Så gøy å se at EL testingane har begynt og at EL er på plass hos deg allerede Pjusken91.Positiv el test i kveld Vis vedlegget 433701
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy å se at EL testingane har begynt og at EL er på plass hos deg allerede Pjusken91.Positiv el test i kveld Vis vedlegget 433701
Hopper over hit fra uke 19.
Irrgrønn - 39 - B1 - PP25 - EL 29/4 - IKM 14/5
Hei alle sammen melder meg også inn her. Hyggelig å få dele denne spennende tiden med dere.
Cappuccino - 31 - B1 - PP11 - EL 29/4 - IKM 13/5
Til dere som sliter med elslim , så er denne et kupp, jeg har hatt masse el slim i vertfall 5 dager nå , høy på monitor , tapp er høy myk og åpen idag. Så veldig spennende å se om positiv test kommer imorgen eller ikke !Har bilde av glasset
Men har juice på butikken gitt deg litt effekt, eller absolutt ingenting?Til dere som sliter med elslim , så er denne et kupp, jeg har hatt masse el slim i vertfall 5 dager nå , høy på monitor , tapp er høy myk og åpen idag. Så veldig spennende å se om positiv test kommer imorgen eller ikke !
Men den gir mye bedre effekt enn juicen på butikken
Det ga meg noe effekt , men ingenting iforhold til kapslene .Men har juice på butikken gitt deg litt effekt, eller absolutt ingenting?
Oi! Så dyrt for en juice på matbutikk? Det får jeg ikke lov til å kjøpe av mannen tror jeg Ja da er nok kapslene billigere i lengdenDet ga meg noe effekt , men ingenting iforhold til kapslene .
Men det smaker bajs og koster jo 150 kr pr pp .. så for min del er det like dyrt som kapslene Juicen er dyrt …
Ja , iogmed en holder kun i noen dager , så man ha flere trur altså detOi! Så dyrt for en juice på matbutikk? Det får jeg ikke lov til å kjøpe av mannen tror jeg Ja da er nok kapslene billigere i lengden
Men denne koster jo bare 54?Ja , iogmed en holder kun i noen dager , så man ha flere trur altså det
Ja men den holder bare noen dager , så må du ha ny jeg brukte 2-3 stk på en pp med 14 dager til eggløsning . Vet ikke hvor mye man skal drikke . Så jeg drakk 3 dl pr dagMen denne koster jo bare 54?
Ååhh ja det er santJa men den holder bare noen dager , så må du ha ny jeg brukte 2-3 stk på en pp med 14 dager til eggløsning . Vet ikke hvor mye man skal drikke . Så jeg drakk 3 dl pr dag
Nei, temper ikke.. har ikke helt skjønt meg på dette med temping jeg. Men har nå lagt inn aksjer i kveld så får vi se om det ble for sent eller ikke.Temper du ? Jeg har sett at hvis jeg har positiv eltest 13 dpo så negativ eltest (og eggløsning) 14 dpo så en dpo 15 dpo .
Temper du så du vet når egget slipper ?
Da håper jeg også! Har nå lagt inn aksjer i kveld så da får jeg bare vente å se om det var for sent eller ikkeJeg tenker det er håp. Egget slipper vel sånn ca 12-36 timer etter positiv test og lever deretter ca. 24 timer (…men kan leve kortere og lengre).
Ja nettopp! Det er det jeg også
Jeg testet i dag etter EL på CD 12 her, men ingenting enda.Men min fruktbare periode skal startet nå i dag, men tipper jeg har EL på CD14 eller CD15. Vært det de 2 siste gangene! Vente tiden altsåJeg hadde tenkt å teste etter EL på morgenen i dag. CD11 her, men glemte meg jo helt ut.
Får satse på en test i kveld i stedet.
Jeg hadde tenkt å teste etter EL på morgenen i dag. CD11 her, men glemte meg jo helt ut.
Får satse på en test i kveld i stedet.