❤️ IKM uke 20 ❤️

Jeg er tappetafser :smug: men utifra de testene gjør det nokk ikke noe at du ikke har testet før cd 18. kjempefin topp❤️
For min del så har spenningen med tappetafsingen tatt over testetrangen, så da sier jeg meg veldig fornøyd med å treffe så bra på EL testen også :joyful:
Og så vet jeg at jeg har sen EL, får ikke før CD 20 med mindre jeg tar Ovitrelle, så det gjør jo saken litt lettere og også lettere å forstå tappen.

Begynner faktisk å bli litt takknemlig for denne kroppen igjen som viser meg at den fortsatt kan. Var så oppgitt og lei da jeg hadde MA i desember. Syns da at kroppen var skikkelig stygg mot meg som ikke ga seg med symptomene selv om den lille var sluttet å vokse.
 
Noen her inne som kjenner på tappen?
Jeg har spart utrolig mye EL tester med å kjenne på tappen hver dag, og har ikke testet før jeg kjenner en endring på den :smiley-bounce012
Andre syklusen nå der forandringene på tappen er så tydelige, sammen med murringer, og fått bekreftet med EL test.

Hadde en bomtest på CD9 fordi jeg innbilte meg at jeg var lengre ut i syklus, men så testet jeg ikke før CD18 pga ingen endringer i livmortappen før det.Vis vedlegget 433921
Jeg kjenner også på tappen! Jeg har også prøvd å love meg selv å ikke teste før tappen er høy denne gangen, min blir høy lenge før EL så er hvertfall ikke noe vits å teste før den er høy hos meg :laughing021 Men tviler på at jeg klarer å holde meg uansett hahaha
 
For min del så har spenningen med tappetafsingen tatt over testetrangen, så da sier jeg meg veldig fornøyd med å treffe så bra på EL testen også :joyful:
Og så vet jeg at jeg har sen EL, får ikke før CD 20 med mindre jeg tar Ovitrelle, så det gjør jo saken litt lettere og også lettere å forstå tappen.

Begynner faktisk å bli litt takknemlig for denne kroppen igjen som viser meg at den fortsatt kan. Var så oppgitt og lei da jeg hadde MA i desember. Syns da at kroppen var skikkelig stygg mot meg som ikke ga seg med symptomene selv om den lille var sluttet å vokse.
Ja, jeg syns det er veldig spennende jeg også !
Så lenge mat vet ca når man har el, så gjør det ingenting å begynne så sent , for stresslignende kan og utsette eggløsning.. så kjenner man tegnene og kroppen godt så er det lurt å holde seg til ca de tider ❤️

Hardt å gå gjennom ma . Begge graviditetene jeg har hatt fra forje forhold der vi både prøvde og ikke prøvde , så hadde jeg MA , en på 16 uker og en rundt 6 uker , men kroppen skjønte det ikke før lenge etter på den :shifty: er så kjedelig med kropp som ikke spiller på lag .
 
Noen her inne som kjenner på tappen?
Jeg har spart utrolig mye EL tester med å kjenne på tappen hver dag, og har ikke testet før jeg kjenner en endring på den :smiley-bounce012
Andre syklusen nå der forandringene på tappen er så tydelige, sammen med murringer, og fått bekreftet med EL test.

Hadde en bomtest på CD9 fordi jeg innbilte meg at jeg var lengre ut i syklus, men så testet jeg ikke før CD18 pga ingen endringer i livmortappen før det.Vis vedlegget 433921
Har ikke gjort det denne runden, men med forrige gjorde jeg det, lurt å spare tester, må bli litt kjent med den igjen :p
 
Ja, jeg syns det er veldig spennende jeg også !
Så lenge mat vet ca når man har el, så gjør det ingenting å begynne så sent , for stresslignende kan og utsette eggløsning.. så kjenner man tegnene og kroppen godt så er det lurt å holde seg til ca de tider ❤️

Hardt å gå gjennom ma . Begge graviditetene jeg har hatt fra forje forhold der vi både prøvde og ikke prøvde , så hadde jeg MA , en på 16 uker og en rundt 6 uker , men kroppen skjønte det ikke før lenge etter på den :shifty: er så kjedelig med kropp som ikke spiller på lag .

Jeg hadde MA mellom barn 1 og barn 2. Kroppen skjønte det ikke før i uke 13, men hjerte hadde nok sluttet å slå i uke 8.
 
Jeg var hos gynekolog i går og fikk beskjed om at eggløsningen ville skje på torsdag (basert på størrelsen på egget), er det ikke litt rart at dagens tester (kl 9 og nå) viser negativt igjen? Burde det ikke vært positivt frem til eggløsning i det minste? :rolleyes:
 

Vedlegg

  • IMG_3992.png
    IMG_3992.png
    728,4 KB · Visninger: 36
Jeg var hos gynekolog i går og fikk beskjed om at eggløsningen ville skje på torsdag (basert på størrelsen på egget), er det ikke litt rart at dagens tester (kl 9 og nå) viser negativt igjen? Burde det ikke vært positivt frem til eggløsning i det minste? :rolleyes:
Tenker eggløsningen skjer i dag da, egget slipper ca. 8-20 timer etter peak ❤️
 
Tenker eggløsningen skjer i dag da, egget slipper ca. 8-20 timer etter peak ❤️
Men det er jo egentlig umulig :( for var 17 i størrelse i går (aner ikke måleenhet), og han sa det ikke er 21 før torsdag, og at det ikke slipper før det er 21:schocked028
 
Jeg var hos gynekolog i går og fikk beskjed om at eggløsningen ville skje på torsdag (basert på størrelsen på egget), er det ikke litt rart at dagens tester (kl 9 og nå) viser negativt igjen? Burde det ikke vært positivt frem til eggløsning i det minste? :rolleyes:
Ta ny test etterpå, kan være kroppen prøver på eggløsning, men den klarte det ikke da egget ikke er helt modent enda ?
 
Jeg var hos gynekolog i går og fikk beskjed om at eggløsningen ville skje på torsdag (basert på størrelsen på egget), er det ikke litt rart at dagens tester (kl 9 og nå) viser negativt igjen? Burde det ikke vært positivt frem til eggløsning i det minste? :rolleyes:
Eggløsning skjer ca 12-48 timer etter positiv test. Folikkrlen vokser med 1,5-2mm i døgnet og slipper når den er rundt 20 mm (helst mellom 20-22) så Torsdag lan nok stemme.
 
Eggløsning skjer ca 12-48 timer etter positiv test. Folikkrlen vokser med 1,5-2mm i døgnet og slipper når den er rundt 20 mm (helst mellom 20-22) så Torsdag lan nok stemme.
Men jeg fikk jo positiv test på mandag, og nå er den negativ igjen :nailbiting: jeg blir så stressa for at kroppen min har sluppet egget for tidlig nå
 
Helt negativ x3 i dag! Må ha sluppet et umodent egg, så det her går jo garantert ikke denne måneden :rolleyes:
Hos meg pleier egget slippe dagen etter positiv test (altså når testen er blitt negativ igjen .

Denne pp fikk jeg peak på strimler en dag før jeg fikk maksimal på monitor . Fikk Max på monitor igår . Og tempen tilsa at jeg kansje har hatt eggløsning . Men veldig usikker .

Åpenhet er at hos meg slipper somregel egg den dagen testen blir/er negativ igjen .
Så hvis de sa tidligst torsdag, så håper jeg dem tok feil ❤️
 
Back
Topp