kan ikke helt kalle det for murringer, men en slags knute. Tester du i dag eller i morgen tror du?
Ja, nei, det er liksom litt sin om mensen skal komme, men ikke helt. Ikke helt murring her heller... vært veldig oppblåst også. Jeg prøver å vente med å teste til IKM, ca. 14. men det føles LENGE til...vurderer litt å prøve meg på tidlig test faktisk. Men: jeg har ikke fått positive tester før 16dpo i begge mine tidligere svangerskap... testet og trodd det har vært negativt 12dpo begge ganger faktisk. Og hatt så å si mensen også.. det kom en klatt med rødbrunt slim i dag (sorry tmi) tidlig. Ikke noe mer etter det i dag. Og jeg holdt på å besvime på jobb da jeg reiste meg opp raskt. Så ja. Nei dagene vil vel vise...

Vet ikke egentlig, tror det kanskje kan være veldig individuelt. Prøvde å google, men ble ikke klokere. Jeg er en tappetafser, så jeg kjenner til hvordan den oppfører seg gjennom en syklus :) Derfor jeg føler dette er noe utenom det vanlige, men samtidig er fallhøyden stor når jeg girer meg opp på symptomer som kanskje ikke er reelle :laughing002

Bli med i «vente-klubben«, kanskje vi er flere som klarer å holde oss fra å teste så lenge som mulig:cool:
Jeg er med på å vente!xsmile14 ...og jeg er tappetafser også, hehe, min er nå høyt opp, lukket og litt mer vendt bakover, nesten vanskelig å nå. Jeg mistenker at den ikke blir så flat før lenger ut i svangerskapet :dontknow, men hard og lukket, det skal den være ja.

Det er ikke vondt å ta på livmorhalsen altså, hehe, pap smear er at de børster av vev som en kan kjenne. Kjennes ikke dette. Men en skal være nøye med hygiene og varsom ja.

Huff. Spennende dager! Mange her med mye streker allerede og alt!! Håper det går veien for alle :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Hei!
Kanskje jeg kan henge litt her også? Jeg henger egentlig i uke 2, meeen lurer på om ikke EL faktisk var 30.12, og ikke 29.
så mulig jeg har blingset litt altså.
Også har jeg begynt å teste ALT for tidlig, uavhengig av når EL var.. fordi jeg visstnok ikke eier tålmodighet :hilarious:

EK3 - 33 - B4 - PP1 - EL 30/12 - IKM 12/13.01

Bittelitt lyserosa på papiret i dag, 5 dpo. Hadde festeblødning (helt likt som dette) 4 dpo med forrige. Spennende! Også ekstremt trøtt i kveld, men har også sår hals, så kan bare brygge på noe. Ser frem til å teste neste helg!

Bittelitt lyserosa på papiret i dag, 5 dpo. Hadde festeblødning (helt likt som dette) 4 dpo med forrige. Spennende! Også ekstremt trøtt i kveld, men har også sår hals, så kan bare brygge på noe. Ser frem til å teste neste helg!
Jeg er med på testing neste helg!:hello2

Tappen lukker seg etter eggløsning og blir stengt frem til TR, dagen før starter den å åpne seg. Om du er gravid forblir den lukket, så trekker den seg langt opp og blir flat og myk. Du skjenner veldig forskjell på den om du vet hvordan den er før TR og om du har kjent på den ved graviditet tidligere
Aha, kjekt å vite om man skulle begynne å utforske der nede :laughing002
Vet ikke egentlig, tror det kanskje kan være veldig individuelt. Prøvde å google, men ble ikke klokere. Jeg er en tappetafser, så jeg kjenner til hvordan den oppfører seg gjennom en syklus :) Derfor jeg føler dette er noe utenom det vanlige, men samtidig er fallhøyden stor når jeg girer meg opp på symptomer som kanskje ikke er reelle :laughing002

Bli med i «vente-klubben«, kanskje vi er flere som klarer å holde oss fra å teste så lenge som mulig:cool:
Skal prøve å vente, spørs hvor fristet man blir til å teste når andre nå begynner å legge ut testene sine :angel4

Aha, kjekt å vite om man skulle begynne å utforske der nede :laughing002

Skal prøve å vente, spørs hvor fristet man blir til å teste når andre nå begynner å legge ut testene sine :angel4
Er veldig individuelt fra person til person, derfor det er fint å bli kjent med tappen sin :) min blir som en hard lang neste tipp ved mensen, når jeg har vært gravid har den holdt seg flatt og myk frem til IKM.

Her kan du lese masse