❤️ IKM Uke 18 ❤️

Å det er jo veldig kjipt! Kanskje du klarer å lure de ut av huset litt? Vet ikke om du har noe senter i nærheten, men kan jo ta de med dit, gå litt rundt, også si at du og mannen din reiser hjem litt før resten for å starte på middagen mens de bare kan kose seg videre på senteret, også plukke de opp når de er ferdig.
Det er godt forslag! :joyful: Men tror dessverre ikkke vi får det til.. ukedagene da jobber mannen hele døgnet omtrent og helgen er det 17. mai.. :laughing002 men vi får se! Vi må jo bare få det til på en eller annen måte.. har ingen tid å miste :shy:

Har du tatt test? :love017
Ja, røk på en i dag. Selvsagt helt blenda :sorry:
IMG_9639.jpeg

Det er godt forslag! :joyful: Men tror dessverre ikkke vi får det til.. ukedagene da jobber mannen hele døgnet omtrent og helgen er det 17. mai.. :laughing002 men vi får se! Vi må jo bare få det til på en eller annen måte.. har ingen tid å miste :shy:
Haha tenkte ikke på det, men da får jo jeg også på besøk av foreldrene mine i en ukes tid. Da får man håpe på fint vær slik at man kan lure de ut noen minutter med et glass prosecco/champagne :)

Høres ut som at du er på et godt sted da :Heartpink

Tror det er litt individuelt hvor lang ting det tar, men forrige PP tok det 3 dager, så regner med det blir samme nå. Pleier også alltid å få tr på en torsdag/fredag :) La den bare komme så neste PP kan starte!! Dvs jeg fant ut at neste PP blir vanskelig å få til noe aksjelegging pga besøk i hele potensielle el-perioden. Så det var litt dumt :(
Ja fikk sørget litt men så er det bare å tenke fremover, kroppen ordnet jo opp mest sannsynlig for at det ikke var helt i orden, så må bare tenke på det :Heartpink

Åh neii :sorry: Kan dere ikke pønske ut en lur unnamanøver? :hilarious:

Veldig viktige å tenke positivt noe som har vært vanskelig for meg. Da har vi hatt tr på samme dato. Hadde også kjemisk men tr kom prikkelig datoen som var forventet som første mensdag.
Jeg var veldig redd og nervøs i helgen da det ante meg at streken ikke ble sterkere, så var værst å grue seg til den testen 2 dager senere, for det var den avgjørende testen. Jeg skalv og var nervøs, men da blødningen kom samme dag så var det litt befriende at det forhåpentligvis ikke blir lenge til eggløsning igjen :smiley-angelic001 Noen som vet om det ofte tar tid etter kjemisk eller skal syklus i teorien være ok etter en blødning?

Jeg var veldig redd og nervøs i helgen da det ante meg at streken ikke ble sterkere, så var værst å grue seg til den testen 2 dager senere, for det var den avgjørende testen. Jeg skalv og var nervøs, men da blødningen kom samme dag så var det litt befriende at det forhåpentligvis ikke blir lenge til eggløsning igjen :smiley-angelic001 Noen som vet om det ofte tar tid etter kjemisk eller skal syklus i teorien være ok etter en blødning?
Huff føler med deg :( :Heartpink

For meg var blødningen som en tr, og så hadde jeg el som vanlig etterpå. Så jeg slapp heldigvis blødning, opphold og så tr. håper det samme skjer deg! Vil egentlig tro det :)

Når jeg har hatt kjemisk har det vært akkurat som vanlig mens bare noen dager senere. Og eggløsning har kommet som normalt ❤️ Håper du februar blir din måned ❤️

Jeg innså i dag at jeg er i samme båt som deg. Veldig positiv på søndag og bare negative i går og i dag.

Synes også det er kjipt siden vi egentlig planla å prøve oss på sommerbarn neste år av praktiske grunner (barnehageplass), men på søndag med en positiv test i hånden innså jeg at jeg er helt klar, mens samboer innså at han trenger å ta en stor 3 ukers ferie til et annet kontinent først. Har ikke tid til en 3-ukers ferie før september om vi skal sikte oss inn på juni/juli/august barn.

Trengte å få ut litt frustrasjon her :(

Han har fri hele juli, og det har ikke jeg siden vi allerede har planlagt en 2/3 ukers ferie i september med min familie.

Huff føler med deg :( :Heartpink

For meg var blødningen som en tr, og så hadde jeg el som vanlig etterpå. Så jeg slapp heldigvis blødning, opphold og så tr. håper det samme skjer deg! Vil egentlig tro det :)
Takk for svar :Heartpink Så rart at det var så vanlig fenomen (leste om kjemisk) at egget blir befruktet også «godkjennes» det ikke av livmor-linningen, eller at den ikke er tykk nok for egget å feste seg.. visste så lite om dette fra før.

Så bra syklusen rettet seg opp så fort, håper på det her og :smiley-angelic001

Takk for svar :Heartpink Så rart at det var så vanlig fenomen (leste om kjemisk) at egget blir befruktet også «godkjennes» det ikke av livmor-linningen, eller at den ikke er tykk nok for egget å feste seg.. visste så lite om dette fra før.

Så bra syklusen rettet seg opp så fort, håper på det her og :smiley-angelic001
Jeg har lest meg litt opp jeg også, og det virker som man skal være litt ekstra fruktbar måneden etter et kjemisk graviditet? Krysser fingrene for deg :)

Jeg innså i dag at jeg er i samme båt som deg. Veldig positiv på søndag og bare negative i går og i dag.

Synes også det er kjipt siden vi egentlig planla å prøve oss på sommerbarn neste år av praktiske grunner (barnehageplass), men på søndag med en positiv test i hånden innså jeg at jeg er helt klar, mens samboer innså at han trenger å ta en stor 3 ukers ferie til et annet kontinent først. Har ikke tid til en 3-ukers ferie før september om vi skal sikte oss inn på juni/juli/august barn.

Trengte å få ut litt frustrasjon her :(

Han har fri hele juli, og det har ikke jeg siden vi allerede har planlagt en 2/3 ukers ferie i september med min familie.
Uff det er trist å høre flere går igjennom det samme :sorry: Men det som var litt rart som du skriver, var at helgen før positiv test så fikk jeg plutselig «kalde føtter» for jeg er kronisk syk, så fikk sånn utblåsning til mannen om at jeg «vet ikke om jeg er klar likevell, klarer jeg baby på natten og lite søvn når jeg er så dårlig?!!»..
Så kommer den positive testen i hånda, også den varme-følelsen i hele kroppen :shy: Føler det ble sånn åpenbaring om at vi var veldig klare for å ta imot lillebror/søster :arghh::shy:

Skjønner deg så godt, også er det ikke lett å planlegge, og det er ikke bare-bare for oss som skal legge til rette for å bære frem et barn heller. (Foreksempel for noen å må slutte eller starte med medisiner hver gang eggløsningen kommer for å ta hensyn til friskest mulig kropp/foster osv.)

Jeg har lest meg litt opp jeg også, og det virker som man skal være litt ekstra fruktbar måneden etter et kjemisk graviditet? Krysser fingrene for deg :)
Å jaaa? :shy: Åhhh det hadde vært godt om det kunne vært sånn da :Heartred Men hva tenker du da? Skal dere legge prøvingen bort eller tror du det blir uaktuelt?

Back
Topp