❤️ IKM uke 20 ❤️

Blir ikke helt klok på EL testene denne syklusen. Hadde litt stigning på testene for to dager siden, men i går og i dag var testene svake igjen.
Tror ikke toppen har vært, for jeg pleier ha lengre topp enn bare noen timer.

Men men, får bare fortsette å teste.
 
El kom litt tidligere enn ventet, fikk veldig sterke tester både torsdag kveld og fredag kveld, jeg synes de så ganske like ut i styrke, men premom analyserte de til .95 og .68 så blir peak torsdag og el i går sannsynligvis? El slim er i hvertfall helt borte i dag. Aksjer ble lagt onsdag så 2 dager før el.. mannen fikk magesjau tors så det var jeg ikke villig til å bli med på :hilarious: Det får gå som det går selv om jeg ikke har helt trua:wacky: er i dpo land i hvert fall
 
Ser ikke at noen har startet IKM tråd for uke 20, og utålmodig som jeg er, starter jeg den selv da.

:welcome

Vil du være med så skriv inn følgende:
Brukernavn - Alder - Barnet du prøver på - PP - EL - IKM

Eks: Fru.86 - 37 - B3 - PP1 - EL ca. 07.05 - IKM 19.05

Jeg oppdaterer lista så ofte jeg klarer, men med to barn på 5 og 2 år hjemme og full jobb kan det av og til ta litt tid.
Jeg trykker liker på kommentaren din når jeg har fått ført deg opp/redigert på lista.

Jeg er ikke så erfaren på å ta ansvar for slike tråder, men satser på det skal gå bra.

:signs003


Mandag 13. mai
:Heartred PrøverÅblimamma123 - 28 - pp 7 - el 30.4 - ikm 13.5
:Heartred MalinAal-28/29 5.mai-B1-PP3- El ca 28.april- Ikm ca 13.mai
:Heartred Snuppa89 -35 -B1 - pp 10 - forventa El 1.5 - ikm 13.5
:Heartred Cappuccino - 31 - B1 - PP11 - EL 29/4 - IKM 13/5
:Heartred Lolle16 - 27 - B1 - PP8 - el ca. 29/30.04 - IKM 13.05

Tirsdag 14. mai
:Heartred Gravid - 25 - B2 - PP4 (PP2 etter senabort) - EL 30.04 - IKM 14.05
:Heartred Irrgrønn - 39 - B1 - PP25 - EL 29/4 - IKM 14/5
:Heartred Lillevenn17 - 30 år - B3 - prøvd siden juni-23 - EL 30/4 - IKM 14/5

Onsdag 15. mai
:Heartred Førsteprøvebaby - 38 - B1 - PP5 - EL - Ca 01.05 - IKM 15.05.
:Heartred Pjusken91 - 32 - B2 - PP5 - EL 30.04 - IKM 15.05

Torsdag 16. mai
:Heartred Lenny92 - 31 - B2 - PP3 (etter sv.avbrudd) - EL ca 04.05 - IKM 16.05.
:Heartred Amalie2024- 39 - B1 - PP8 - EL 2/5 - IKM 16/5

Fredag 17. mai
:Heartred Sidelv - 26 - B1 - PP17(9 etter SA) - EL1/5 - IKM17/5
:Heartred Kakaoo - 34 - B3 - PP3 - EL ca. 04.05 - IKM 17.05
:Heartred Litaa90 - 33 - B1 - PP 13 - EL 2.5 - IKM 17.5
:Heartred RosaKanin - 34 år - B4 - EL ca. 02.05 - ikm 17.05
:Heartred Søskendrøm - 32 - B3 - PP1 - EL ca. 07.05 - IKM 17.05

Lørdag 18. mai
:Heartred FruMarihøne - 35 - B2 - pp100 - EL 4.5 IKM 18.5

Søndag 19. mai
:Heartred Fru.86 - 37 - B3 - PP1 - EL ca. 07.05 - IKM 19.05
:Heartred Milla99 - 25 - B2 - PP4 - EL 10.05 - IKM 19.05


:dummy: Gravid :dummy1:


:cussingTR
Veldig uregelmessige sykluser, men tror jeg har EL nå, så forventet mens egentlig uke 20♥️ Makene94 - 29 - B2 - EL 14.5 - IKM uke 20 en gang
 
Fikk positiv test nå. Regner med eggløsning i løpet av dagen eller tidlig neste dag. La inn aksjer fredag kveld, vurderer en runde til i morgen kveld også. Siden vi begynner litt før enn vi hadde tenkt, så tenkte vi å prøve på en gutt ved å ha sex rett etter egget er sluppet. Vi har to jenter fra før. Noen som har prøvd noe slik? Nå kan vel i prinsippet svømmerne fra fredag eventuelt også bidra til en befruktning. Selv om jeg tror vi uansett må bruke hormoner for å bli gravide da…
IMG_7670.jpeg
 
God morgen :Heartpink Nå har jeg testet i det jeg føler er en evighet.. sliter dessverre med uregelmessige sykluser (35-80d) så dette er ikke unormalt for meg - men fortsatt like slitsomt og frustrerende.

Fikk to ganske sterke i går dag og kveld (dag 25 i syklus) og fikk akkurat nå enda en sterk strek (d26).

Tror dere dette er toppen, og at egget kanskje slipper ila dagen? :angelic::nailbiting:
 

Vedlegg

  • IMG_8556.jpeg
    IMG_8556.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 24
  • IMG_8557.jpeg
    IMG_8557.jpeg
    328,9 KB · Visninger: 28
God morgen :Heartpink Nå har jeg testet i det jeg føler er en evighet.. sliter dessverre med uregelmessige sykluser (35-80d) så dette er ikke unormalt for meg - men fortsatt like slitsomt og frustrerende.

Fikk to ganske sterke i går dag og kveld (dag 25 i syklus) og fikk akkurat nå enda en sterk strek (d26).

Tror dere dette er toppen, og at egget kanskje slipper ila dagen? :angelic::nailbiting:
Ser ikke ut som testen er helt positiv enda, så tror nok ikke egget slipper i dag. Men ser ut som testen kanskje kommer til å bli positiv i løpet av dagen/kvelden, sånn at kanskje eggløsningen kommer i morgen :happy:
 
Jeg har også smått startet med testing, 7/8dpo. Har ømme bryst og hatt litt murringer de siste dagene, men håper for guds skyld det ikke er EL som kommer.. var til gyn og tok blodprøver i dag, så får svar på fredag om jeg har hatt EL eller ikke. Men kjipt er det selvfølgelig om syklusen her plutselig blir forskøvet med to uker igjen :sour: Hadde ingen symptomer annet enn slim og positive tester for en uke siden, men man vet aldri..

Hadde forsåvidt helt sinnsyke drømmer i natt, så håper det kan være et tegn!
 
Jeg har også smått startet med testing, 7/8dpo. Har ømme bryst og hatt litt murringer de siste dagene, men håper for guds skyld det ikke er EL som kommer.. var til gyn og tok blodprøver i dag, så får svar på fredag om jeg har hatt EL eller ikke. Men kjipt er det selvfølgelig om syklusen her plutselig blir forskøvet med to uker igjen :sour: Hadde ingen symptomer annet enn slim og positive tester for en uke siden, men man vet aldri..

Hadde forsåvidt helt sinnsyke drømmer i natt, så håper det kan være et tegn!
Håper det var EL du hadde for en uke siden ❤️ Så frustrerende med tull i syklusen :meh: Spennende dager fremover ❤️
 
Temperaturen er litt på vei oppover, så tror kanskje eggløsningen var i går eller i natt. Mannen spurte igjen i går kveld om vi skulle legge inn aksjer en gang til. Begge er ganske nyforelska og glad over å være i gang med prøvingen igjen. SÅ hyggelig! Hadde ikke trodd han skulle være så gira og ville prøve før sommeren. I vinteren snakket han om at han ikke visste om han faktisk ville bli klar i løpet av dette året.

Så kjenner det er så rart å fra en dag til en annen plutselig være prøver og over i DPO-land. Det gikk himla fort. Haha
 
Temperaturen er litt på vei oppover, så tror kanskje eggløsningen var i går eller i natt. Mannen spurte igjen i går kveld om vi skulle legge inn aksjer en gang til. Begge er ganske nyforelska og glad over å være i gang med prøvingen igjen. SÅ hyggelig! Hadde ikke trodd han skulle være så gira og ville prøve før sommeren. I vinteren snakket han om at han ikke visste om han faktisk ville bli klar i løpet av dette året.

Så kjenner det er så rart å fra en dag til en annen plutselig være prøver og over i DPO-land. Det gikk himla fort. Haha
Så koselig åt han er så gira :)
 
Back
Topp