❤️ IKM uke 19 ❤️

Så spennende med dere som har begynt å teste etter EL allerede! Gleder meg til å gå i gang selv. Planen er å begynne enten lørdag eller søndag.

I dag har jeg merket første tegn på at syklusen nok er litt på bærtur etter graviditet og fordi at jeg fortsatt ammer - jeg begynte nemlig å blø igjen :oops: Før graviditet hadde jeg ganske liten blødning som varte i maks 2 dager. Denne gangen var det så sinnsykt mye blod (sorry tmi) og det varte i 5 dager pluss altså en bonusrunde som startet i dag. Håper den gir seg igjen fort:laughing002
 
Nettopp ferdig med mensen så nå venter jeg bare på at det skal nærme seg EL tid så jeg kan begynne å teste :D Litt usikker på når jeg skal begynne. Merker egentlig når EL er på vei men vet aldri når den kommer. Føler jeg har masse EL slim lenge før jeg får utslag på testene.
 
Okei nå lurer jeg om EL kanskje kommer tidligere? CD 10 idag. Ikke sjekket EL enda idag, men nå har EL slimet kommet :shy: spørs om man må begynne å legge inn noen aksjer straks da!
 
Okei nå lurer jeg om EL kanskje kommer tidligere? CD 10 idag. Ikke sjekket EL enda idag, men nå har EL slimet kommet :shy: spørs om man må begynne å legge inn noen aksjer straks da!
Skader ikke å starte med aksjelegging :hungry:
Er selv på cd 10 i dag, men vi begynte med aksjelegging allerede på kvelden cd 7. Skal hvertfall ikke stå på innsatsen :happy:
 
CD 10 og ny runde med testing etter EL.
Føler testene holder seg veldig stabilt på samme nivå:
IMG_0811.jpeg
 
Var innom helsebutikken idag og kjøpte med meg en boks wild yam. Er det noen her som har erfaring med det? Lest litt at man kan ende i SA, så nå ble jeg brått usikker :wtf:
 
Var en liten sjanse for tidlig el følte jeg siden jeg bare hadde pp på 21 dager sist, men her er det ingen antydning til det i alle fall :hilarious: Ennå..
IMG_5091.jpeg

Og så hadde jeg litt rosa utflod i går, som er litt rart, for jeg pleier aldri å spotte mellom mens :scratch
 
Herlighet, tror EL må være rett rundt hjørnet for lysten er altså helt på topp :hilarious: Hadde samboer vært her og vi hadde hatt barnefri/anledning hadde jeg hoppet på han allerede flere ganger i dag :smiley-bounce012
Kan ikke huske at det har vært så «ille» før :laughing002
 
Spottet litt i går, i dag (cd9) blør jeg enda mer. Sånn at jeg måtte bytte truseinnlegg. Veldig uvanlig for meg siden jeg aldri har spottet mellom blødninger før. Noen av dere kloke damer som vet hva det kan være? Har ikke hatt EL ennå.
 
1984håp - 40 - B1 - PPX - EL ca 30/4 - IKM ca 12/5

Akkurat mista (kort, kjemisk graviditet), og blør for fullt, så skriver meg opp her i tilfelle og håper syklusen er regelmessig og forutsigbar (har brukt samme mens-app i årevis og den er ganske god på å forutsi når mensen skal komme).
 
1984håp - 40 - B1 - PPX - EL ca 30/4 - IKM ca 12/5

Akkurat mista (kort, kjemisk graviditet), og blør for fullt, så skriver meg opp her i tilfelle og håper syklusen er regelmessig og forutsigbar (har brukt samme mens-app i årevis og den er ganske god på å forutsi når mensen skal komme).
Mista også i kjemisk nylig. Var bare 4+2 da jeg oppdaget det. Rakk aldri å få ordentlig positiv test :confused: Virker som jeg går rett inn i gammel syklus.
Krysser fingrene for at du også gjør det og at det klaffer denne pp’en :Heartbigred
 
Back
Topp