❤️ IKM uke 20 ❤️

Jeg innså jeg hadde kjøpt litt lite eltester denne pp , så kjøpte normal sine nå når jeg er ute å farter . Den viste seg å være positiv, kan jeg stole på de? :shy:

Har bp sine når jeg kommer hjem å dobbel sjekke med.

Er redd monitor ikke finner toppen siden 1. jeg våknet fler ganger inatt å tisset , og 2 startet ikke teste med den når jeg skulle . Startet ganske sent. :bag:
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1,6 MB · Visninger: 46
Hei!

Lolle16 - 27 - B1 - PP8 - el ca. 29/30.04 - IKM 13.05

Da melder jeg meg inn i en IKM-gruppe igjen etter noen måneder med forum-pause. Jeg fikk diagnosen PCOS i år, og er nå i første (og forhåpentligvis eneste) runde med provera og letrozol :smiley-angelic002

Har tidligere slitt med uregelmessige og laaange sykluser, så er overlykkelig over masse eggløsningsslim og positive el-tester så tidlig etter TR :D krysser fingrene for at det klaffer for oss denne syklusen!

Velkommen. Satser på provera og letrozol gjør susen. :)
 
Flytter meg inn hit fra IKM 19.

Har egentlig prøvefri mnd, men så ble det en runde i går og på lørdag likevel. Jeg er tappetafser og har kjent etter tegn på EL, og nå i kveld er den åpen, mykere og litt lavere. Knallpositiv EL test.
Jeg har gitt opp å telle PP pga lange tullesykluser fra juni 23 til jeg ble gravid med letrozol og Ovitrelle og hadde en MA i desember.
Men dette er PP 4 etter MA.
Mannen var vekke i PP3 og reiste ut igjen i dag, så vi får se om det ble nok til denne PP :smiley-angelic001


IMG_7474.jpeg


Lillevenn17 - 30 år - B3 - prøvd siden juni-23 - EL 30/4 - IKM 14/5
 
Last edited:
Flytter meg inn hit fra IKM 19.

Har egentlig prøvefri mnd, men så ble det en runde i går og på lørdag likevel. Jeg er tappetafser og har kjent etter tegn på EL, og nå i kveld er den åpen, mykere og litt lavere. Knallpositiv EL test.
Jeg har gitt opp å telle PP pga lange tullesykluser fra juni 23 til jeg ble gravid med letrozol og Ovitrelle og hadde en MA i desember.
Men dette er PP 4. Mannen var vekke i PP3 og reiste i dag, så vi får se om det ble nok :smiley-angelic001


Vis vedlegget 433843


Lillevenn17 - 30 år - B3 - prøvd siden juni-23 - EL 30/4 - IKM 14/5

Velkommen. Krysser fingrene for deg.
 
Testet positiv for eggløsning i dag med clearblue digitale så det ble en statisk smiley:dance008 Den blinket smiley i går som er fruktbare periode, men i dag viser den eggløsning i løpet av 48 timer eller er det 12-36 timer hehe… Hadde i alle fall sex i går kveld, så få hoppe i køya igjen etter jobb i dag og på onsdag:laughing021Håpe det kan gå denne gangen:Heartred
 
Maksimal på monitor idag og negativ el test , så da regner jeg med egget slipper idag :joyful:
Så rart for tidligere pp har monitor sagt maximal før strimler .
Mannen vekte meg i natt for litt kos, så temping inatt gikk ut :shy: tempen på morgenen (den er til ca samme tid) var enda lav ❤️
Spennende å gå over i dpo land! Håååper sånn at spiren sitter for deg denne gangen❤Samme her, får alltid Max på monitor før positiv EL test :hilarious:
 
Testet positiv for eggløsning i dag med clearblue digitale så det ble en statisk smiley:dance008 Den blinket smiley i går som er fruktbare periode, men i dag viser den eggløsning i løpet av 48 timer eller er det 12-36 timer hehe… Hadde i alle fall sex i går kveld, så få hoppe i køya igjen etter jobb i dag og på onsdag:laughing021Håpe det kan gå denne gangen:Heartredt
Maksimal på monitor idag og negativ el test , så da regner jeg med egget slipper idag :joyful:
Så rart for tidligere pp har monitor sagt maximal før strimler .
Mannen vekte meg i natt for litt kos, så temping inatt gikk ut :shy: tempen på morgenen (den er til ca samme tid) var enda lav ❤️

Spennende å straks være over i DPO land. Krysser fingrene for at spiren sitter hos dere begge.
 
Dagens og helgas EL tester er nesten usynlige, som forventet :shifty: ifølge mine beregninger skal jeg ha EL på fredag eller lørdag så det blir spennende å se! Eller nei, det er ikke spennende i det hele tatt. Det er så kjedelig å vente på EL :playful:

Svake her også fortsatt. Er på CD13 nå.
 
Trenger deres kloke hjelp :angelic: Hva tenker dere om disse EL-testene? Vil dere si den siste er positiv nå? :nailbiting:

IMG_8498.jpeg

De to nederste er tatt samme dag, morgen og kveld :happy:
 
Trenger deres kloke hjelp :angelic: Hva tenker dere om disse EL-testene? Vil dere si den siste er positiv nå? :nailbiting:

Vis vedlegget 433918
De to nederste er tatt samme dag, morgen og kveld :happy:
Ikke enda, men det nærmer seg kanskje!
Teststreken skal være like sterk eller sterkere som kontrollstreken, og det er den ikke helt nå.
 
Noen her inne som kjenner på tappen?
Jeg har spart utrolig mye EL tester med å kjenne på tappen hver dag, og har ikke testet før jeg kjenner en endring på den :smiley-bounce012
Andre syklusen nå der forandringene på tappen er så tydelige, sammen med murringer, og fått bekreftet med EL test.

Hadde en bomtest på CD9 fordi jeg innbilte meg at jeg var lengre ut i syklus, men så testet jeg ikke før CD18 pga ingen endringer i livmortappen før det.IMG_7483.jpeg
 
Noen her inne som kjenner på tappen?
Jeg har spart utrolig mye EL tester med å kjenne på tappen hver dag, og har ikke testet før jeg kjenner en endring på den :smiley-bounce012
Andre syklusen nå der forandringene på tappen er så tydelige, sammen med murringer, og fått bekreftet med EL test.

Hadde en bomtest på CD9 fordi jeg innbilte meg at jeg var lengre ut i syklus, men så testet jeg ikke før CD18 pga ingen endringer i livmortappen før det.Vis vedlegget 433921
Jeg er tappetafser :smug: men utifra de testene gjør det nokk ikke noe at du ikke har testet før cd 18. kjempefin topp❤️
 
Back
Topp