❤️ IKM uke 19 ❤️

Jeg tok først en Clearblue og der kom det opp en strek men veldig svak. Så tok en babyplan og den ser negativ ut. Så begynner å lure på om jeg kan ha hatt en kjemisk. Stoler ikke helt på Clearblue.
Har hør flere som sier at de testene med blå strek ikke er til å stole på, dessverre :( Hvertfall når det kommer sånn ultratynn svak strek
 
Har hør flere som sier at de testene med blå strek ikke er til å stole på, dessverre :( Hvertfall når det kommer sånn ultratynn svak strek

Ja har ikke hatt så god erfaring med de selv tidligere. Denne streken var faktisk vanlig, ikke sånn tynn og den kom opp før fristen. Men når babyplan sine er negativ så stoler jeg mer på den.
Men da har jeg kanskje hatt en kjemisk :(
 
Ja har ikke hatt så god erfaring med de selv tidligere. Denne streken var faktisk vanlig, ikke sånn tynn og den kom opp før fristen. Men når babyplan sine er negativ så stoler jeg mer på den.
Men da har jeg kanskje hatt en kjemisk :(
Ja, det er godt mulig :Heartred
Vet det nok er en mager trøst, men jeg hadde kjemisk forrige pp og ble gravid nå.
Fikk alsri noe sterk strek så håper kanskje du også vil få ny spire snart som sitter :Heartred
 
Kan settes på TR…føles så håpløst å få det til..vet ikke hva man skal gjøre annerledes. Eneste jeg ikke har prøvd er vel strimmeltester etter eggløsning. Hva er deres anbefalinger og beste tips/råd? Er en tung prosess å skal prøve på nummer to og ikke få det til så fort man ønsker
 
Last edited:
Kan settes på TR…føles så håpløst å få det til..vet ikke hva man skal gjøre annerledes. Eneste jeg ikke har prøvd er vel strimmeltester etter eggløsning. Hva er deres anbefalinger og beste tips/råd? Er en tung prosess å skal prøve på nummer to og ikke få det til så fort man ønsker
Så utrolig synd at det ikke klaffet denne runden for dere :Heartred

Jeg skjønner veldig godt hvordan det er å stå med de følelsene du har nå. Da vi prøvde på nr. 2 tok det ett år før det klaffet (i motsetning til 4 pp’er med første). Jeg testet ikke etter EL med første, men ble likevel ganske fort høgravid. Med nr. 2 testet jeg etter EL med digital eggløsningstest. I etterkant tror jeg faktisk ikke den oppga rett tidspunkt for EL i og med at jeg har tidlig EL, mens den oppga EL alt fra CD 15-19. Tror dermed aksjelegginga ble feil. Denne runden valgte jeg derfor å bruke strimmeltester når jeg skulle lete etter EL i tillegg til å bemerke meg symptomer jeg hadde på at det nærmet seg.

Krysser fingrene for at dere får deres lille terminspire snart :Heartbigred
Noen ganger er det skikkelig tungt å være prøver :Heartred
 
Har IKM fredag eller lørdag ettersom eggløsning ble forskjøvet, og er 11 dager siden ovitrelle. Testet ut ovitrelle og testen var blank i går, men se i dag!! Kanskje det er noe på gang ❤️❤️❤️ hva tenker dere??
IMG_3785.jpeg

IMG_3791.jpeg
 
Kan settes på TR…føles så håpløst å få det til..vet ikke hva man skal gjøre annerledes. Eneste jeg ikke har prøvd er vel strimmeltester etter eggløsning. Hva er deres anbefalinger og beste tips/råd? Er en tung prosess å skal prøve på nummer to og ikke få det til så fort man ønsker
Min erfaring er at det er stor hjelp i å teste etter EL. Og mye sex for kosen skyld, ikke pliktsex.

Håper det klaffer for dere snart :Heartred
 
Skjønner ingenting jeg nå. Har sluttet å blø, kommer bare litt brunt. Så forstår meg ikke på denne kroppen her.
 
Har du tatt en test? :)

Tok en Clearblue tidlig test før i dag. Kom en svak strek på den men stoler ikke på Clearblue. Skal kjøpe en makesure i morgen :)

Siste bilde er etter noen timer når den har tørket så den er ikke gyldig.
 

Vedlegg

  • IMG_8309.jpeg
    IMG_8309.jpeg
    602,6 KB · Visninger: 27
  • IMG_8322.jpeg
    IMG_8322.jpeg
    495,4 KB · Visninger: 29
Back
Topp