❤️ IKM uke 19 ❤️

Grattis ❤️❤️ blir januarbarn igjen da❤️ om ikke det er tidlig januar? Blir vel satt igang 38+0? Satser på januar og ikke desember;)
Tusen takk!
Ja, så fremst jeg for en gangs skyld får til å føde i terminmåneden min blir det januar :excited001 Menstermin blir 17.01.2025, men blir nok satt frem noen dager ettersom jeg ser ut til å ha tidlig EL.
Blir vel i så fall igangsetting rett rundt nyttår. Såfremst alt ser fint ut tror jeg faktisk at jeg kommer til å spørre om å bli satt igang såpass sent at jeg faktisk kommer meg over årsskiftet.

Krysser bare alt jeg har for at det er terminspire denne gangen som kan gjøre familien helt komplett :smiley-angelic001
 
Gårsdagens vs dagens morgentest. Det ser jo ut som den øker. Tenk om jeg faktisk er gravid :nailbiting:
Jeg kjenner engstelse kryper frem etter SA I Januar, men prøver å holde de positive tankene fremme:Heartred

1000006889.jpg


1000006900.jpg
 
8 Dpo i dag og har ingen symptomer..:meh: Da kjenne jeg heller ikke på noe testetrang heller. Så kjedelig!

Noen som vet om det er et symptom på graviditet når man ikke har utflod, men bare litt sånn «vått?» :laughing001
 
10 dpo og negativ test. Har egentlig ikke troen men det føles faktisk helt greit. Det er planlagt noen undersøkelser på sykehuset denne måneden som ikke kunne blitt gjennomført dersom jeg er gravid. Selv om jeg aller helst ønsker å bli gravid føles det greit pga utredningen jeg holder på meg, og det er litt godt å ha en syklus hvor skuffelsen ikke er like altoppslukende.
 
Irriterer meg grenseløst at samboer ikke vil erkjenne at jeg er gravid :shifty:
I tillegg kom han med kommentar om at det sikkert ender likedan denne gangen som det gjorde forrige måned (kjemisk). Skal innrømme at jeg ble ganske forbannet etter den kommentaren :mad:

Prøvde å ta test når jeg kom hjem, men har skikkelig utvannet urin. Er så tørst og må derfor tisse hvertfall hver 2. time.
 
Back
Topp