❤️ IKM uke 20 ❤️

Spennende! Jeg ser aldri til noe slim jeg :laughing021 Er bare helt blankt som vann og kanskje litt glatt eller sånn:hilarious: Skulle gjerne opplevd det slimet altså:hilarious:
Ja altså , har egentlig kun sett det med proppen. For vakuumet drar slimet med ut , så ligger slimet i bunn av proppen når jeg tar den ut :bag:
Men nå denne pp med grapefrukt kjerne ekstrakt har jeg elslim idag også ! Ikke sånn stor slimklump som igår , men sånn at jeg kan strekke det mellom fingrene bare . Blankt og klissete :bag:
Monitor sier lav, måtte jo ta en eltest med monitor idag da jeg fikk slim igår :bag: men monitor sier som regel ikke noe før 3-4 dager før eggløsnings dagen .
 
Ja altså , har egentlig kun sett det med proppen. For vakuumet drar slimet med ut , så ligger slimet i bunn av proppen når jeg tar den ut :bag:
Men nå denne pp med grapefrukt kjerne ekstrakt har jeg elslim idag også ! Ikke sånn stor slimklump som igår , men sånn at jeg kan strekke det mellom fingrene bare . Blankt og klissete :bag:
Monitor sier lav, måtte jo ta en eltest med monitor idag da jeg fikk slim igår :bag: men monitor sier som regel ikke noe før 3-4 dager før eggløsnings dagen .
Har du link til grapefrukt ekstrakten du bruker? ❤️
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1,7 MB · Visninger: 39
Heisann… da har kroppen bestemt seg for å slippe egget i dag (bare en uke etter mensen). Håper ikke det betyr at egget ikke har rukket å modne tilstrekkelig… Uansett, så hopper jeg da ut av denne IKM-gruppa. Lykke til!

Skal fjerne deg fra oversikten!

Lykke til! Krysser fingrene for modnet egg og at spiren sitter. ❤️
 
Sikkert dumt spørsmål, men jeg spør alikevelfikk positiv EL test i dag, men mannen er borte til i morgen kveld er det fortsatt en sjangs hvis vi legger inn aksjer i morgen kveld eller er alt håp ute da?
 
Sikkert dumt spørsmål, men jeg spør alikevelfikk positiv EL test i dag, men mannen er borte til i morgen kveld er det fortsatt en sjangs hvis vi legger inn aksjer i morgen kveld eller er alt håp ute da?
Temper du ? Jeg har sett at hvis jeg har positiv eltest 13 dpo så negativ eltest (og eggløsning) 14 dpo så en dpo 15 dpo .
Temper du så du vet når egget slipper ?
 
Sikkert dumt spørsmål, men jeg spør alikevelfikk positiv EL test i dag, men mannen er borte til i morgen kveld er det fortsatt en sjangs hvis vi legger inn aksjer i morgen kveld eller er alt håp ute da?
Jeg tenker det er håp. Egget slipper vel sånn ca 12-36 timer etter positiv test og lever deretter ca. 24 timer (…men kan leve kortere og lengre).
 
Back
Topp