❤️ IKM uke 21 ❤️

8 DPO, tenker å vente til onsdag/torsdag med første test [emoji846] litt pga eggeløsningssprøyta jeg klarer og holde ut såppas også[emoji85]

11 dpo i dag og fremdeles blenda test, på tide å gi opp kanskje? [emoji31][emoji849]

9 Dpo og klarte ikke vente lenger.
Er det bare jeg som ser noe fordi jeg ønsker å se, eller er det noen andre som kan skimte noe ?:oops:

IMG_20180519_131245.jpg

Jeg syns den ser positiv ut[emoji3][emoji3][emoji7]

Håper det! Tørr ikke å slippe jubelen ordentlig løs enda, siden det er så tidlig. Nå får jeg bare krysse beina så den ikke får stikke av :joyful:

Jeg regnet litt på syklusen min osv. og kom frem til at jeg faktisk pleier å teste positivt først på 12dpo, ikke før. Trodde det var på cd 10 ved andre graviditet og cd12 ved tredje, men mensen var faktisk forventet den 3. august og jeg testet positivt den 1. august. Så for min krop er det ikke mulig å vise to streker tidligere.
Da prøver jeg å spare g-testene i 3 dager til. Jeg oppdaterer den 22. mai ;)

Jeg regnet litt på syklusen min osv. og kom frem til at jeg faktisk pleier å teste positivt først på 12dpo, ikke før. Trodde det var på cd 10 ved andre graviditet og cd12 ved tredje, men mensen var faktisk forventet den 3. august og jeg testet positivt den 1. august. Så for min krop er det ikke mulig å vise to streker tidligere.
Da prøver jeg å spare g-testene i 3 dager til. Jeg oppdaterer den 22. mai ;)
Høres lurt ut å vente litt til da, krysser fingrene for deg!!

Blir veldig spennende :joyful: Må jeg bare prøve å vente til mandag før jeg tar en ny :rolleyes:

12 Dpo i dag å blenda test[emoji52] Helt ok om kanskje bare tanta kan komme snart så vi får en ny sjangse[emoji23]
Syns kanskje det skal godt gjøres å bli gravid i 1pp[emoji57]
Så her er vi med godt mot[emoji3]

Jeg har ikke med flere tidlig-tester, de ligger hjemme på badet. Men må jo teste i dag også, siden jeg ikke våkna med tr. Tester med vanligtest 11DPO:hilarious:

Begynner å bli gal tror jeg. Synes jeg ser en slags strek, skyggestrek bare 1 minutt etter testen er tatt:hungover:

Vedlegg

• 6AC30C1D-B7AB-4BFA-8F55-752DC37980CE.jpeg
    6AC30C1D-B7AB-4BFA-8F55-752DC37980CE.jpeg
    612,5 KB · Visninger: 121
Back
Topp