❤️ IKM uke 20 ❤️

Da fikk jeg endelig blinkende smiley (østrogenstigning)! Så da satser jeg på litt tidligere eggløsning denne perioden❤️
 

Vedlegg

  • IMG_6407.jpeg
    IMG_6407.jpeg
    700,6 KB · Visninger: 22
Jeg har testet siden lørdag, men ikke lagt inn alle dagene. Endelig sterkere test på onsdag og positiv test I går natt. Dere er enige at den er positiv? :inpain: jeg har så lite EL slim denne syklusen så jeg er usikker om dette er en god periode, vi får se.
 

Vedlegg

  • 20240502_025809.jpg
    20240502_025809.jpg
    440,9 KB · Visninger: 26
  • SmartSelect_20240502_093834_Premom.jpg
    SmartSelect_20240502_093834_Premom.jpg
    75,3 KB · Visninger: 29
Da fikk jeg endelig blinkende smiley (østrogenstigning)! Så da satser jeg på litt tidligere eggløsning denne perioden❤️
Så spennende:Heartred man blir så sliten av å vente så lenge på eggløsning, som du måtte sist:Heartred
 
Jeg har testet siden lørdag, men ikke lagt inn alle dagene. Endelig sterkere test på onsdag og positiv test I går natt. Dere er enige at den er positiv? :inpain: jeg har så lite EL slim denne syklusen så jeg er usikker om dette er en god periode, vi får se.
Jeg hadde tolket den som positiv:love017
 
Jeg har testet siden lørdag, men ikke lagt inn alle dagene. Endelig sterkere test på onsdag og positiv test I går natt. Dere er enige at den er positiv? :inpain: jeg har så lite EL slim denne syklusen så jeg er usikker om dette er en god periode, vi får se.
Ser positiv ut den❤️
 
2 dpo å tiden går så sakte :shifty: Verste er at vertfall første vertfall ca16 ukene så går det jo like sakte :whacky011 lenger har jeg ikke fått være gravid . Men at tiden kan brått gå så sakte når man prøver bli gravid er jo helt sykt
 
Jeg har testet siden lørdag, men ikke lagt inn alle dagene. Endelig sterkere test på onsdag og positiv test I går natt. Dere er enige at den er positiv? :inpain: jeg har så lite EL slim denne syklusen så jeg er usikker om dette er en god periode, vi får se.
Har du testet noe mer i dag? Jeg vil si at denne er nesten positiv. Vil anta at den ville vært helt positiv på morgenkvisten i dag.
 
Har du testet noe mer i dag? Jeg vil si at denne er nesten positiv. Vil anta at den ville vært helt positiv på morgenkvisten i dag.
Jeg synes det der er så forvirrende, fordi jeg forstår det også slik at når streken er sterkere enn kontrollstreken, er testen positiv. Men leser veldig mange plasser at strekene kan være like sterke, og at den da er positiv. Vet ikke helt hva jeg skal tro jeg :laughing021 :bag:
 
Jeg synes det der er så forvirrende, fordi jeg forstår det også slik at når streken er sterkere enn kontrollstreken, er testen positiv. Men leser veldig mange plasser at strekene kan være like sterke, og at den da er positiv. Vet ikke helt hva jeg skal tro jeg :laughing021 :bag:
Ja, den skal være like sterk eller sterkere. Når jeg zoomer inn på bildet ditt, så ser det ut som at de ikke er helt like sterke, men nesten. Ser ut som at de er like sterke i den venstre kanten, men at teststreken er en anelse svakere enn kontrollstreken på teststrekens høyre side. Så det er derfor jeg mener at den er nesten positiv. Sikkert bare et par timer om å gjøre. Hvis du ikke har testet noe mer, og den er svakere når/hvis du tester igjen, så vil jeg tro at den har vært positiv i løpet av natta en gang. Hvis du ikke skal teste noe mer, villle jeg tatt utgangspunkt i at eggløsningen kommer natt til i morgen eller i morgen, og «hoppet i høyet» både i dag og i morgen, hvis dere får til det :D
 
Ja, den skal være like sterk eller sterkere. Når jeg zoomer inn på bildet ditt, så ser det ut som at de ikke er helt like sterke, men nesten. Ser ut som at de er like sterke i den venstre kanten, men at teststreken er en anelse svakere enn kontrollstreken på teststrekens høyre side. Så det er derfor jeg mener at den er nesten positiv. Sikkert bare et par timer om å gjøre. Hvis du ikke har testet noe mer, og den er svakere når/hvis du tester igjen, så vil jeg tro at den har vært positiv i løpet av natta en gang. Hvis du ikke skal teste noe mer, villle jeg tatt utgangspunkt i at eggløsningen kommer natt til i morgen eller i morgen, og «hoppet i høyet» både i dag og i morgen, hvis dere får til det :D
Ja var det jeg tenkte❤️ Men det er ikke jeg som la ut testen :laughing021 Jeg må nok vente noen dager til før min blir positiv dessverre:laughing001❤️
 
Har du testet noe mer i dag? Jeg vil si at denne er nesten positiv. Vil anta at den ville vært helt positiv på morgenkvisten i dag.
Jepp! Jeg testet nå nettopp og nå er den uten tvil positiv :hilarious: jeg har heldigvis ganske lange topper så de er relativt enkle å oppdage. (Legger ved bilde av forrige syklus vi prøvde)
 

Vedlegg

  • SmartSelect_20240502_185817_Premom.jpg
    SmartSelect_20240502_185817_Premom.jpg
    105,7 KB · Visninger: 31
  • SmartSelect_20240502_190235_Premom.jpg
    SmartSelect_20240502_190235_Premom.jpg
    191,7 KB · Visninger: 31
Jeg kjenner det plager meg at jeg så og si ikke har bor EL slim denne runden. Jeg pleier å ha det i noen dager før og etter EL. Jeg har heller ikke hatt noe EL smerter denne gangen. Jeg har 2 tidligere sykluser kjent hvilken side egget slapp fra pga smerter på den siden, men nå er det ingenting... :bored: har noen andre opplevd å ha mindre EL slim noen sykluser?
 
Jeg kjenner det plager meg at jeg så og si ikke har bor EL slim denne runden. Jeg pleier å ha det i noen dager før og etter EL. Jeg har heller ikke hatt noe EL smerter denne gangen. Jeg har 2 tidligere sykluser kjent hvilken side egget slapp fra pga smerter på den siden, men nå er det ingenting... :bored: har noen andre opplevd å ha mindre EL slim noen sykluser?
Jeg synes også at det varierer litt fra syklus til syklus hvor mye eggløsningsslim jeg har, men tror det kanskje bare varierer hvor «heldig» jeg er med å få noe på papiret på do sånn at jeg oppdager det. Jeg ble gravid nå i januar, så da hadde jeg åpenbart tilstrekkelig eggløsningsslim, men jeg ser at det er én av syklusene jeg ikke har registret noe eggløsningsslim i det hele tatt. Så kan godt hende du har nok, selv om du ikke har oppdaget det ;) Og hvis eggløsningen skjer om natta mens du sover, er det jo ikke sikkert du merker noe til det heller :confused005
 
Back
Topp