Prøvemilla
Glad i forumet
8 DPO, tenker å vente til onsdag/torsdag med første test [emoji846] litt pga eggeløsningssprøyta jeg klarer og holde ut såppas også[emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
11 dpo i dag og fremdeles blenda test, på tide å gi opp kanskje? [emoji31][emoji849]
Neida, hold motet oppe litt til du!! Tidlig enda da[emoji85]
Kanskje jeg skal legge testingen på hylla til jeg kommer hjem fra Dublin mandag kveld [emoji28]
Jeg syns den ser positiv ut[emoji3][emoji3][emoji7]9 Dpo og klarte ikke vente lenger.
Er det bare jeg som ser noe fordi jeg ønsker å se, eller er det noen andre som kan skimte noe ?
Vis vedlegget 258740
Jeg syns den ser positiv ut[emoji3][emoji3][emoji7]

Den er uten tvil positiv. Gratulerer !!!!!9 Dpo og klarte ikke vente lenger.
Er det bare jeg som ser noe fordi jeg ønsker å se, eller er det noen andre som kan skimte noe ?
Vis vedlegget 258740
Den er uten tvil positiv. Gratulerer !!!!!
, håper den sitter godt fast
Tror dog jeg venter en uke med å sprette champagnebrusen 
Høres lurt ut å vente litt til da, krysser fingrene for deg!!Jeg regnet litt på syklusen min osv. og kom frem til at jeg faktisk pleier å teste positivt først på 12dpo, ikke før. Trodde det var på cd 10 ved andre graviditet og cd12 ved tredje, men mensen var faktisk forventet den 3. august og jeg testet positivt den 1. august. Så for min krop er det ikke mulig å vise to streker tidligere.
Da prøver jeg å spare g-testene i 3 dager til. Jeg oppdaterer den 22. mai![]()
Åååhh, jeg seeeer!! Blir spennende dager framover!9 Dpo og klarte ikke vente lenger.
Vis vedlegget 258740