Heffalomp
Glad i forumet
Jeg er dpo 8 idag, tok en test i går som selvsagt var negativ. Har ikke tatt g-test i dag, skal faktisk klare å holde meg, et par dager til hvertfall 
Tenkte imidlertid at jeg skulle ta en EL test ikveld (ikke spør hvorfor, fikk det bare for meg), og da er urinen min veldig uklar og nærmest ugjennomsiktig. Men lys.
Den har ikke vært sånn tidligere, ingen smerter eller andre tegn på uvi eller whatsoever. Rart
El test var forøvrig også veldig negativ

Tenkte imidlertid at jeg skulle ta en EL test ikveld (ikke spør hvorfor, fikk det bare for meg), og da er urinen min veldig uklar og nærmest ugjennomsiktig. Men lys.
Den har ikke vært sånn tidligere, ingen smerter eller andre tegn på uvi eller whatsoever. Rart
El test var forøvrig også veldig negativ
Er det noen av dere som har hatt festeblødning før? Hvor lenge etterpå testet dere positivt i så tilfelle?
Så rart at det var så vanlig fenomen (leste om kjemisk) at egget blir befruktet også «godkjennes» det ikke av livmor-linningen, eller at den ikke er tykk nok for egget å feste seg.. visste så lite om dette fra før.
Krysser alle fingre og tær for at det klaffer og at du får positiv test! Jeg har også «grumsete» eller tåkete urin fra tid til annen, stort sett på kveld ja. Trenger ikke være tegn på UVI, kan være noe du har spist/drukket eller tilblanding med utflod.
Ja, ikkesant, og helt helt i begynnelsen har man liksom enda en del rom for at det kan gå begge veier, vanskeligere etterhvert
men man føler selvsagt på det man føler helt selv
Har jo vært en forundringspakke det der