❤️ IKM uke 20 ❤️

Til dere som sliter med elslim , så er denne et kupp, jeg har hatt masse el slim i vertfall 5 dager nå , høy på monitor , tapp er høy myk og åpen idag. Så veldig spennende å se om positiv test kommer imorgen eller ikke !
Men den gir mye bedre effekt enn juicen på butikken :)
Men har juice på butikken gitt deg litt effekt, eller absolutt ingenting?❤️
 
Det ga meg noe effekt , men ingenting iforhold til kapslene .
Men det smaker bajs og koster jo 150 kr pr pp .. så for min del er det like dyrt som kapslene :bag: Juicen er dyrt …
Oi! Så dyrt for en juice på matbutikk? Det får jeg ikke lov til å kjøpe av mannen tror jeg :laughing021 Ja da er nok kapslene billigere i lengden❤️
 

Vedlegg

  • IMG_6353.png
    IMG_6353.png
    641,9 KB · Visninger: 14
Ja nettopp! Det er det jeg også
Jeg hadde tenkt å teste etter EL på morgenen i dag. CD11 her, men glemte meg jo helt ut.
Får satse på en test i kveld i stedet.
Jeg testet i dag etter EL på CD 12 her, men ingenting enda.:laughing021Men min fruktbare periode skal startet nå i dag, men tipper jeg har EL på CD14 eller CD15. Vært det de 2 siste gangene! Vente tiden altså :signs003❤️
 
Jeg hadde tenkt å teste etter EL på morgenen i dag. CD11 her, men glemte meg jo helt ut.
Får satse på en test i kveld i stedet.

Ingen antydning til EL enda her. Svak svak strek. Men det var i grunn som forventa. Jeg tipper i grunn EL ikke kommer før neste helg.
 
Jeg sjekker ikke etter EL lenger siden den har vært stabil de siste månedene.
Så kjenner igjen symptomer osv :happy:

Men, nå håper jeg det klaffer snart altså… Er ferdig med testing til alle døgnets tider, og kjenner at det er så altoppslukende og jeg prøver å ikke la det gå utover humør men forrige måned var jeg ordentlig deppa så merket at dette er ikke sunt ass:hilarious::hilarious:
 
Eggløsningen venter littt lenger denne pp :shifty: Fortsatt bare høy her .. lurer på om jeg skal ta meg en kopp salvie te ! 3 siste pp med det å peaken har kommet cd 13 (idag) før har el drøyd helt til cd 22 .. møkka ting altså :wacky:
 
Hei!

Lolle16 - 27 - B1 - PP8 - el ca. 29/30.04 - IKM 13.05

Da melder jeg meg inn i en IKM-gruppe igjen etter noen måneder med forum-pause. Jeg fikk diagnosen PCOS i år, og er nå i første (og forhåpentligvis eneste) runde med provera og letrozol :smiley-angelic002

Har tidligere slitt med uregelmessige og laaange sykluser, så er overlykkelig over masse eggløsningsslim og positive el-tester så tidlig etter TR :D krysser fingrene for at det klaffer for oss denne syklusen!
 
Back
Topp